banner zegt 2 weken en 5 dagen… volgens mij is dat al 3 weken en zoveel dagen toch…zit nu op mijn 25ste dag
is trouwens 12 mei volgens andere site en 4 weken zwanger…mmmm verwarrend…
Ik hoop dat het klopt Lins!!
Hahaha ja wacht dan nog maar even met sms-en…
Mijn vriend MOET en ZAL erbij zijn bij het testen!! Zegt ie… LOL
Wat moet je invullen bij die banner dan??
De 1e dag van je laatste menstruatie ofzo??
Want als je deze week je NOD zou moeten hebben, zou je inderdaad 3 weken+ moeten zijn…
Weet ook niet precies hoe dat zit, sorry…
hij klopt nu!..
gelukkig, begint nu al de gewar in mijn hoofd hahahah
tja jullie zijn de enige die het weten dus ik val kok nu lastig met mijn berichtjes hahahah heb gelijk geen zin meer in de schoonmaak…
had dit echt niet verwacht! dus engeland heeft ons goed gedaan.mijn hoofd was ergens anders bij…
nou wilde nog bakken verschonen van de katten hahah dat doe ik nu niet meer! mag manlief doen vanavond…
Ja joh, cool he met je gedachten er niet bij zijn en dan toch zwanger worden :mrgreen:
Nice banner :inlove:
Nee dat mag je ook niet meer doen nu, kattenbak verschonen :mrgreen:
Hahahahaa, Gelijk heb je Lins!! Geen kattebak meer doen!!
Ow, val ons maar lastig hoor, vinden we helemaaaaaaal niet erg :mrgreen:
Jaaaaaa de boot heeft wiebelende wonderen gedaan hihi… :lol:
Kan me voorstellen dat je geen zin meer heb in de schoonmaak…
Hoe voel je je nu??? :mrgreen:
Lins whoehoeoeoe!!! :inlove: :inlove:
en sterkte met wachten nu…
ja goed… wel wat last van mijn borsten nu…gister ook wel wat maar ja toen dacht ik ik moet ongi worden…en ben al de hele week moe…dus… dat verklaart ook wel hoop nu…
zit nu op msn met mijn zwager maar die vertel ik nu nog niks hahah wel moeilijk hoor…vanavon gaan we naar mijn ouders om het te vertellen
who is next!!!als ik zwanger kan worden hihi kan iedereen dat…
ik wil meer zwangeren !!
@Cin. wrote:
Mirag. Jou overgewicht valt toch wel mee trouwens???
Nou Cin; laten we zeggen dat ik mijn ‘voordeligste’ foto’s alleen maar op hyves zet haha.
@lins wrote:
who is next!!!als ik zwanger kan worden hihi kan iedereen dat…
ik wil meer zwangeren !!
IKKE IKKE IKKE!! ( en de rest van de niet-zwangere lady’s natuurlijk )
Hahahaa!!
Ow ik zie je al helemaal zitten op msn… Zo een Big Smile :mrgreen:
Maar niks zeggen wuahuahuauhaa… Lijkt me ook erg moeilijk, maar ook wel grappig…
Hubbie al gesmst???
Wahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lins!!! Ik zie het nu pas!!!
GEFELICITEERD!!! En welkom bij de Meimama’s
SUPER!!!
Dat ongi-gevoel had/heb ik ook, wel pas na mijn positieve test, maar het hoort er bij schijnbaar; iets met groeien van je baarmoeder ofzo Laat maar groeien die handel haha
@Mirag wrote:
@Cin. wrote:Mirag. Jou overgewicht valt toch wel mee trouwens???
Nou Cin; laten we zeggen dat ik mijn ‘voordeligste’ foto’s alleen maar op hyves zet haha.
Nou ik heb maat 48-50 in me kleding! Dus ook niet de smalste van allemaal he :mrgreen:
Maar inderdaad, bij jou zie je het echt niet op de foto’s in ieder geval!
