Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Ja met Lisette gaat het wel goed… :smiley:

Kleine van dr was jarig vorige week woensdag… :inlove:

Ze is niet echt meer bezig met zwanger worden…

Heeft het ff te druk met andere dingen.

Das wel jammer, maja niks aan te doen…

@Mirag wrote:

Ja, daar hebben we al lang niks van gehoord. Hoop dat die nare griep over is bij dr!

Ik moet zo weer gaan werken, bleh heb helemaal geen zin nog!

Vervelend he als je geen zin heb om te werken… :silenced:

Zo een dag heb ik vandaag ook… BLEH BLEH en nog is BLEH!!

Vooral op maandag heb ik echt moeite om in te komen!!

En heb gewoon TOTAAL GEEN ZIN!! :snooty:

Ik heb ook geen zin om straks te werken! Heb me nog wel aangeboden om vanavond te werken, maar ja ik moest wel: er was niemand anders die kon! Of mensen moeten nou zo’n 11/12 dagen achter elkaar werken. En dat kan niet he!

Ja had ze indd gefeliciteerd! Had ook leuke foto’s op haar hyves staan, geweldig manneke is het volgens mij!

Mam van Lisette schreef ook al naar mij dat Levi kon merken dat ik zwanger was en meer aandacht vroeg nu (handenbindertje). Dat viel toen ze het zei wel mee, maar de laatste 2 weken :shock:

Nu vind ik haar woorden echt weer helemaal terug bij Levi!

Maar Levi geeft nu ook heel lief kusjes op mijn buik, en aait er overheen en zwaait er naar.

Zou hij dan toch echt iets in de gaten hebben? vind dat echt wel apart!

Ja denk dat ie wel begrijpt dat mama een kleintje in dr buik heeft toch??

Een broertje of een zusje voor Levi :mrgreen:

Echt lief zeg van die kusjes op je buik :inlove:

Jaaa de mams van Liset is goed hoor :wink: :thumbup:

Die kleine van Li is inderdaad een skattie, maar kan ook echt een DRAAK zijn af en toe :lol:

@Sem wrote:

Ja denk dat ie wel begrijpt dat mama een kleintje in dr buik heeft toch??

Een broertje of een zusje voor Levi :mrgreen:

Echt lief zeg van die kusjes op je buik :inlove:

Jaaa de mams van Liset is goed hoor :wink: :thumbup:

Die kleine van Li is inderdaad een skattie, maar kan ook echt een DRAAK zijn af en toe :lol:

Haha op en top Levi ook :mrgreen:

Ja nou we hebben het wel verteld aan Levi (uhm wij zijn van die ouders die ons kind vanalles vertellen in de hoop dat hij het snapt :oops: , scoor ik wel punten mee bij Derek de babyfluisteraar denk ik haha).

En sinds die tijd ongeveer doet hij het ook!

Maar blijf het apart vinden haha.

Jij “lekker” op je werk? Ook weer zo toe aan vakantie? :mrgreen:

Hahahahaa ja zou GRAAAAAAG nog een paar weken vakantie willen :lol:

Ben ook zo moe!! En van wat?? :doh:

Maja…

Kan me voorstellen dat je het apart vind dat zo een klein ventje het al “snap"t”

Ik vind het wel goed om je kind van alles te vertellen en uit te leggen… :smiley:

Cin. Heb je al eens nagedacht over de tabletjes tegen de misselijkheid?

Ik mag er 2 per dag, maar neem maar een halve, dan kom ik de ochtend goed door en de rest van de dag moet ik dan op tijd eten. Bij zoontjes-zwangerschap moest ik ook spugen en sinds ik die tabletjes toen had, niet meer.

Hier weet zoontje ook dat er een baby in de buik zit, al zegt ie steeds dat de baby buiten slaapt haha.

sem, lekker zo’n weekendje weg, kun je er weer ff tegen?

Angela, dat lijkt me echt super zo’n ballonvaart, ooit wil ik dat ook nog eens doen.

Sorry wie ik vergeet…

hier lekker 2 daagjes vrij, en dan 3 volle dagen werken, ben benieuwd hoe mijn rug dat gaat vinden, die vond afgelopen 2 dagen achter elkaar eigenlijk wel al genoeg.

Vanmorgen even bij opa geweest, hij lijkt nu wel even redelijk stabiel, ik vind dat mijn oma er harder op achteruit gaat, o o ze ziet er echt slecht uit.

Kan heel hard gaan he die dingen :hug:

Heel veel sterkte ermee!!

Wel lekker zeg 2 dagen vrij!! :mrgreen:

Kan me voorstellen dat je er met je rug tegen op zit om te gaan werken…

Wel een goeie tip die tabletjes!! Zou er niet tegen kunnen om de hele god ganse dag misselijk te zijn!! :snooty:

"Hier weet zoontje ook dat er een baby in de buik zit, al zegt ie steeds dat de baby buiten slaapt haha. "

Aaaaah wat schattig :inlove:

Ik heb een lekker weekend gehad hoor!!

