Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Hé ladies,

@ Sem balen dat je nog steeds zo’n last hebt.

@ Matsjo welcome back.

@ Tweet ik ga zo naar je wandelwagen kijken. En het kraamhotel??? Zo maar is ff googlen.

@Cin balen dat je zo’n last van je misselijkheid hebt.

Ik heb vandaag de tickets voor onze honeymoon opgehaald. Ben echt super blij. En gister vertelde Ruud zijn tante me dat ons achternichtje bijna zindelijk is. En dat ze dan haar grote meidenkamer krijgt en wij de babykamer mogen ophalen. :smiley: :smiley:

Dat is super nieuws Bianca! :inlove:

Dat is super Bianca!

matsjo welkom terug!! Heb je meteen even pb gestuurd voor het lijstje.

Ik ben aan het werk en bedenk me dus nu dat ik popstars moet missen :evil:

:-*

zo en iedereen naar popstars gekeken?? ik denk dat ik wel weet wie de secret gast is van vanavond…

Hallo waar is iedereen??

Moguh!!

Wij hebben ook popstars gekeken en wat hebben weer gelachen!!

@ Tweet: Fijn dat alles geregeld is :smiley:

@ Lins: Balen dat je je zo voelde gister :hug:

Is ook niet leuk als het zo gaat… Ff lozen en klaar…

En ook balen van je werk zeg!! Dat ze niet even rekening kunnen houden met dat je bijna vakantie heb!!

Maar over een paar uurtjes zeg jij: Jongens, de mazzellllll, heb vakantie!! :dance:

@ Matsjo: Fijne vakantie gehad??

Zal zo even foto’s kijken… :mrgreen:

@ Cin: Vervelend dat je je steeds zo misselijk voelt… :hug:

Maaaaaar: goed doel goed doel goed doel he :mrgreen:

@ Bianca-k: Oe spannennnnnnnnnnnd jullie honeymoon!!

En helemaal top die kinderkamer he!! :thumbup:

@ patricia26: Nog lekker gewerkt gister??

En je kan popstars terug kijken op internet he :wink:

Nou vriendlief is werken… Ik verveel me…

Hij wil vandaag naar vrienden van ons in Hengelo…

Maar ik heb daar echt geen zin in!!

Maja we zien het wel…

Goedemorgen meiden!!

Good Afternoon,

Ik dacht ook te weten wie de Mistery Popstar was, we hebben wel weer gelachen haha.

Vanavond werken, is weer bijna niemand. Dus dat wordt gezellig met C. K2 zekt K3 kijken :mrgreen:

Ik heb sinds 2 avonden/nachten geen relatie meer met me hubbie, maar met de wcpot :?

Maandag toch efkes naar de doc om pilletjes te vragen.,

Fijn weekend iedereen!

:hug: Das niet zo fijn!!

Hopen dat die pilletjes helpen!!

Jaaaa K2 zoekt K3 word ook weer lachuh!! :mrgreen:

Werkse Cin!! En jij ook een heel fijn weekend!! :-*

@Sem wrote:

Jaaaa K2 zoekt K3 word ook weer lachuh!! :mrgreen:

Ja echt wel, weer allemaal die hilarische audities :mrgreen:

hoi hoi,

wat een weer deze week!!!

ik ben echt op als ik savonds uit mijn werk kom…lig dan vaak net naa zoontje al in bed…dus ik lees af en toe bij, maar heb geen puf om te reageren, hopelijk komt dat snel weer.

sorry

Goede middag dames,

Vandaag naar mijn schoonzusje geweest die vast zit omdat ze psychisch niet helemaal in orde is. Ze had kleding nodig en aangezien mijn schoonmoeder nog niet goed kan auto rijden en lopen zijn wij deze keer maar gegaan. Ze mag dus alleen onder begeleiding het terrein verlaten. We zijn wezen winkelen in het centrum van Den Haag, best leuk daar.

Poeh maar wat vermoeiend zeg, ze heeft steeds stemmen in haar hoofd die haar dan rare dingen laten zeggen en doen. Het is net een klein kind, je moet haar constant in de gaten houden en ze zegt tien keer hetzelfde. Toch is het gelukt om met een klein budget wat leuke kleding te kopen zeker omdat ze ook flink aan de maat is was het lastig. Zelf draag ik maat 38 en zij 54 dus wist ook niet zo goed welke winkels ik moest hebben.

Straks de laaste loodjes aan mijn rok leggen, moest hem toch nog gaan voeren omdat hij TEerg doorscheen. Kan alleen de zin nog niet vinden, ben moe.

Cin: wat vervelend dat je zo misselijk bent, hopelijk kunnen de pilletjes wat verlichting brengen.

Bianca: de honeymoon komt nu echt dichtbij nu je de tickets hebt :mrgreen: Super lief dat je de babykamer mag komen ophalen.

