Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Het duurde ff, maar hier heb je wat avatars Mirag. Kijk maar wat je leuk vindt! Ik heb je foto wat lichter gemaakt en de andere test weggeshopt! :wink:

:-*

ik vind de tweede het leukst. Dankjewel!!!

Graag gedaan!

moooi he :stuck_out_tongue:

Vooral het woord “zwanger”! :inlove:

:dance: :dance: MIRAG GEFELICITEERD

@Mirag, van harte gefeliciteerd meid! Geniet maar lekker!

@Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter. Het syndroom van Tietze zakt gelukkig weer en heb nu nog af en toe pijn.

Kreeg vandaag een mailtje dat de tassen zijn verstuurd, hoop zo dat ze morgen nog komen.

Hub wou gezellig met mij uiteten, dus morgenavond gaan we gezelliig saampjes wokken. We zijn begonnen met klussen in de het kamertje, het behang is er nu bijna af en dan gaan we witten en behangen.

@Meiden, voor jullie allemaal een dikke knuf!

Hoi meiden!

Ben op werk en heb geen tijd om bij te lezen, maar om de topictitel kon ik niet heen natuurlijk!!

Mirag, van harte!!!

:dance: :dance: :dance:

En wat een geweldige periode om in uitgerekend te zijn, heerlijk! :oops: :mrgreen:

Lekker genieten hoor!

Tot gauw meiden!

:-*

Mirag Gefeliciteerd, dat is nog eens leuk vakantienieuws!! :inlove: :inlove:

Dames, de tassen zijn binnen en ze zijn prachtig! Ik ben er super blij mee!

Hier de foto’s!

De grote tas

De kleine tas

Achterkant tas met tekst

Telefoonhoesje

eros gaaf!! ik vind vooral waar je mobiel in zit erg gaaf!!

even korte racties…

Joehoe Mirag, gefeliciteerd eindelijk weer een zwangere erbij!!!

Angela, helpen de medicijnen?

Patricia, nog gefeliciteerd met je meisje!

bianca, veel plezier bij mysteryland.

eros, wat een mooie tassen zeg! Zijn echt super leuk.

Hier een hele vermoeiende week gehad, lang gewerkt en savonds nog steeds toto, gisteren lag ik er ook alweer om 21 uur in :zzz: :zzz:

Vanavond gaan we naar vrienden, heb er wel zin in, ff gezellig bijkletsen!

@Eros wrote:

Dames, de tassen zijn binnen en ze zijn prachtig! Ik ben er super blij mee!

Hier de foto’s!

De grote tas

De kleine tas

Achterkant tas met tekst

Telefoonhoesje

Stoer!!! kei gaaf joh!

Goeiemiddag allemaal!

Dank jullie wel voor de felicitaties!

Eros wat een leuke tassen!!! Supermooi!!!

Even een vraagje aan de zwangeren hier; hadden jullie ook vage krampen in de onderbuik de eerste dagen?? Als ik geen positieve test gezien zou hebben zou ik zweren dat ik ongesteld word… maar toch voelt het ietsje anders… raar he wat je lichaam ineens allemaal doet. Ik had thuis nog een zwangerschapstest liggen die heb ik net ook nog even gedaan :oops: ik kon het niet laten en anders gaan ze toch maar over de datum he hahahaha. Ook hierop kwam al binnen de minuut een dikke vette streep.

Sorry voor de ego, maar ik vind het allemaal zooo bijzonder!!

haha hier nog steeds buik"krampen". Kan al je banden zijn, die zich aan het voorbereiden zijn op de groei, je baarmoeder enz.

Verder al last van de kwaaltjes :wink:

Ik had vannacht weer een kort stondige affaire (meerdere op 1 nacht, oelala) met me vriend: de wcpot! :sick:

Hmm moet toch een charmantere naam bedenken he, haha.

Vandaag lekker eerder naar huis gegaan vanuit me werk. Was het echt zo beu!

Gisteren stond ik op waar ik al 6 maanden niet meer gestaan had, lag er een brief voor mij of ik een verhuizing wilde regelen voor een client die a.s. dinsdag gaat verhuizen!

Nou echt bull-shit dus he, hou der niet van om zo voor het karretje gespannen te worden. Dus een goede brief geschreven aan me collega’s op die groep :mrgreen:

Gisteravond om 23.45 uur thuis en vanmorgen om 06.30 uur ging de wekker alweer :zzz: :zzz: :zzz: Ben kapot nu.

Bieslookje. Hoe staat het met jou moeheid? En de rest natuurlijk :wink:

Lins. Hoe is het bij jou?

Sem. Lekker weekend vieren???

Sase. Schaam je diep, hahahaha. Geniet maar lekker van je 2 frutsels in de buik :wink:

Mirag. Wij hebben het trouwens snel gezegd tegen onze familie. Dit omdat als het nog misgaat of zo, je ook steun hebt.

en je kunt nu al genieten met andere mensen van je zwangerschap :inlove:

En met de rest van de dames allemaal??

Thanks dames!

zo vanavond bij mijn ouders geweest…

ik denk dat mijn cyclus deze keer erg kort is… heb nu een tempratuur van 36.6 dus aan het dalen… ik check het vaak in de ochtend en avond…hoop dat ik ongelijk heb en er morgen niks aan de hand is…

zou het wel een mega domper vinden… aangezien ik me al helemaal zwanger zie…tja afwachten maar…maar heb er nu wel een mionder gevoel bij…

Gaaf geworden Eros!! :thumbup: Vooral het mobieltasje :inlove:

Lins, hopelijk is het niks meid! :hug:

Mirag, mag ik jouw uitgerekende datum voor het lijstje?

vamorgen had ik 37.0 maar…wel een neg.test :cry: hopelijk te vroeg… ik blijf hopen! en anders volg maand maar dat zou ik minder leuk vinden want dan zou ik uit gerekend zijn tussen mijn verjaardag en die van mijn man…

wat is het hier stil! is iedereen aan het slapen ofzo??