Als je maar gelukkig bent meid, met je zelf! Daar gaat het om.
Pff irriteer me aan me BH, die is gewoon te klein nu :oops: :shock:
Zit niet echt lekker hahahaha.
ik denk dat ik wel een beetje weet waarom ik niet echt kan genieten nu van de zwangerschap.
Dacht eigenlijk dat het de angst was voor een miskraam, maar heel me lijf en al zegd dat het goed zit!
Denk stiekem dat me schoonfamilie mij nog erg dwars zit, me pijn doet.
En ondanks ik het steeds probeer te relativeren, dat hun het moeilijk hebben ivm de kanker van de man van me schoonzus, en hun eigenlijk nu ook voor een tweede hadden willen gaan, dat ze daarom niet zo blij zijn/doen tegen ons of uberhaubt ooit iets laten weten wat niet computer/WII gerelateerd is qua vragen aan hubbie.
Maar toch zegd mijn gevoel gewoon dat ze ook wel blij kunnen zijn voor ons, incl me schoonvader ook dan.
Waarom moet alles nu om hun draaien? Ja het is echt klote de situatie waarin ze zitten, ja dat klopt. Ja mensen hebben daar verdriet over.
Maar dat wilt toch niet zeggen dat andere levens stil komen te staan?
Daarom heb ik me ook voorgenomen, dat als de echo morgen goed is:::
Ik enorm ga GENIETEN van dit wondertje!!!
en fuck de mensen die niet mee willen genieten!
Sorry voor me ego klaag schrijven :oops:
cin ga ik ook proberen hoor…geniete…
heb hub al gesmst…
mijn baas belde net al…pfff ging over een iritante klant…die zo warrig is dat ik er gisteren er een fout door heb gemaakt…(verschil is 250,-
gisteren was ik er ook niet echt bij…nu snap ik waarom hi…
maar kan wel janken om zoiets je probeerd je werk goed te doen… en dan huppeld er een nieuwe werkneemster om je heen en heb je zo klant pfff… ik vertel het denk ik ook vrij snel op mijn werk… wanneer hebben jullie dat verteld?
en cin…balen dat je je zo voelt…kan het me wel voorstellen hoor…
hopelijk ben je dat gevoel snel kwijt…
trouwens heel stom…maar kan je een innesteling voelen ofzo??weet namelijk wel dat ik op de dag dat ik naar engeland ging best pijn had rechts onder mijn buik en richting mijn heup… trok beetje naar mijn benen en rug… zondag in engeland was het over hi…wel vreemd en toevallig… ik dacht nog dat ik last had van blinden darm ofzo…
hier inmiddels net de verloskundige gebeld…heb een afspraak op 29 oktober…voor de echo moet ik strakjes bellen…
ben nog steeds bang dat ik toch nog ongesteld word…
cin en nieuwe bh halen? of nog niet hi…
mirag…gelukkig dus jij heb dat gevoel ook hi…wanneer was jij nou uitgerekend?
Sommige vrouwen zeggen inderdaad dat ze het voelen, de meeste niet.
Dus het kan wel!
29 Oktober pas? Klinkt nog zover weg he, hihi. Hoever ben je dan???
Tja nieuwe BH halen, uhm wacht morgen liever nog even af
En zwangerschapsBH in grote maten is moeilijk te verkrijgen in de winkel. dus moet via internet!
Wat zei manlief eigenlijk???
cin echo is eerder…die moet ik nog bellen…die is over 4 a 5 weken…
ik ben nu op mijn 25ste dag hi…erg kort dus…volgens banner ben ik 4 weken… ach we zien het wel met de echo…mijn cyclussen waren niet zo heel erg lang…
zondag had ik nog een negatieve test hi…
manlief heb ik een sms gestuurd van papa wanneer kom je thuis?hihi…die snapt tie niet hoor let maar op…
ok via internet… waar besteld je die dan? toevallig heb ik al een sport bh kijk wel of dat tegen die tijd dat ik het nodig heb wat is…