Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

@Sem wrote:

Owja!! Je heb het natuurlijk nog niet verteld he?!!

Wanneer ga je dat doen?? Na je volgende echo??

Ow das wel lekker dat je dan ook eerder weg kan…

Zeker rustig met de vakantie als er maar 2 zijn waar je op moet “letten”

Ja na de volgende echo, of als ze niet meer te misleiden zijn :oops: :mrgreen:

donderdag hebben we ook teamoverleg, ben benieuwd of er iemand een opmerking maakt haha.

Zo ga efkes andere kleding aantrekken en bij zoonlief kijken

fijne dag allemaal. Veel plezier bij mams Sem!

@Tweet wrote:

Ik heb er ruim voldoende inmiddels, dus wil met liefde delen! 8)

Thanks Tweet die pak ik ook nog even mee…

ik pak er ook een paar van die homroontjes …ik heb ze ook nodig!!

ik heb ook elke keer als de ongi naderd een bang gevoel en onzeker…en ben ook boos als ik zwangere zie(vooral als er verteld word dat het zo snel ging)

een vriendin van me zit ook aan de folium…en ik wil natuurlijk niet dat ze eerder zwanger is als ik natuurlijk…als dat gebeurd ben ik super depri en verdietig!

patripiex sem we gaan ons best doen!!! hihi…(hopelijk onze partners ook!)

Lins: We gaan zeker ons best doen!! En de partners ook neem ik aan!!

Meer dan ons best kunnen we niet doen…

Ja ik ken dat Lins… En maar blijven lachen he als mensen vertellen dat het bij hun in 1x raak was… :lol:

Maar goed, moeten echt positief blijven al is dat soms moeilijk…

@ Cin: Hopelijk merken ze niks op je werk…

Is natuurliujk veel leuker als je een echo kan laten zien :mrgreen:

Jij ook een fijne dag nog Cin!! :-*

En ik kom weer wat vaker hormoontjes strooien, dus dan moet het zeker snel raak zijn voor jullie!

Pffffffffffffffff met deze hitte een kind leren fietsen zonder zijwieltjes, ergo aldoor achter een kind op een fiets aan moeten rennen, is geen pretje zeg!!! :naughty: :shifty:

Dank jullie wel allemaal, lieve meiden! Heb net even lekker zitten brullen. Lucht toch wel een klein beetje op.

Vanavond ga ik maar even lekker voor een filmpje zitten in mijn eentje.

Even tijd voor mezelf.

@Patri: gefeliciteerd meid, met je contract, en succes met het naaiwerk (klinkt wel lekker dubbelzinnig :lol: )

@Tweet: Wow, petje af, dat lijkt me met dit weer inderdaad een behoorlijke klus (maar ook wel weer heeeeel leuk… zucht… droom weg)

Ondanks alles ben ik dit keer toch wel heel zenuwachtig voor mijn NOD hoor.

Soms weet ik zeker dat het gelukt is, soms juist weer helemaal niet. Aan de ene kant voelt het nu heel raar, aan de andere kant juist ook als een soort troost als het nu gelukt zou zijn. Heel raar allemaal.

Ik probeer toch maar even wat HcG te vangen :slight_smile:

@Cin, fijn dat je een super echo gehad hebt en niet luisteren naar je zus hoor! :hug:

@Sem, meis toch, balen van je ongi! :hug:

@Voor iedereen een :hug: !

@Ik ga even mijn verhaal doen en hoop enigszin dat jullie ons begrijpen.

Ik doe het wel even onder een spoiler.

Wij hebben dus besloten om toch niet door te gaan met onze kinderwens. Er zijn bepaalde redenen, waar ik nu niet over wil praten, die ons dit hebben doen besluiten. Wij hebben het erg goed zo en we zijn er achter gekomen dat wij er toch niet voor de volle honderd procent erachter staan. Wij zijn erover na gaan denken, nadat iedereen er tegen ons over begon, maar echt kriebels zoals ik jullie weleens hoor hebben wij totaal niet. Nu dat wij dit besloten hebben, is er een soort rust over ons gekomen en gaan we lekker door zoals we altijd al deden. Heerlijk genieten van ons nichtje, ons hondje en al die andere mooie dingen in het leven. Ik hoop echt dat jullie ons begrijpen en ik heb het bij jullie super naar mijn zin gehad. Ik wens iedereen heel veel succes! Voor de niet zwangere, hoop voor jullie dat jullie gauw zwanger zijn. Voor de zwangere, ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe! Ik zal af en toe eens komen spieken en gezellig met jullie meekletsen als jullie dat natuurlijk nog fijn vinden!

eros. Goede keuze meid! Als je er samen niet helemaal achter staat, vooral ok niet doen. Het is niet zomaar iets namelijk. Hoop wel dat wij soms nog iets van je horen!

