Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Goedemorgen!!!

Wat is het weer rustig hier…

Heb eigenlijk niets te melden :mrgreen:

Fijne zondag allemaal

Goedemorgen!

Hoe is het met iedereen?

Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen…!

hey

het ergste van alles wat er eergisteren gebeurt is.

mijn collega trouwt over 2 weken.ik vind het zo erg voor hem.

ik kan er mijn gedachte niet van afzetten. :x

heel zijn gezicht is blauw

patricia:

gefeliciteerd hoor :dance: :dance: een meid !!!

minie: :hug: :hug:

Cin:

Het lijkt mee heel erg om er over te moeten liegen.ik ben er niet zo’n ster in.het liefts roep je het van de daken.

@ Angela als hij echt hel blauw is, zal dat waarschijnlijk niet voor de bruiloft weg zijn. Dus dat is inderdaad dubbel erg.

@ Cin wij gaan ook al weer voor de 7de!!! keer naar Mysteryland. Dit jaar hebben we de kaarten van Ruud zijn broertje en zijn vriendin gekregen voor onze verjaardagen. Ze wisten niet wat ze ons moesten geven, en aangezien het een week voor onze bruiloft is, hadden ze bedacht dat we de kaartjes misschien zelf niet zouden kopen. :slight_smile:

Hallo allemaal,

Even snel een berichtje van een vakantie vierende Mirag…

Ik verwaarloos jullie ik weet het, maar na volgende week zal ik mijn leven zeker beteren! Mijn laptop werkt sinds gisteren eindelijk weer dus ik kan weer volop internetten; eerst nog een weekje op vakantie!! Heb er zin in!!!

Patricia; een meisje!! wat leuk

Wat heftig Angela; brrrr

Tot snel allemaal!!

Wat een rust hier zeg!!!

Onze hond is weer eens “bang” voor mij, en wordt onzeker van me :?

Hij voeld de hormonen van een afstand :mrgreen:

@Cin. wrote:

Wat een rust hier zeg!!!

Onze hond is weer eens “bang” voor mij, en wordt onzeker van me :?

Hij voeld de hormonen van een afstand :mrgreen:

:? Sjee, toch apart he, wat dieren allemaal aanvoelen?

Tis hier inderdaad stil.

Heftig verhaal Angela. Ik snap dat je dat niet in een keer van je af kan zetten. :hug:

Nou meiden ik ben weer ongi geworden. Ik voelde het gister eigenlijk al. Maar vandaag heeft het echt door gezet. Mijn cyclus is weer een dagje langer geworden, nu zit ik op 25 dagen. Baal er wel van, maar het is geen hele erge tegenvaller, omdat we maar weinig geklust hebben.

Mijn eisprong is nu alleen een dag voor onze bruiloft, als Ruud bij zijn ouders gaat slapen, en mijn ouders hier zijn. whahahah

Voor iedereen die net als ik moet werken, succes, en voor wie lekker vrij heeft, geniet ervan.

Bianca: balen zeg dat je weer ongi bent geworden :hug:

Je eisprong komt op een verkeerd moment maar als je de avond van te voren klust en de huwelijksnacht dan moet dat toch ook nog kunnen :mrgreen:

Mirag: Geniet lekker van je vakantie. Gelukkig is je laptop weer gemaakt, het wordt bij jou trouwens spannend nog maar 1 dag :smiley: :thumbup: :thumbdown: dat je ongi weg blijft.

Angela: jeetje wat een pech voor je collega, je trouwdag moet een mooie dag worden met veel foto’s en als je er zo uitziet voel je je volgens mij niet op je gemak. Zelf zou ik denk ik de trouwreportage later doen als zijn gezicht weer normaal is, of ze moeten het kunnen wegwerken met poeder :?

Minniemin: :hug: ook weer ongi, succes in de volgende ronde

Vandaag lekker een vrije dag :dance:

Ga me maar eens storten op het huishouden helaas moet dat ook iedere week weer gebeuren.

Hallo allemaal,

Nog even snel voordat we op vakantie vertrekken me hier melden :slight_smile:

Wat gek Cin dat je hond dat zo aanvoelt; ben benieuwd of de onze dat ook krijgt als het zover is.

