EROS:
super gave tas :dance: :dance:
en het hoesje voor je mobiel vind ik ook geweldig :dance:
LINS:
Ik hoop dat je ongi niet doorzet
MIRAG:
Hoe gaat het??last van kwaaltjes??
Gisteren een ballonvaart gemaakt,Het was echt prachtig.
de fotoās ben ik aan het uploaden op hyves.
duurt even want ik heb er echt een hoop gemaakt.
Met het landen waren we wel omgevallen.
Verder gaat het hier wel goed.
niet meer zo heel erg met zwanger worden bezig gelukkig.
ja wel bezig maar niet in mijn hoofd bedoel ik :mrgreen:
Wel heel goed nieuws van mijn nicht,zij is zwanger van de 2de al 3 maanden.ben zo blij voor haar.
het is mijn nicht van mijn tante die in april overleden is,dus het is voor haar wel met een heel dubbel gevoel.
echoās waren mooi :inlove: :inlove: :inlove:
Eros: Tof zeg die tassen! Waar kun je die nu laten maken?
Lins: Ik blijf toch nog even voor je duimen hoor!
Angela: Leuk zeg, ik zou dat niet durven hoor, maar het lijkt me stiekem wel erg mooi! Gefeliciteerd met je nicht!
Cin.: Vervelend zeg, al die kwaaltjes. En ik ben er heel stiekem nog een beetje jaloers op ook :shock: Hopelijk wordt het snel minder!
Hier ben ik de weg weer eens kwijt. Ben vorige week ongesteld geweest, maar nu stijgt opeens mijn temperatuur, en heb ik last van spotting⦠:think:
Zucht. Ik ga maar genieten van deze lome zondag, dat is het enige wat ik zoān beetje kan doen eigenlijk⦠:lol:
misschien toch je eisprong???
@MinnieMin wrote:
Eros: Tof zeg die tassen! Waar kun je die nu laten maken?
Lins: Ik blijf toch nog even voor je duimen hoor!
Angela: Leuk zeg, ik zou dat niet durven hoor, maar het lijkt me stiekem wel erg mooi! Gefeliciteerd met je nicht!
Cin.: Vervelend zeg, al die kwaaltjes. En ik ben er heel stiekem nog een beetje jaloers op ook :shock:Hopelijk wordt het snel minder!
Hier ben ik de weg weer eens kwijt. Ben vorige week ongesteld geweest, maar nu stijgt opeens mijn temperatuur, en heb ik last van spotting⦠:think:
Zucht. Ik ga maar genieten van deze lome zondag, dat is het enige wat ik zoān beetje kan doen eigenlijk⦠:lol:
De tassen kan je laten maken bij http://www.mypersonalbag.com
het is weer lekker rustig vanavondā¦ben me moe niet normaal! net terug van vakantie en morgen weer werken ā¦pffff heb weer vakantie nodig hihiā¦
@lins wrote:
het is weer lekker rustig vanavondā¦ben me moe niet normaal! net terug van vakantie en morgen weer werken ā¦pffff heb weer vakantie nodig hihiā¦
Och ja ik ben ook net pas weer aan het werk (2 weken nu geloof ik) en ben ook weer toe aan vakantie haha. Zooi op het werk!
Matsjo; volgens de berekening op internet ben ik uitgerekend voor 3 mei. Dus zet maar op het lijstje :inlove:
Angela; wat gaaf een ballonvaart! Ik heb vreselijke hoogtevrees, maar stiekem zou ik dat toch ook eens willen proberen. Ik ga straks even je fotoās kijken.
Cin; wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik was gisterochtend en vanochtend ook ietsje misselijk maar gelukkig nog niet zo erg dat ik moest spugen. Ik heb sinds gisteren wel ontzettend last van mijn (.)(.) en al een paar dagen van die vage buikpijntjes, vooral als ik moe ben.
We hebben het van het weekend al tegen mijn schoonouders en vader verteld (kon ik toch niet laten) en ze vonden het allemaal geweldig!!! :lol:
Lins ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!!
@Mirag wrote:
Cin; wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik was gisterochtend en vanochtend ook ietsje misselijk maar gelukkig nog niet zo erg dat ik moest spugen. Ik heb sinds gisteren wel ontzettend last van mijn (.)(.) en al een paar dagen van die vage buikpijntjes, vooral als ik moe ben.
We hebben het van het weekend al tegen mijn schoonouders en vader verteld (kon ik toch niet laten) en ze vonden het allemaal geweldig!!! :lol:
Aaaaahhh leuk zeg dat je het verteld hebt, en ze het helemaal geweldig vinden!!! (moet ook natuurlijk haha)
Tja je (.)(.) wordt alleen maar erger

