Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Lins!!! Ik wil oooooooooooooooooooooook!!! hihi… :mrgreen:

Spannend voor jullie hoor!!

Hoop echt dat het klussen op de wiebel boot geholpen heeft!! :pray:

@ Eros: Ik zou het je niet kunnen vertellen of ik het meteen aan mams vertel…

Het liefst wel, met een leuk kadotje ofzo van je word oma of iets of een met echo, maar dan moet je het weer zo lang voor je houden hahaha…

Dus ik zou het nog niet weten…

@ sase0507: We zien je wel weer voorbij komen!! :mrgreen:

Hoe is het met je Twins?? :inlove:

Dames ik heb WEEKEEEEEEEEEEEND!! :dance:

Ook ik ben superdruk, dus ff snel:

GEFELICITEERD MIRAG!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Tweeeeeeeeeeeeeeeet meid hoe is het ?? :inlove:

Hahahaa sorry hoor, verveel me een beetje… :lol:

haha Sem!

Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Sem ik ga ook voor jou duimen!!! :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

zo ff wat hormoontjes…

en ook ik verveel me!!

iemand nog meer leuke dingen te vertellen???

@ Mirag: Nou… we zouden vanavond naar een feest gaan van een collega van me vriend, maar dat gaat niet door…

Morgen moet vriendlief werken om 05:00 uur en het word een lange dag voor hem…

Maar ik ga morgen in de middag 2 vrienden ( stelletje ) van ons ophalen in Amsterdam, dan gaan we later uit in Almere ( jippie :lol: )

Dus daar zijn we het hele weekend zoet mee… :mrgreen:

Jullie nog plannen???

Dank je Lins!!!

Duim ook voor jou me duimen blauw!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Verder niet echt veel te vertellen…

Gaan zo maar baby te huur kijken, van zondag nog… ZO LEUK PROGRAMMA!!

Ze laten je vooral zien hoe het NIET moet hahaha! :lol:

He Mirag, ik zag je al bij de mei-mama’s! Gefeliciteerd meid!! Wanneer ben je uitgerekend?

Wij hebben het meteen aan mijn ouders verteld en met 9 weken aan mij so.

Hey Matsjo, hoe issie??

Aw super leuke avatar weer van Mats!! :inlove:

Ja lief he? Vind deze foto zo leuk!!! En verveel me weer eens dus dan maak ik altijd weer een sooitje avatars :mrgreen: Dus als iemand er ook een wil, ik kan er nu dus ook van die leuke kleine bewegende hartjes e.d. in maken! :wink:

Met mij alles goed hoor. Heb er alweer een eerste werkdag op zitten. Viel wel mee hoor, was lekker op tijd weer thuis. Vanaf maandag komen de kinderen weer. Dan begint het schooljaar echt.

Jaaa die foto is super leuk!! :inlove:

Ow lekker dat je op tijd thuis was vandaag :smiley:

en fijn dat alles goed met je gaat :thumbup:

Nou wij gaan maar even Baby te Huur kijken…

Tot later :-*

dankjewel Matsjo! Als ik jou een foto mail van mijn testjes, wil jij dr dan ook zo´n avatartje van maken??? Ik krijg niet eens die foto geplaatst…dus zou je heel erg dankbaar zijn :slight_smile:

Sem; wij hebben niet zoveel te doen dit weekend. Vriendlief moet morgen even werken en zondag komt mijn vader en broer.

@Mirag gefeliciteerd!!!

Wij gaan morgen naar MYSTERYLAND!!! En we hebben er zin in.

@Mirag wrote:

dankjewel Matsjo! Als ik jou een foto mail van mijn testjes, wil jij dr dan ook zo´n avatartje van maken??? Ik krijg niet eens die foto geplaatst…dus zou je heel erg dankbaar zijn :slight_smile:

Sem; wij hebben niet zoveel te doen dit weekend. Vriendlief moet morgen even werken en zondag komt mijn vader en broer.

Je hebt pb! :wink:

@Bianca-k wrote:

@Mirag gefeliciteerd!!!

Wij gaan morgen naar MYSTERYLAND!!! En we hebben er zin in.

Cool! 8)

wij zouden dit weekend logees krijgen…gaat niet door …(voor de 2e keer grrrr) had ik dat geweten dan had ik langer in engeland gebleven…

maar ja…van je fam moet je het hebben…

wou dat het woensdag was… hoop zo dat ik niet ongi word!! komen er nog testers aan in de komende dagen???

@lins wrote:

wij zouden dit weekend logees krijgen…gaat niet door …(voor de 2e keer grrrr) had ik dat geweten dan had ik langer in engeland gebleven…

maar ja…van je fam moet je het hebben…

wou dat het woensdag was… hoop zo dat ik niet ongi word!! komen er nog testers aan in de komende dagen???

Spannend hoor… het is wel weer even tijd voor wat mooie testen! Mirag heeft de aftrap gegeven… wie volgt?? :pray:

Hier nog wat hormoontjes…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Er is iets onderweg Matsjo!

@Mirag wrote:

Er is iets onderweg Matsjo!

Ontvangen, en een mail teruggestuurd met een vraagje!