cin ik begrijp je gevoelens helemaal… ik zou presies zo reageren en er mee in mijn hoofd blijven zitten…het zijn dingen die je nooit meer vergeet…
eros ik heb diep recpect voor jullie beslissing… je kan er beter nu achter komen dat het niet de wens is dan als je straks zwanger bent…
sanne en ang. niet opgeven! als jullie al hoop opgeven verlies ik het ook
cin ja plakkerig weer vandaag…balen dat je moest werken!
heb me een opgeblazen buik…mijn man heeft al 2 keer gezegd je lijkt wel zwanger hahaha…zo dik is ie! kan nog wel helemaal niet maar toch… en veel aangekomen ben ik niet dus…zal wel weer mijn darmen zijn die opspelen…
Dames, dank jullie wel allemaal! :hug:
Pfff, zag er zo tegenop om het te vertellen, was bang dat veel mensen het niet zouden begrijpen!
Cin: Het IS ook moeilijk zo iets van je naasten te horen krijgen, en dan maar zien hoe je dat van je af kunt laten glijden… Gelukkig heb je binnenkort weer een echo, en dan zal die kleine frummel in jouw buikje, het ongelijk van je zus bewijzen!!! :hug: :-
Thanks voor het compliment! :inlove:
Eros: Het zal voor jullie niet makkelijk zijn! Wie zijn wij dan om erover te oordelen??? :-
HOi meiden, heb nog niet alles bijgelezen, moet zo weer op controle bij de gyn. Kom jullie alleen even een :hug: en veel hormoontjes brengen!! :: :: :: :: :**:
breekt in
Hey Sem… ik lees net dat de :evil: zijn doorgebroken… balen zeg.
Ben er voor je he?! Altijd!
Breekt uit
Even snel vanaf mijn werk.
Helaas net bij het afvegen wat bloed dus denk dat de ongi wel gaat doorzetten nu
@Patripiex wrote:
Even snel vanaf mijn werk.
Helaas net bij het afvegen wat bloed dus denk dat de ongi wel gaat doorzetten nu![]()
Oh ook al?! Jammer zeg!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Potverdrie!!!
We moeten meer hormoontjes strooien meiden, dit gaat niet goed zo!!!
Mijn aandeel:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Had het ook echt vandaag nog niet verwacht, stond gewoon een beetje raar te kijken :?
Tweet ik pak ze vast en sla ze op voor de volgende ronde, hopelijk dan meer succes.
@Eros wrote:
Dames, dank jullie wel allemaal! :hug:
Pfff, zag er zo tegenop om het te vertellen, was bang dat veel mensen het niet zouden begrijpen!
Eros, ik begrijp het helemaal! :hug:
Een moeilijke keuze maar wel een goede keuze als ik het zo lees…
Ik wil jullie daarom ook heel veel geluk wensen!!
En hoop ook dat we af en toe nog wat van je horen :-
Ook op hyves

Sanne & Angela_84: Ik zit helaas ook in hetzelfde schuitje als jullie… :x :wall:
Maar we moeten zeker de moed niet opgeven!!

@ Angela_84: Hoop ook dat teunisbloemolie werkt voor je…
Ik weet niet meer waar ik allemaal aan moet beginnen…
Op google word je doodgegooid met dingen om je vruchtbaarheid een “boost” te geven!!
@ Cin: Ik kan me voorstellen dat je dat van je zus niet uit je hoofd krijgt :hug:
Is ook helemaal niet tof dat ze jou zo aan het twijfelen heeft gebracht!!
Hoop dat je het snel uit je koppie kunt zetten, want nu moet juist lekker kunnen genieten op je roze wolk :inlove:
@ Broekie: Dank je mop!!
Lief van je!! :-
@ Patripiex: :hug: Bah!

