Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Foto van Patricia d’r buikie staat op ons showforum!! :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71064&postdays=0&postorder=asc&start=315

Hoe is het verder met je Sanne?? Hoop dat alles ok is!! :smiley:

he balen ylerion!! gemeen vind ik het wel een beetje van je buurvrouw! joh gelukkig ben je nog lekker jong! dat scheelt hoor…je vind dan toch iets gemakkelijker iets nieuws maar in deze tijd …al hoewel ze hier in de regio vaak adverteren voor personeel gevraagd kinderdag verblijf… wil je daar wel in verder?..

ene gewoon hier blijven kijken hoor!! is juist wel gezellig beetje die afleiding! maar kan me voorstellen dat je nu ff wil wachten met uitbreiding…

Bianca, fijn dat je het leuk hebt gehad! Nu maar even concentreren op vrijdag! Spannnnendd!! Hopelijk is het een beetje goed weer!

Patrcia, ik heb je buik bewonderd! :inlove:

Ylerion, bah! Dat is idd niet leuk nee! :thumbdown: Hopelijk heb je snel iets anders. Logisch dat je hier minder bent. :hug:

Sommigen hebben 'm al gezien maar mijn 12-wekenbuik staat ook in het sf!!

Ylerion; wat een gedoe!!! Sterkte met zoeken meid!

Matsjo; wat is het bij jou al goed te zien zeg! Heb je het al op je werk verteld; of ga je hen verrassen op de eerste schooldag?? :slight_smile:

@Mirag wrote:

Ylerion; wat een gedoe!!! Sterkte met zoeken meid!

Matsjo; wat is het bij jou al goed te zien zeg! Heb je het al op je werk verteld; of ga je hen verrassen op de eerste schooldag?? :slight_smile:

Afgelopen week heb ik het al aan het team verteld en vandaag aan mijn klas. Ze vonden het prachtig! :inlove:

Super!!! :slight_smile:

Komend weekend ga ik het aan mijn oma vertellen; die zal in de wolken zijn!! Ze zeurt er al om en nabij de vijf jaar over haha :smiley:

mijn oma vertel ik pas als een van de laatse en na de 3mnd…di t met reden…het is een kletskous hihi…en die verteld het gelijk aan iedereen!

Hahahhaaaa!! Nou dan vertel ik het pas aan me schoonmoeder als ik bijna moet bevallen :lol: :lol: :lol:

Die schreeuwt het meteen van de daken heel NL over!!

( en als Jordanees kan die heeel heeel heeeeeel hard schreeuwen ) :lol:

Nee grappie… Weet niet wie ik het wanneer zal vertellen, zie ik dan wel :roll:

@ Matsjo: Leuk dat ze zo enthousiast reageerde de kids :inlove:

@ Mirag: Wat zal oma dan blij zijn!! :mrgreen:

Dames fijne avond nog ik ga nog even bankhangen :-*

Goedemorgen deze morgen!

@Sem wrote:

Foto van Patricia d’r buikie staat op ons showforum!! :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71064&postdays=0&postorder=asc&start=315

Hoe is het verder met je Sanne?? Hoop dat alles ok is!! :smiley:

Ow die had ik even gemist :doh:

Het gaat met mij wel goed. Ik heb het alleen verschrikkelijk druk. Iets te druk eigenlijk, maar ja je hebt van die periodes he… Gister ben ik begonnen met hardlopen (spierpijn!! :roll: ), samen met mn buurvrouw. Heel gezellig en lekker even wat tijd voor mezelf. We gaan dat 2 keer in de week doen, dus wie weet ben ik straks nog echt sportief ook :lol:

Ik hoop echt dat ik binnenkort weer wat meer tijd heb voor jullie, want ik mis jullie wel hoor :cry: Maar het is hier de laatste tijd echt werken, eten, 's avonds verplichtingen en als we thuis komen gelijk slapen :?

Ben deze maand begonnen met mn temperatuur bij te houden. Als ik alles goed begerepen heb, dan had ik gisteren mn eisprong, dus nu maar :pray: :pray:

Ik hou jullie in de gaten! :-*

GoodMorning!