Kan nu even niet verder teruglezen en mijn man wil graag gaan eten dus kom vanavond nog een keer verder schrijven…

Man draait door na baanverlies dochter

zaterdag 22 augustus 2009 | 14:29 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 22 augustus 2009 | 14:30

Tekstgrootte

DONGEN - Een 54-jarige man uit Den Hout heeft vrijdagmiddag bij een bedrijf aan de Textielstraat in Dongen een 28-jarige medewerker van dat bedrijf mishandeld vanwege het baanverlies van zijn dochter.

De man uit Den Hout zou boos zijn geweest om de beëindiging van het contract van zijn dochter bij het bedrijf. Na een discussie tussen de mannen werden er klappen uigedeeld. De 28-jarige medewerker, afkomstig uit Raamsdonksveer, moest uiteindelijk naar de dokter en heeft mogelijk een gebroken neus. Hij heeft aangifte gedaan.

De 54-jarige verdachte verklaarde dat de medewerker hem geduwd had en dat hij slechts in reactie hierop had geslagen. De man is na verhoor weer vrijgelaten, maar met een dagvaarding.

Dit was dus bij mij op het werk :shock: :shock:

ik ben er zo van ondersteboven.

die man bedreigde mij ook nog toen hij de winkel uitliep!!

met de woorden

als jij niet uit kijkt,pak ik jouw ook nog wel :shock: :shock:

Terwijl dat meiske haar contract gewoon werd verlengt maar zijn

wilde het zelf niet.

dus heeft thuis gewoon een andere verhaal verzonnen.

ze was vast bang dat haar vader boos werd denk ik.

sorry maar heb even geen zin om hier door te brengen even alles op een rijtje.

Zo dan, heftig gedoe zeg Angela! :hug:

Wij zijn vandaag een dagje weg geweest met mijn dochter, naar Sprookjeswonderwereld in Enkhuizen. Erg leuk, maar met 3 uur reistijd enkele reis, en een heeeeeeeeeeeeeeeeeele boel wandelen, behoorlijk vermoeiend!!! :shifty:

Morgen staat ons ook een drukke dag te wachten, dus dan zal ik ook niet veel online zijn ben ik bang.

Maandagmiddag ben ik er weer, nadat ik bij de verloskundige geweest ben, en ik mijn eerste rol voor kinder vakantie werk heb gespeeld, die van Heks!!! :mrgreen:

Fijn weekend allemaal verder!!!

Ik ben er ook…vanmiddag echo gehad…

Het is een…

MEISJE! :inlove:

Moet heel eerlijk zeggen, had stiekeme hoop op iets anders, maar het was overduidelijk. Natuurlijk ben ik hartstikke blij, maar moet gewoon ff wennen aan het idee :oops: :smiley:

Angela: poeh wat een toestand, snap niet wat sommige mensen bezielen om zoiets te doen. Snap dat je even tijd nodig hebt om dingen op een rijtje te zetten.

Patricia: wat leuk weer een meisje :inlove:

@ Angela, jemig wat heftig!!! Neem je tijd.

@ Cin pilletjes lijken me een goed idee.

@ Patricia wat leuk weer een meisje. Als je aan het idee gewend bent, ga je het vast leuk vinden.

Ik heb er weer een werkweek op zitten. Maar wat was het op vrijdag na rustig. pfff vakantietijd en veels te heet om te winkelen. Deze week weer 4 dagen werken en dan zaterdag MYSTERYLAND!!!

Tweet: lekker dat dat geregeld is, zou wel lekker zijn als je dat kamertje 2de hands kan kopen. Leuke kinderwagen heb je :inlove:

Lins: balen zeg dat je het nog zo druk hebt net voor je vakantie, maar als het goed is heb je nu vakantie dus geniet ervan!!!

:hug: :hug: ik hoop dat hij het begrijpt

Matsjo: welkom terug van vakantie, ga zo even foto’s kijken…

Mijn man gooide net zijn hele bak koffie over de stoffenbank :wall:

De bank maar flink nat afgenomen en morgen maar buiten laten luchten want hij stinkt nog naar koffie :?

angela. :hug:

Patricia.
Leuk zeg een meisje! Kan me wel een beetje voorstellen dat je ook wel graag een jochie had gewilt, toch weer iets anders he: een pielie :mrgreen:

Patri. Succes met je bank. Lijkt me erg vies om continue te ruiken!

Ik kwam vanmiddag op het steunpunt bij ons op het werk (centraal punt van ons waar collega’s komen, soort kantoor e.d.) krijg je een opmerking van je collega’s: Goh he wat zie jij er uit, lang niet meer geslapen? :shock: (moet je nagaan dat ik vandaag uitgeslapen heb tot 11.00 uur).

Kom je op het werk, op de woning zegd C.: Cindy, jij hebt een dikke buik. Heel blij: “Ben je zwanger???”

Nee C. ben niet zwanger. “Oh jammer, maar had toch gekunt???”

:liar: :mrgreen: :angel:

En nu ga ik efkes mail checken, voel me weer :sick:

@Bianca-k wrote:

zaterdag MYSTERYLAND!!!

Gaat een collega van me ook naar toe. Gaan volgens mij veel mensen altijd naar toe!