Morgen zou ik ongesteld moeten worden… ik ben benieuwd… twijfel nog of ik een test mee zal nemen op vakantie.

Groetjes!!

@ Patripiex: Lief dat jullie met schoonzussie zijn gaan shoppen!!

Lijkt me ook moeilijk als ik dat zo allemaal lees…

Och… Dat is niet zo mooi van die bak koffie :?

@ Angela_84: Jeetje Mina wat een gek zeg!!

Kan me voorstellen dat je er onderste boven van bent :hug:

Vervelend voor je collega!!

@ Tweet: Leuk hoor sprookjes wonderland :smiley:

Suc6 bij de VK!! En have fun met het toneelstuk!! :mrgreen:

@ patricia26: Wat leuk een meissie :inlove:

Gefeliciteerd :-

@ Cin: Lastig om er stil over te blijven… :hug:

Lijkt me helemaal niks…

Helemaal niet als je van die leuke opmerkingen krijgt hihi…

Is het weer zover met die gekke hond van jullie :lol: :roll:

Nog steeds zo een last van :sick: ??? :hug:

@ MinnieMin: Balen meid :hug:

Op naar de volgende ronde!!

@ Mirag: Fijn dat je laptoppie het weer doet!!

Alvast een hele fijne vakantie :dance:

Hoop dat de :evil: wegblijven!! :pray: :pray:

@ Bianca-k: Leuk Mysteryland!! :dance:

Balen van je ongie :hug:

Dat word lachuh dus tijdens de eisprong :mrgreen:

Nou ben weer aan het werk… Woehoe :doh:

De zin is ver te zoeken!!

Heb ook nog steeds last van me kaak, echt niet normaal!!

Maja komt goed…

Verder hebben we een lekker weekend gehad… :smiley:

En!! De :evil: is weer voorbij dus we gaan weer: KLUSSEN!! :dance:

Ben benieuwd wanneer het nou is een keer raak is… :pray: :pray:

Hoe is het verder met iedereen?? :-

Ego:

Alles was goed!!! :inlove: Spruit Elf was ERG actief, zwom steeds weg, of schopte tegen de Doppler :mrgreen: Maar tussendoor hebben we toch het hartje nog kunnen horen gelukkig. :inlove:

Toneelstukje daarentegen ging NIET goed! :lol: Kende alle tekst… Tot ik aan het omkleden was, en toen was ik ineens alles kwijt… :roll: Ach ja, lang leve zwangerschaps dementie he? :mrgreen: :wink:

Hoe is het met iedereen?

Zag dat er toch weer een aantal :evil: :evil: :evil: zijn doorgebroken afgelopen weekend… :frowning: Balen hoor meiden! Ik zal weer hard :pray: :thumbup: :thumbdown: voor jullie volgende NOD’s!!!

En hoe is het met alle kwaaltjes van de dames die al wel zwanger mogen zijn?

Oh ja!!! En we hebben ook al een babykamertje gekocht!!! :inlove:

Tweet wat fijn dat alles goed is gegaan bij de VK!! :inlove:

Jammer van het toneelstukje, maar kan gebeuren he :roll:

Toppie dat jullie al een kinderkamertje hebben!! :inlove: :thumbup:

Toppie een kamertje!

Wij hebben helaas geen kamer over, en verhuizen is geen optie. Dus ws wordt het gewoon een wiegje op onze kamer. dat is wel jammer hoor. Kan dus niet klussen aan een babykamer. Vorige keer ook al niet, toen beviel ik de dag voordat we de sleutel van ons huis kregen.

Patricia, wij hebben ook (nog) geen kamertje over hoor!

Sterker nog, onze twee oudste kids slapen samen op 1 kamer, en dan hebben wij een slaapkamer, en meer dan dat hebben we niet!

Commode en kledingkast staan nu bij de kids op de kamer, en het ledikantje staat vooralsnog bij ons. :wink:

Hola dames!

Tweet, super dat jullie een kamertje hebben. Zag het al staan op hyves :wink:

Willen jullie het geslacht trouwens weten? Enne mogen wij het dan ook weten :mrgreen: :angel:

Hoe is het met de rest allemaal?

Hier vandaag weer erg moe moe moe en :sick: .