Gisteravond om 21.20 uur naar bed gegaan, 15 minuten later sliep ik :oops:

Vanmorgen kon ik nog niet opstaan, maar ja Levi verzorgt zichzelf niet he haha.

Hier alles redelijk, misselijkheid steeds meer onder controle. Tenminste eergisteren en gisteren.

Ik ben niet zo’n pillenmens daarom ook nog steeds geen pillen gehaald voor de misselijkheid. :wink:

Hoe is het met de rest van de dames?

:-*

Even gekopieerd vanuit de maandmama’s:

Meiden, hoe zouden jullie de naam Imre uitspreken? En wat vinden jullie ervan?

Even ter info, niet iedereen weet het denk ik, mijn man is Turks, dus we kiezen voor een Turkse naam. Onze oudste dochter heet N.esrin. Past het hier een beetje bij?

:-*

Cin, hoop dat je snel minder misselijk bent!

Hihi Imre! Ik vind het een mooie naam!

Had hem namelijk ook op me lijstje met namen staan, maar indd een vriendin van me vond hem te “buitenlands” (apart) voor ons als familie Janssen klinken :wink:

Dus ja ik vind hem mooi :inlove:

Ik vind het ook een mooie naam Patricia en zou m gewoon zo uitspreken als het er staat im-re.

Pfff ik ben momenteel zow misselijk; bleh; net alsof mijn maag in mijn keel zit lol. (maar ik loop fluitend verder; het is voor het goeie doel ;))

@Mirag wrote:

Pfff ik ben momenteel zow misselijk; bleh; net alsof mijn maag in mijn keel zit lol. (maar ik loop fluitend verder; het is voor het goeie doel ;))

:lol: :lol: sterkte er mee :wink:

Hoe voel jij je verder eigenlijk???

Lins. Enne jij??? Je mag bijna testen toch?!

ja ik mag bijna testen… maar heb al sinds gisterenmiddag ongikrampen… echt dus het gevoel van ongesteld worden…

heb net mijn eerste urine al in de wcpot laten verdwijnen hahah…

misschien dat ik morgenochtend ga testen als ik dan nog niet vloei…maar ik vrees het ergste…ben al weer verdrietig sago vergeetachtig dus…net zoals altijd…

pfffff

@Cin. wrote:

@Mirag wrote:

:lol: :lol: sterkte er mee :wink:

Hoe voel jij je verder eigenlijk???

Ik voel me wel goed; heb alleen ontzettend zere borsten, krampjes en steekjes in mijn onderbuik, vooral 's avonds en ik lijk al twee dagen een wandelende zombie; net alsof ik niet wakker wordt. En nu dan misselijk.
Gisteren was een dag vol twijfels, maar ik ga het gewoon (proberen) positief te ervaren en ervan uitgaan dat het goed blijft gaan en niet meer op internet lezen wat er allemaal fout kan gaan bij zwangere mensen met overgewicht. :oops: is ook niet echt slim he...

Och ja, vind dat overgewicht bij zwangere vrouwen altijd overtrokken hoor!

Ik moest bij Levi in de zwangerschap naar het ziekenhuis, overgewicht dus ik zou wel diabetus krijgen, zwangerschapsvergiftiging en hoge bloeddruk.

Nou allemaal niet hoor, zelfs verre van!

En hele dunne vrouwen die ik ken, hebben het wel meegemaakt!

Dus of dat allemaal nou iets zegd?!

Is gewoon een kwestie van je eigen lijf, wat die allemaal doet tijdens de zwangerschap. Ongeacht met meer of minder gewicht!

Probeer er inderdaad van te genieten :inlove:

@lins wrote:

ja ik mag bijna testen… maar heb al sinds gisterenmiddag ongikrampen… echt dus het gevoel van ongesteld worden…

heb net mijn eerste urine al in de wcpot laten verdwijnen hahah…

misschien dat ik morgenochtend ga testen als ik dan nog niet vloei…maar ik vrees het ergste…ben al weer verdrietig sago vergeetachtig dus…net zoals altijd…

pfffff

Hmm dat is minder! Duim toch voor je hoor!!!

Ik duim mee Lins!