Thanks Cin! Ik vind het zelf ook veel te leuk hier met jullie meiden, dus ik blijf jullie nog wel even lastig vallen!

Hee Eros,

Heel begrijpelijk hoor! Gewoon lekker doen wat jij graag wil en wat goed voelt! En gezellig juist, dat je nog wel eens langskomt!

Liefs Minnie

Eros, ik ben het helemaal eens met Cin! Als je er niet volledig achter staat, dan gewoon niet doen!!! Zolang jullie samen gelukkig zijn, heb je het allerbelangrijkste in het leven al bij de lurven! :-*

Eros, wat een moeilijke keuze hebben jullie gemaakt. Maar idd als ik het zo lees wel de goede keuze! Goed dat jullie echt naar jullie eigen wensen luisteren en je niet laten overhalen door wat anderen er van vinden! En hier ben je vanzelfsprekend altijd welkom!!

@Tweet wrote:

Ik heb er ruim voldoende inmiddels, dus wil met liefde delen! 8)

Ik neem ook een zakje mee op vakantie. We gaan morgen naar italie!! :dance: :dance: Dus ik kwam eigenlijk alleen even dag zeggen!

Eros:

Ik vind dat je een hele goede keuze hebt gemaakt.Als jullie er niet voor 100% achterstaan,moet je het niet doen.Ik vind het wel tof van je dat je nog iets van je zal laten horen.

Sem,patripiex:

Ik begrijp zo goed wat jullie bedoelen.zoveel mensen om je heen zo maar ineens zwanger.ik kan daar ook zo goed van balen.vooral als je net ongi bent geworden.

soms denk ik ook echt dat het bij ons misschien nog heel lang kan gaan duren met mijn cyclus.

Angela ik begrijp je helemaal!

Vandaag heb ik bij mn buren het huis versierd want zij zijn gisteren bevallen van een jongen. Maar daar sta je dan weer met dubbele gevoelens. Superblij voor de buren natuurlijk, maar aan de andere kant begin ik dan weer te twijfelen wanneer ik en of ik uberhaubt wel zwanger kan worden :?

@sanne062 wrote:

Angela ik begrijp je helemaal!

Vandaag heb ik bij mn buren het huis versierd want zij zijn gisteren bevallen van een jongen. Maar daar sta je dan weer met dubbele gevoelens. Superblij voor de buren natuurlijk, maar aan de andere kant begin ik dan weer te twijfelen wanneer ik en of ik uberhaubt wel zwanger kan worden :?

ja sanne wij zitten echt allebei in het zelfde schuitje.

Ik ben nu wel begonnen met teunisbloemolie,ik hoop dat het effect heeft.

Ja, wel een stom schuitje :x

Ik hoop idd dat het effect heeft bij je. Ik ben druk aan het temperaturen geslagen, dus ik hoop dat ik zo een beetje een beter beeld krijg van mn cyclus.

en we proberen nu écht om de dag te klussen.

maar dat valt niet altijd mee met zon lange cyclus

Nee dat herken ik helaas ook maar al te goed. Je begint met goede moed, maar tegen de tijd dat het er eigenlijk pas echt toe doet, komt het er niet meer van :zzz:

Een hele dikke :hug: :hug: voor jou Angela!! Ik hoop dat we binnenkort alletwee dit schuitje kunnen verlaten :wink: We geven de moed niet op he :-*

nee hoor sanne :hug: :hug: we geven zeker de moed niet op.

Sanne & Angela :hug: :hug: :hug: niet de moed opgeven nee.

Is het veels te mooi voor :wink:

Tweet. Mooie foto’s op je hyves :inlove:

So was echt een bout avondje op het werk! Had net zo goed thuis kunnen blijven, ipv met 35 graden ergens op het werk te zitten in me bijna uppie :? . Wat een onzin vind ik dat, om voor 1 persoon daar te zitten die continue weggaat naar vrienden en zo.

och ja…,

Weet je?

kan die opmerking van me zus niet uit me koppie zetten, het maakt mij echt aan het twijfelen of alles wel goed zou zijn de volgende keer. Heel erg ik weet het, maar ik krijg het niet uit me koppie.

Merk ook dat ik nu echt een afkeer heb tegen haar, als persoon zijnde.

Waarom ze mij zo aan het twijfelen maakt en me eigen zo rot laat voelen.

Moet dat ook helemaal niet toelaten, weet ik.

Maar ja zo weet een mens wel meer dingen he, maar om er naar te handelen en gewoon blij te zijn en heerlijk te genieten. Dat is dan weer de volgende stap…,Pff diepe zucht :silenced:

Truste iedereen!!

:-* :-* :-*