Als ik geen BH aan heb vind ik het heerlijk, en weinig last. Maar met (de nu te kleine) BH, aiai. Maar wil nog geen zwangerschapsBH kopen.
Eerst donderdag de echo afwachten.
Wanneer bel je eigenlijk voor t eerst de verloskundige???
@Mirag wrote:
Wanneer bel je eigenlijk voor t eerst de verloskundige???
als je in je verleden geen miskraam of missed abortion hebt gehad, krijg je een echo met de 11 weken zoiets.
Daarvoor bellen de meeste mensen als ze 7 weken zijn.
Ik heb trouwens al gebeld toen ik er net achter was gekomen hoor.
Bedoel dan weten ze het, en kun je ze gewoon bellen als je vragen hebt!
Ook kraamhulp moet je voor de 16e week aangemeld hebben geloof ik. Ik wist dat bij Levi niet en was een weekje te laat haha :oops:
Hoooi damesā¦
Sorry dat ik jullie het weekend heb verwaarloosd :oops:
We hebben een heerlijk weekend gehad
@ Bianca-k: Hoe was Mysteryland??? :dance:
@ Matsjo: Thnx voor de hormoontjes!!! Die heb ik in deze, groene, dagen hard nodig!!
@ Mirag: Ook al zo een mooie avatar!! :inlove:
Niks ego, is toch ook SUPER mooi dat je zwanger bent!! :mrgreen:
Leuk dat je vader en je schoonouders zo enthousiast reageerden!
@ Eros: Super leuk die tas en dat telefoonhoesje!! :inlove:
@ Cin: Ow ow ow, nog steeds die affaire met Mr. Wc-pot?! :hug:
@ Lins: :hug: Balen van die nega test!! Maar positief blijven he!!
Hoop echt dat je zwanger bent meid!!
Kan me voorstellen dat je geen zin heb om te werken⦠:hug:
Ben er ook al weer aan toe :roll:
@ Angela: Kicke zo een ballonvaart!! Heb je fotoās gezien op hyves :thumbup:
Echt leuk!!
Gefeliciteerd met je nicht!! :inlove:
Fijn he om er niet ZO mee bezig te zijnā¦
Hebben wij deze maand ook en het bevalt prima!
Hoe zou het met Ylerion zijn?? Weet iemand dat??
En met de rest van de dames die ik ben vergeten??? :lol:
Hier voor de rest alles rustigā¦
Zijn de laatste dagen heerlijk druk geweest, dus onze gedachten waren even niet bij het zwanger wordenā¦
Ja wel geklust enzo⦠:roll:
Maar goed, we hopen niet teveel, we zien het welā¦
@Cin. wrote:
@Mirag wrote:Wanneer bel je eigenlijk voor t eerst de verloskundige???
als je in je verleden geen miskraam of missed abortion hebt gehad, krijg je een echo met de 11 weken zoiets.
Daarvoor bellen de meeste mensen als ze 7 weken zijn.
Ik heb trouwens al gebeld toen ik er net achter was gekomen hoor.
Bedoel dan weten ze het, en kun je ze gewoon bellen als je vragen hebt!
Ook kraamhulp moet je voor de 16e week aangemeld hebben geloof ik. Ik wist dat bij Levi niet en was een weekje te laat haha :oops:
Ik zou ze, denk ik, ook meteen bellen en ze overladen met vragen!! :roll: :lol:
@Sem wrote:
Ik zou ze, denk ik, ook meteen bellen en ze overladen met vragen!! :roll: :lol:
Haha, ja dat kan. Zijn meerdere van die vrouwen hoor

Och weet je wat het is, in de eerste weken ben je toch bijna altijd zo onzeker als ik weet niet wat. Ieder ding wat je voeld, denk je weer: wat is dat, wat betekend dat enz enz.
Denk dat ik ook wel zo een leipie ben inderdaadā¦
Die zich zorgen maakt om van alles en nog wat en vooral in het beginā¦
Maja⦠Dat zien we tegen die tijd wel he⦠Wie weet gaat het wel anders dan ik denk :lol:
@Sem wrote:
Denk dat ik ook wel zo een leipie ben inderdaadā¦
Die zich zorgen maakt om van alles en nog wat en vooral in het beginā¦
Maja⦠Dat zien we tegen die tijd wel he⦠Wie weet gaat het wel anders dan ik denk :lol:
Ja indd, dat kun je toch nooit van te voren weten hihi

Over verwaarlozing gesproken!!!
Heb het zo verschrikkelijk druk de laatste tijd!!!
Thuisblijfmoeder lijkt een relaxed beroep, maar ondertussenā¦
Nog een weekje en dan is de zomervakantie ook hier weer voorbij en dan kunnen we eindelijk terug in het dagelijkse regime, hihi :mrgreen:
Hoop dan ECHT meer tijd voor jullie vrij te kunnen maken!!!
:-* :hug: :-* :hug: :-* :hug: :-*
Tweet! Alweer 18 weken zwanger :shock: Tijd gaat snel zeg!
Hier zit ik nu aan de noedels. Hoop dat ik dat nu binnen hou. Wilde net gaan wandelen met Levi maar helaas riep me minnaar me weer, en moest ik mij er maar aan toe geven :sick: Allemaal zuur weer, bleh!
Tweet, No Problemo!!
Je moet tenslotte genieten van je zwangerschap :inlove:
En van de vakantie!!
Inderdaad Cin, ze gaat echt hard!! :mrgreen::thumbup:
18 weken alweerā¦
Echt vervelend die misselijkheid zeg :hug:
Sem. Hoe is het met Lisette???
Ben trouwens ook heel erg benieuwd hoe het met Ylerion is!
Ja, daar hebben we al lang niks van gehoord. Hoop dat die nare griep over is bij dr!
Ik moet zo weer gaan werken, bleh heb helemaal geen zin nog!