Balen meid!! Dikke Knuf!! :hug:
@ Tweet: Thnx!! :inlove:
Heb dr weer een hele hoop mee gepikt!! :-*
Wat een warme dag vandaag!! :doh:
Hé meiden hier ben ik weer ff.
@ Sem en partiplex :hug: :hug: :hug:
@ Minnimien sterkte de aankomende tijd. Ik ben vorig jaar mijn opa verloren en toen kwam ons lezen eigenlijk in een stroomversnelling. We realiseerden ineens dat het leven erg kort kan zijn. Vandaar dat we toen een trouwdatum hebben geprikt.
@ Cin da’sw lullig zit je op je werk voor piet snot.
@ Eros, geniet gewoon van hub, Elba, de hamsters en je familie. Da’s het belangrijkst. :hug:
@Angela waarom teunisbloemolie? Wat is de werking daarvan?
Ik heb gister een beetje een klote dag gehad. Ik hoorde van mijn schoonzusje die mijn vrijgezellenfeest zou regelen. Dat zij het niet verder kan regelen door tijd en geld gebrek.
Ik hoop dat ze dit heeft gezegd om me om de tuin te leiden. Maar ik ben er bang voor. We trouwen al over 15 dagen. En aangezien ik geen extra vrij kan krijgen op mijn werk, zou het aankomende zondag of de zondag er op moeten gebeuren. En daar geloof ik niet zo hard in. Ik heb er flink de balen van.
Ook denk ik dat ik volgende week weer ongi ga worden. We hebben bijna niet geklust deze cyclus, vandaar. Als ik volgende week ongi word, dan is mijn eisprong 2 dagen voor de bruiloft. En ik wilde Ruud nog wel laten smachten die week en pas weer sex hebben als getrouwd stel. Maar ja, mijn eisprong wil ik natuurlijk niet laten schieten. :mrgreen:
Thanks dames! Jullie zijn allemaal toppertjes!
Ik hou jullie in de gaten en hou zeker contact.
Het was in het begin wel even moeilijk, maar we hebben nu rust gekregen. We gaan het kamertje wat daarvoor bedoeld was, opknappen en dat gaat mijn knutselkamer worden, zodat ik weer lekker kaarten kan maken of gewoon weer even scrappen zonder dat ik gelijk alles moet opruimen. We zitten heel erg in dubbio om er misschien een tweede hondje erbij te nemen, maar dat heeft geen haast gelukkig.
Mijn zusje heeft sinds dinsdag ook een hondje, een chihuahua. Heb hem nog niet gezien, maar hyb wel en hij schijnt erg schattig te zijn. Hub vond hem zelfs zo leuk, dat als ik een chihuahua wou dat dat ook goed was. Hahahaha! Van het weekend ga ik naar het hondje kijken en dan zien we of onze hond zo’n puppie wel leuk vindt!
@Cin, niet teveel aan je zus denken hoor! Kom op meid, jouw zwangerschap gaat helemaal super worden.
@Angela, Patripiex, Sem, Minniemin en Lins, ik ga hard duimen voor jullie dat jullie zo gauw mogelijk zwanger worden! Ik gun het jullie van harte dames!
Dank je Eros!!
Heel veel plezier met scrappen en met het kiezen van een 2e hondje…
Owww een chiuaua :inlove:
Die zijn zo leuk!!! Me schoonmoeder heeft er ook 2!!
@ Bianca: Ow :hug:
Dat is niet zulk goed nieuw ( als het waar is )
Hoop inderdaad dat ze je om de tuin wil leiden hiermee!!
Wel balen als je ongie word :hug:
Hihi je hubbie zo lang laten wachten :roll:
Je kan je eisprong inderdaad niet voorbij laten gaan hihi…
Pffff wat een hitte zeg!!
Heb alles maar tegen elkaar open gezet hier dat de wind even door kan blazen, want het is niet te harden!!
Vanavond schijnt het helemaal los te gaan qua weer he…
Mja wat wil je, ik zag dat het vandaag 31 graden word en morgen 21, dus het daalt wel heel rap!!
Dat word knallen vanavond hihi… :dance:
dank je eros!
sem: ook hier kleeft alles aan elkaar… heb alles juist dicht en gordijnen ook…lekker donker en de vin staat te blazen op volle toeren…
hier schijnt de zon nog vol op het waait iets harder…
hopelijk blijft het nog ff weg die regen en omweer etc…want ik moet nog naar de tandarts om 16.50…
vrijgezellefeest pfff praat me er niet van…als ik de verhalen van mijn moeder hoorde wat een geregel het is…kan je wel vertellen …je leert je fam en vrienden heeeel goed kennen…
(ik en man hadden 3 agen voor ons trouwen het vrijgezellefeestje,mede door fam wat uit engeland over kwam…)
Het is hier 35-37 graden zo ongeveer, ga kapot!
Vanmiddag teamopverleg gehad, in zo’n warm hok. En nu ben ik thuis, Levi al in bed (was ram kapot) en alle ramen boven open gezet en beneden de deuren.
Zit zelfs met een natte theedoek tegen me hoofd, nek en soms buik aan hahaha.
Eros: ik vind het goed van jullie dat jullie deze beslissing hebben genomen, als je er niet voor 100% achterstaat kan je het beter niet doen.
Geniet lekker van je leventje zo en wie weet over een paar maanden/ jaren zijn jullie er wel helemaal klaar voor.
Veel plezier met het scrappen en kaarten maken en wie weet binnenkort wel een nieuw hondje (is toch ook een soort kindje )
Cin: je moet echt je zus even vergeten hoor, ze maakt je alleen maar aan het twijfelen en dat is helemaal niet nodig.
Makkelijker gezegt dat gedaan :wall:
Bianca: ik hoop maar dat ze je voor de gek houden en anders of iemand anders het van haar kan overnemen.
Je hebt maar 1 zaadcelletje nodig dus er is nog kans. Jammer dat je eisprong niet net 2 dagen later is, maar ja het is zonde om hem te verspillen :mrgreen:
Ik hoop dat er deze ronde toch nog een paar positieve testen komen
hier 32 graden geweest…nu nog 28 graden in huis…alles open en vin aan…net 1 onweersklap gehad…paar druppels en nu begint het weer licht te worden …vraag me af wanneer het noodweer komt…(zit ik daarom hele dag binnen :liar:
Hier is het ook warm en het begint net te hard te regenen en te waaien.
We hebben de ventilator aangezet in de woonkamer, kon beter op mijn werk blijven in de airco :mrgreen:
aan de voorkant regent het en achter niet hahha :?
@Bianca-k wrote:
@Angela waarom teunisbloemolie? Wat is de werking daarvan?
Het schijnt je cyclus meer in balans te brengen en korter te maken.
mijn buurvrouw had ook een erg lange cyclus en haar werd teunisbloemolie geadviseerd.
na 1 maand was haar cyclus gewoon 4 weken en na 3 maanden was ze zwanger.
dus het had bij haar idd geholpen.
dus wilde het ook wel proberen.