@ Lins: Wel fijn dat je er zo een goed gevoel over heb deze ronde!!
Ik hoop het echt voor je!!
Tuurlijk weet ook wel dat het wel gaat lukken, maar ben er deze keer gewoon echt even kapot van…
Had er ook zo een goed gevoel over en dan komt die klote :evil: weer voorbij!!
Maja nieuwe ronde nieuwe kansen!!
Thnx Cin! :-*
Heb er een hoop gepakt!!
Hopelijk doen ze volgende ronde hun werk
@Sem wrote:
Tuurlijk weet ook wel dat het wel gaat lukken, maar ben er deze keer gewoon echt even kapot van…
Snap je meid! Dan is het pas echt gigantisch rot en hard!
Bedankt Cin ik heb er nog flink wat gepakt want het kan nog steeds en wie weet had ik dit net even nodig!!!
@Cin. wrote:
@Sem wrote:Tuurlijk weet ook wel dat het wel gaat lukken, maar ben er deze keer gewoon echt even kapot van…
Snap je meid! Dan is het pas echt gigantisch rot en hard!
Precies!
Maar goed,, tijd voor wat vrolijks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
@Patripiex wrote:
Bedankt Cin ik heb er nog flink wat gepakt want het kan nog steeds en wie weet had ik dit net even nodig!!!
Precies!! Wie weet had je die hormoontjes even nodig!!
Ik hoop het zo!!

Wat ik ook altijd heb als ik net ongi ben geworden is dat ik een beetje boos ben op alle zwangere buiken en moeders met kleine kinderen om me heen. Ik wil ook zo graag
Dat verdwijnt dan weer net voor DE dagen dan komt de hoop er weer en vind ik alles leuk en schattig om me heen. Om vervolgens weer plaats te maken voor de boze dagen. Ik zit in een vizuele circel en hoop er snel uit te komen.
Oh, en die rok kan ik zo natuurlijk nooit aan vrijdag door al jullie geklets :mrgreen:
DAT heb ik dus ook Partipiex…
Meer jaloezie dan…
De vrouw van de neef van me vriend is zwanger van de 3e = al 25 weken…
Het leuke is nog: ze wonen bij ons in de straat en ik zie haar dus bijna ELKE DAG voorbij waggelen…
Ze kwam vanmiddag ook even langs om te vragen hoe het ging met me mond…
Ik zeg nou me mond is me mond maar heb een giga baaldag omdat ik ongie ben geworden!!
Ze vond het wel balen want ze weet dat we het zo graag willen…
Het lompe is: Ik stop met de pil en precies dat ik gestopt ben in maart word zij zwanger!! :wall:
Maar ik snap wat je bedoeld Patripiex… :roll:
@Patripiex wrote:
Oh, en die rok kan ik zo natuurlijk nooit aan vrijdag door al jullie geklets :mrgreen:
Hahahaha!! :oops:
Nou naaise dan maar!! :thumbup:
@Patripiex wrote:
:lol:

Cin: Hoe is het vandaag met jou eigenlijk??
Nog steeds zoveel misselijk enzo?? :-*
Niet werken vandaag??
@Sem wrote:
Cin: Hoe is het vandaag met jou eigenlijk??
Nog steeds zoveel misselijk enzo?? :-*
Niet werken vandaag??
Ja goed moe haha. Misselijk heb ik soms met (irritante) vlagen in deze zwangerschap, over het algemeen meer honger :oops: :oops: :oops:
Nou ik typ het en er komt vanalles in me lijf naar boven, getver haha :roll:
Jawel straks werken, moest eigenlijk om 4 uur beginnen maar had vanmorgen een sms gekregen van collega dat ik pas om 6 uur hoef te beginnen. Iedereen is de hort op!
Dus dadelijk als Levi wakker is BBQ bij pap en mam :mrgreen:
Ow lekker hoor BBQ :mrgreen:
Geniet er van!!
Die moeheid en misselijkheid lijkt me ook irri, maar tis voor een goed doel :thumbup:
Ow ok, das wel lekker dat je wat later kon beginnen…
Moet je dan ook langer door werken of dat niet??
Nou werkse en eetse alvast :mrgreen:
Vriendlief is nu ook onderweg naar huis…
Gaan we even boodschappies halen, dan naar me mams…
Nee hoef niet langer te blijven. Denk zelfs dat ik ook eerder kan gaan!
Die 2 die er zijn die redden zich wel, gaan toch vaak zat de hort op!
Tja 18 jarigen he (oh lang geleden voor mij) :mrgreen:
Ze hebben nog vakantie, dus is dan best saai. weinig spanningen hahaha.
Ze hebben mij alleen nog niet gezien, dus wordt weer buik verstoppen op de een of andere manier :think: :eh:
Owja!! Je heb het natuurlijk nog niet verteld he?!!
Wanneer ga je dat doen?? Na je volgende echo??
Ow das wel lekker dat je dan ook eerder weg kan…
Zeker rustig met de vakantie als er maar 2 zijn waar je op moet “letten”
Ik zal ook even meestrooien weer:
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Huppa!! Die gaan bij die van Cin
Thnx Tweet!!
Jullie zijn te lief met al jullie hormoontjes!! :inlove:
Yeah, GO Tweet!!!
Ik heb er ruim voldoende inmiddels, dus wil met liefde delen! 8)