Gisteravond hier weer spektakel in de straat. Zijn altijd dezelfde mensen.

Vraag me af hoevaak wij de politie daar voor moeten bellen, en wanneer dat meisje van 21 haar vriend van 34 verlaat en lekker voor haarzelf kiest ipv in elkaar te laten slaan.

We hadden onze vermoedens al, door de geluiden. Gisteren zagen we het!

Heb er gewoon slecht van geslapen.

En dat te bedenken dat de 2 kids van die man er soms ook zijn, ik bedoel: als hij zijn vriendin al zo vaak slaat en zo makkelijk, dan zou hij toch ook wel zijn kids slaan niet???

Zo zielig en naar!

Levi net in bed gelegt :oops:

Hij was nog niet echt moe, maar ik voel me zo belabberd en hij wilt de hele tijd stoeien en wild doen (is wel een teken van moeheid bij hem).

Paar keer daardoor vandaag me relatie met de wcpot hervat :wink: :roll:

Wij hebben nog 2 kamers over. Maar nee we willen maar 2 kids, dus de kleinere kamer blijft onze uhm soort “inloop kast” kamer, haha :stuck_out_tongue:

Goedemorgen dames!!

Hoe is het hier vandaag??

Hier alles goed hoor!! Zijn weer bezig met klussen :mrgreen:

ZO!! Werd ik vanmorgen toch ik wakker gemaakt door een KEI HARDE onweers KNAL!! :shock:

Zat meteen recht op in me bed hahaha :lol:

Wij hebben in huis de ruimte voor 2 of 3 kids, denk ik…

We hebben onze slaapkamer, een logeerkamer, en dan de “kinderkamer”

Hebben bewust nog niks met die laatste kamer, dus staat nog leeg…

Verven of behangen en de spullen kunnen erin :smiley:

Oja en we hebben nog een ruime kamer op zolder…

Plek zat denk ik dus hihi…

@ Cin: :? Jeetje wat een gekken zeg!!

Inderdaad… Wanneer zou ze bij hem weggaan!!

Zou me echt niet laten slaan en al helemaal niet door me vent :naughty: :lol:

Dus nog steeds een relatie met de wc pot?? :sick:

Bah!! Ook vervelend… :hug:

Nou ik ga maar aan het werk… :-*

He dames!

Kom ik ook weer eens op de hoek kijken :oops: Sorry dat ik er niet zoveel meer ben. Ben de laatste dagen eigenlijk bijna niet meer online. Heb het erg druk en bovendien ben ik nog snel moe. Maar nu is Mats naar het KDV en hub werkt, dus ik kom weer even spieken. Ik heb de lijstjes weer aangepast, thanks voor jullie pb’tjes! :-

Misschien dat iemand die hier vaker is de lijstjes over wil nemen? Dan zijn ze wat sneller up to date! :wink:

Ik heb niet alles teruggelezen, ik stap hier wel weer in als jullie het niet erg vinden. Balen dat er nog geen zwangeren bij zijn… zo vlot als het in het begin ging… :frowning: :hug:

Hier alles goed. Ik zit nu in mijn laatste week vakantie en dan beginnen de scholen hier weer. Heb er wel weer zin in maar hoop dat ik het kwa energie een beetje trek.

Gisteren voor het eerst het hartje gehoord!! :inlove: Ik heb zo’n angelsound dus ben ik eens op zoek gegaan. Prachtig geluid weer! :inlove:

Hoop dat het goed gaat met jullie :-

hallo allemaal,

Angela, wat een heftig verhaal zeg, hopelijk kun je het snel een plekje geven.

Cin…dat liegen, heel herkenbaar…wat dat betreft vind ik het fijn dat dat nu niet meer hoeft. enne wat een gedoe zeg met die mensen in je straat.

dames met :evil: balen balen…

tweet, fijn dat je het ook gewoon op de hormonen kunt gooien he :wink:

patricia, ik kan het me ergens wel indenken dat een jongetje leuk was, maar is meisje is toch ook super!!! Een vriendin van mij dacht tot aan de bevalling dat het een jongetje was, was dus een meisje…ze was heel verbaasd haha

hier een lekker dagje vrij vandaag!!!