Heb nu alleen zo geen zin om te werken…

Heb ik wel is vaker hiero in dit bedrijf, maar vandaag is het wel heel erg :oops:

De zin is moeilijk te vinden…

ik ken het dat je soms de zin om te werken niet kan vinden…gelukkig heb ik dat niet te vaak…

Hahahaa!! Ikke dagelijks :roll: :lol: :wall: :think:

Nee, valt ook wel weer mee, maar ik merk dat ik het hier na bijna 4 jaar wel heb gezien :wink:

Hé Ladies, daar ben ik weer. Mysteryland was echt super!!! Maar een aanslag op mijn lijf, ik was zaterdag al om 7.45u op en was 's nachts pas om 4 uur!!! thuis. Ik heb gister dan ook de halve dag in coma gelegen.

Verder zijn we bezig met de laatste voorbereidingen van onze bruioft vrijdag. Dus druk druk druk. Sorry voor mijn ego bericht.

xxx

oh…spannend bianca… zowel de trouwdag als dat je tijdens je trouwen in klusperiode zit…als je zwanger bent kun je zeggen dat het in de huwelijksnacht is verwekt hhi…

Heb je je jurk al?

Mijn jurk hangt al vanaf november bij mijn ouders in de kast. :slight_smile: En ik mag hem eindelijk bijna aan. Het zou wel super gaaf zijn als ik net nu zwanger zou raken. Maar met mijn lijf reken ik nergens op. :?

@ Bianca: Leuk dat het TOP was!!

Ja je zal wel brak zijn geweest hahaha…

Oooow spannennnnnnnnnnnnd vrijdag trouwen!!! :inlove:

Wat fijn dat je zo genoten hebt van Mysteryland; maar vrijdag trouwen lijkt me toch nog spannender :smiley:

Hier begint de twijfel toe te slaan. Sinds dat ik weet dat we zwanger zijn dacht ik: ‘dit gaat gewoon goed; punt uit’. Nu zit ik de hele tijd te denken: ‘als het maar niet verkeerd gaat enz enz’; ik maak mezelf gek en het liefst zou ik nog eens een test doen om te zien of het nog wel zo is. De buikpijn is zo goed als weg, maar wel nog zere borsten en een wee-ig gevoel in mijn maag…

:hug:

Jammer dat je je zo onzeker voelt, terwijl je er juist van moet genieten!! :inlove:

Als het je een goed gevoel geeft om nog een test te doen, moet je m doen!! :mrgreen:

hey dames,

ik kreeg een lief berichtje van linda, ik zal even vertellen hoe het zit.

allereerst hoe gaat het met alle zwangeren? ik hoop dat het allemaal goed gaat met niet al te veel kwaaltjes:P

de mexicaanse griep is hier weer pleite. het is een heftig griepje maar niet meer dan dat. alaina heeft alleen maar verhoging gehad en verder niks.

we zijn hier niet meer heel actief bezig met zwanger worden. ik ben mijn baan kwijt aan mijn buurvrouw (leuk is dat wanneer mensen je laten vallen odmat ze hun kids onder gaan brengen bij vreinden ‘want dat is wel leu k’). ik moe tdus eerst een nieuwe baan gaan vinden voordat we uberhaupt nog verder kunnen gaan :frowning:

ehm, ja vandaar dat ik er niet meer zo vaak ben. t doet een beetje pijn om te zien dat ik niet kan nu. ik kom wel graag even kijken zo nu en dan

liefs

:hug: Das balen meid!!

Ook niet leuk van die mensen dat ze jou zo laten vallen!!

Doe maar rustig aan en geniet lekker van je kleine meid :wink:

Fijn dat die griep weer weg is!! Heb je er veel last van gehad??

Hoop het niet… :-*

Getsie Ylerion! :hug: Kom af en toe wel hier lezen en schrijven hoor!

Mirag :inlove: Niet zo onzeker zijn meid. Het hoort er allemaal bij. En gewoon een test doen als je je daar oed bij voelt. Ik heb er deze zw wel 6 gedaan :oops: :mrgreen:

Meiden mijn buik wordt groot! :shock: Verder voel ik me super goed.

Hoe is het met jullie allemaal?

:-*

Jeetje Ylerion wat een heftig verhaal. ik wil je heel veel sterkte wensen. Hopelijk vind je snel een andere baan :hug: :hug:

@patricia26 wrote:

Meiden mijn buik wordt groot! :shock: Verder voel ik me super goed.

FOTO!!

meiden, sorry ik ben hier niet zio vaak meer, hoop dat ik binnenkort wat meer tijd heb