Ok, kan me voorstellen dat je het gaat proberen. Ik heb bij de vitamin store Maca-forte gehaald. Dat helpt de vruchtbaarheid verhogen. Alleen moet ik er wel aan denken om het 3x per dag in te nemen. En dat wil ik nog wel eens vergeten. Teunisbloemolie is voor mij geen optie omdat mijn cyclus de laatste maanden al erg kort was.
Meiden, ik heb monnikspeper gebruikt, en bij beide zwangerschappen was het na 2 maanden raak
@patricia26 wrote:
Meiden, ik heb monnikspeper gebruikt, en bij beide zwangerschappen was het na 2 maanden raak![]()
En wat is de werking van monnikspeper dan patricia??
Ik ken dat allemaal helemaal niet, die dingen voor je cyclus en vruchtbaarheid…, :oops:
Hier is het weer nog heerlijk! Lekker windje, maar nog wel met wat warmte.
Geen gedonder of nattigheid hier! Nog niet in ieder geval
@Angela_84 wrote:
@patricia26 wrote:Meiden, ik heb monnikspeper gebruikt, en bij beide zwangerschappen was het na 2 maanden raak![]()
En wat is de werking van monnikspeper dan patricia??
Hetzelfde als teunisbloemolie volgens mij. Google anders maar eens.
Hoi dames,
zo, het ging gister helemaal los hier qua onweer!! :shock:
Zaten wel wat vette klappen tussen!!
Tis wel lekker afgekoelt hier…
Pffff… Heb gewoon nog steeds pijn in me mond van die kaakchirurg!! :?
Had al gebeld, maar het schijnt “normaal” te zijn dat je na een week nog steeds last heb en je mond amper open kan doen… :think:
Maja goed…
Meiden, nog plannen voor vandaag??
Ik zit nu lekker in de tuin… Kan verder toch niks doen…
Ik heb ook een dikke week last van mijn mond gehad… :hug:
Het noodweer viel hier wel mee. Een goede bui van 10 minuten en toen was het over. Ik vid het hu nog wel benauwd. Moet vanavond werken, en ben nu lekker in huis bezig.
:-*
Hier totaal geen noodweer gehad! Beetje regen that’s it.
Wel ergens een vrouw getroffen door de bliksem en overleden he?! Triest!
Kijkt iemand van jullie weleens baby te huur?
Echt ik heb dat toen straks weer gekeken (via programma gemist) en ik irriteer me altijd zo aan die Chantal. Die moet echt de komende jaren nog niet aan kids denken! Jaloers op de aandacht die haar vriend geeft aan de kids?! Nee dan ben je er echt totaal niet klaar voor!
Vandaag lekker vrij, maar doe ook niks vandaag. Ben kapot en misselijk.
Dus lekker chill
@ Cin: Hier ook trouwe Baby te Huur kijkers!! Hahaha :lol:
Erg he die Chantal :doh:
Lach me altijd rot wanneer zij weer begint te janken :lol:
En idd hoe kan je nou jaloers zijn op je eigen kind?? :think:
Die moet echt nog veel leren…
Denk ik waarom geef je je op voor die show als je toch alleen maar aandacht wil van je vent en verder niks…
Maar wel echt een geinig programma he!! :thumbup:
Ow wel een dode dus door het weer :?
Jeetje dat is ook niet niks…
Lekker chillen vandaag Cin??! Same over here… :roll:
Tis warm nu weer he, poeh poeh :roll:
Ja dacht dat het vandaag wat koeler zou worden…
Maar niet echt dus :roll:
Nee niet bepaald, vooral hiero niet :?
Ga me badpak aantrekken en dan samen met zoonlief zwemmen in het zwembad. Wilt hij ook wel, de watterrat. Heeft hij gisteren ook continue gedaan, moeders werken en hij heerlijk zwemmen met iedereen haha.
Spam in ons showtopic!!!
Heb een wandelwagen gekocht!!! :inlove:
Patricia: gister alles goed bij de gyn?
Aaaaah echt leuk Tweet :inlove:
Yeah, kraamhotel en kraamzorg thuis voor als we na het hotel weer thuis komen, is ook al geregeld!!! :inlove:
Zondag gaat manlief kijken naar een babykamertje, dat we via marktplaats gevonden hebben, dus dan kunnen we in ieder geval gaan bedenken welke kleuren we de babykamer willen straks, en kan ik er aan beginnen te schilderen!!!
(zelfs al hebben we nog geen kamer voor een baby! Die komt pas in het volgende huis… )
zo pffff. wat een dag ff ego hiii…morgen laatste dagje werken. maar daardoor mega veel papierwerk…ben er nog niet doorheen baal ervan had morgen gehoopt lekker rustig dagje te hebben maar nee…baas kwam met dit en dat… had zijn 3 kids mee naar de winkel dus die hadden aandacht nodig en liepen bij mijn buro smiddags waren mijn baas en collega melig dus voerde ze ook niks uit…en ikke maar werken snik
gister na een vrij partij in huilen uitgebarsten…ik ben super onzeker en vind me niet bepaald knap heb weinig ervaring(mijn man was mijn eerste sexuele partner) ik kom ook niet snel eerder mega traag… dus toen manlief weer is veel te vlot was… was ik niet helemaal happy voelde me net een schietschijf…ff zaadjes lozen en dats it… dus na wat praten hoop ik dat hij me begrijpt…
cin hier ook warm…en lekker gezwommen…
sem wacht maar…je zal morgen gaan stinken uit je mond hihi net doodvogeltje…als dat gaat gebeuren… dan geneest het snel! en ben je er zo van af…ik heb wel paar dagen gespoeld…
He dames, ben weer terug van vakantie! Heerlijke week gehad, ontzettend genoten!!
In het algemene sf staan de foto’s :inlove:
Ik heb nog niet teruggelezen, maar hoe is het met jullie??
tweet gave wagen!
matsjo hoe was het???
Niet meer gezwommen, betrok een beetje heel erg hier en toen vond ik het te koud.
Vanavond ook niets bijzonders meer gedaan hoor, de avonden/nachten worden steeds erger hiero met de misselijkheid :?
Kan der niet zo goed tegen nu, gisteravond ook al niet haha.
Fijne avond nog!
Ik ga dadelijk PopStars kijken en lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Matsjo. Fijne vakantie gehad???
Matsjo: Welkom terug!!!
Leuke vakantie gehad?
Hoe is het met je buikje?
Cin: Ik ga ook kijken! Avondje alleen thuis, nou ja, kind in bed, maar toch, dus kan lekker zelf bepalen wat er op tv komt! :mrgreen:
Lins: :hug: