Maart/aprilstoppers '09 deel 13! ** 13 kindjes op komst! **

Jemig, wat weer een hoop verdriet hier zeg… Ben er stil van…

:hug: voor iedereen die hem kan gebruiken…

@MinnieMin wrote:

Hee meiden!

Jammer Sem! Ik kan me helemaal voorstellen dat je in een dip zit nu hoor!

Zelf zit ik een beetje in de knoop. Ik zie het allemaal even niet meer zitten.

Ik heb eerder deze week afscheid genomen van mijn opa. Hij zal binnenkort overlijden. Zijn lijden wordt steeds groter, en mijn moeder zei, dat ik maar beter alvast afscheid kon komen nemen. Het kan nog wel een paar maanden duren voor hij sterft, maar het gaat echt heel erg slecht en het zou ook gewoon opeens vandaag kunnen gebeuren. Ik ben heel erg geschrokken. Er was echt niets meer over van de man die een half jaar geleden alles zelf nog kon en deed. En hij gilde steeds van de pijn. En had erg veel last van zijn longen. Hij is ook heel erg verward.

Eigenlijk post ik nooit hier iets zo persoonlijks, maar ik moet het toch gewoon even kwijt :cry:

Sorry voor het ego verhaal.

Jeetje MinnieMin, wat heftig :hug:

Ik wens jou en je familie heeeeel veel sterkte toe!!

Enne… Geen sorry hoor!! Wij zijn er voor je!! :hug:

Kan me voorstellen dat je nu een dubbel gevoel heb.

Lijkt me heel moeilijk…

Rustig aan meis!! :hug:

@Tweet wrote:

Jemig, wat weer een hoop verdriet hier zeg… Ben er stil van…

:hug: voor iedereen die hem kan gebruiken…

Thnx Tweet!!

Kan ook niet wachten om een ECHTE hug te krijgen van vriendlief als ie thuis komt van ze werk… :hug:

Miniemin :hug: sterkte de komende tijd, helaas weet ik uit ervaring hoe moeilijk/ zwaar dit is :hug: geniet nog even van hem en probeer hem wel in je hoofd te houden hoe hij vroeger was en niet hoe hij nu is want hij is zichzelf niet meer.

Je kan hier altijd je ei kwijt en sorry zeggen hoeft niet hoor we zijn er toch voor elkaar!!!

Vorige week kreeg ik op mijn werk te horen dat mijn contract wordt verlengd en dat het meteen een voor onbepaalde tijd wordt. Beter want ik werk er pas sinds maart en ze geven je meestal eerst 3 contracten voor bepaalde tijd.

Alleen kreeg ik te horen dat ik iets langere rokken moet gaan dragen en shirtjes met minder inkijk, want er was geklaagt :shock:

Oke, ik weet dat het een gereformeerd bedrijf is en ik dat zelf niet ben, maar mijn rokjes zijn net boven de knie…hoe zielig kan je zijn.

Maar vooruit ik wil er graag blijven werken dus ik ben in mijn patroontjes gedoken en nu een omslagrok aan het maken die net over mijn knie valt :angel:

Hihi… Dat hebben wij ook op het werk…

Geen rokjes boven de knie, liefst ook geen blote benen, geen shirtjes met inkijk, geen blote armen ( wel t-shirtjes dus )

Het moet niet gekker worden :mrgreen:

Wel leuk dat je zelf een rok maakt… :thumbup:

Ik ben echt een hoopje ellende vandaag!!

Zit alleen maar op de bank, tv te kijken of achter die laptop te typen…

Staat nog afwas waar ik geen zin in heb…

Moet nog opruimen, maar daar heb ik ook geen zin in…

Heb alleen maar zin om te janken en om zielig te doen…

Triest he… :mrgreen:

Sem ik wist niet dat jij dat ook hebt op je werk, ik moest er wel heel erg aan wennen, nog wel het meeste aan die panty. Wat heb ik er veel versleten de eerste weken, overal bleef ik achter haken en moest ook vaker mijn nagels gaan knippen :mrgreen:

Ik vind het leuk om te naaien maar heb eigenlijk alleen nog maar vakantiekleding gemaakt dus ben heel benieuwd hoe deze rok gaat worden en of ik hem ook echt naar mijn werk durf te dragen, ben bang dat hij ineens uit elkaar valt ofzo :roll:

@Sem wrote:

och ja, soms kan dat wel lekker zijn: een potje janken!

Lekkere jankfilm opzetten, en huppa :wink:

Hahaha… Ik heb vandaag niet eens een jankfilm nodig om te janken :lol:

@Patripiex wrote:

Sem ik wist niet dat jij dat ook hebt op je werk, ik moest er wel heel erg aan wennen, nog wel het meeste aan die panty. Wat heb ik er veel versleten de eerste weken, overal bleef ik achter haken en moest ook vaker mijn nagels gaan knippen :mrgreen:

Ik vind het leuk om te naaien maar heb eigenlijk alleen nog maar vakantiekleding gemaakt dus ben heel benieuwd hoe deze rok gaat worden en of ik hem ook echt naar mijn werk durf te dragen, ben bang dat hij ineens uit elkaar valt ofzo :roll:

Och uit elkaar vallen zal ie wel niet doen he :stuck_out_tongue:

Ik kan echt niet naaien, heb ik geen geduld voor haha.

Wel stoer als je dat allemaal zelf kunt! :thumbup:

@Sem wrote:

Ik kan me er alles bij voorstellen, het is toch weer die droom die uit elkaar spat. Nu moet je weer een maand wachten…

Denk dat niemand het je kwalijk zal nemen als je lekker blijft zitten en de boel de boel laat. Die afwas staat er vanavond ook nog wel om samen te doen met je hubbie :smiley:

:hug: :hug: :hug: :hug:

@Patripiex wrote:

Ja joh, echt verschrikkelijk!

Werk soms in de showroom en daar gelden die regels…

Ik heb een tattoo op me schouder en had laatst een truitje aan die je zo scheef aan kan trekken, dus ik had alleen 1 schouder bloot waar dus die tattoo zit…

Komt chef toonzaal aanlopen trekt zo me truitje omhoog hahaha!!

Achja, ik snap het wel hoor, maar het is best irri dat je niet lekker aan kan trekken wat je wil…

Hahaha!! Nou die rok zal vast niet in ene uit elkaar vallen toch :lol:

Wel leuk hoor je eigen kleding maken…

Zou er het geduld niet voor hebben denk ik… :roll:

@Patripiex wrote:

@Sem wrote:

Ik kan me er alles bij voorstellen, het is toch weer die droom die uit elkaar spat. Nu moet je weer een maand wachten…

Denk dat niemand het je kwalijk zal nemen als je lekker blijft zitten en de boel de boel laat. Die afwas staat er vanavond ook nog wel om samen te doen met je hubbie :smiley:

:hug: :hug: :hug: :hug:

Precies, dat is ook wel weer zo…

En inderdaad… Steeds verheug ik me er meer op en steeds is de klap harder en harder…

@Sem wrote:

Ja joh, echt verschrikkelijk!

Werk soms in de showroom en daar gelden die regels…

Ik heb een tattoo op me schouder en had laatst een truitje aan die je zo scheef aan kan trekken, dus ik had alleen 1 schouder bloot waar dus die tattoo zit…

Komt chef toonzaal aanlopen trekt zo me truitje omhoog hahaha!!

Achja, ik snap het wel hoor, maar het is best irri dat je niet lekker aan kan trekken wat je wil…

Hahaha!! Nou die rok zal vast niet in ene uit elkaar vallen toch :lol:

Wel leuk hoor je eigen kleding maken…

Zou er het geduld niet voor hebben denk ik… :roll:

Een tattoo oh dat is echt uit den boze hier, en je schouders mogen al helemaal niet bloot :naughty:

Ik moet er gewoon aan wennen, gelukkig is mijn overbuurvrouw ook gereformeerd en kan ik me een beetje aan haar optrekken. We zitten ook samen op naailes dus ik ga nu gewoon haar modelletjes maken dan zit ik altijd goed :mrgreen:

Nee daar kwam ik bij mijn werk dus ook achter hahaha!!

Precies!! Dat is wel handig zo een buuf :thumbup:

sem balen joh van die ongsteldheid… ene het gaat je wel lukken hoor! ik zit al een ronde verder als jou …dus bent niet de enige die zo reageert… als ik nu ongesteld word dan word ik ook depri en verdrietig…aan de andere kant moet het dan echt volgende ronde raak zijn (wat ik dus aan voor gevoel heb) want dan zou ik tussen mijn en mijn mans verjaardag uitgerekend zijn…

patripeix… gelukkig heb ik geen echte kleding voorschrift op het werk…maar weet zeker als ik te korte rokken (ver boven de knie) zou dragen en ver uitgesnede truitjes zou dragen ik ook wat anders aan moet trekken hihi…

maar wel goed dat je vast contract krijgt!!! en ze moeten gewooon altijd wat te zeiken hebben …

minimim vervelend en verdrietig nieuws… heel veel sterkte ermee …en vervelend nieuws mag je hier ook kwijt hoor!

@Sem wrote:

Precies, dat is ook wel weer zo…

En inderdaad… Steeds verheug ik me er meer op en steeds is de klap harder en harder…

En we proberen ons er niet zo druk om te maken maar dat gaat gewoon niet, je wilt het zo graag dat het bij iedere ronde heftiger wordt.

Daarom… Het is gewoon lastig om net te doen alsof het niks uit maakt!!

Terwijl hoe langer je er mee bezig bent hoe vervelender ( even net gezegd ) het word…

Maar onze tijd komt echt nog wel!! :pray:

@Sem wrote:

Daarom… Het is gewoon lastig om net te doen alsof het niks uit maakt!!

Terwijl hoe langer je er mee bezig bent hoe vervelender ( even net gezegd ) het word…

Maar onze tijd komt echt nog wel!! :pray:

dat weet ik zeker dames!

Duim ontzettend voor jullie allemaal :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

even Tweet haar strooi taakje overnemen:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::