@Sem wrote:
Ja had ik zelf ook!!
Maar helaas… Zeker onze tijd nog niet ofzo, of weet ik het :?
Heb wel meteen een GIGA dipdag!!!![]()
Dat kan ik mij voorstellen meid

Hele dikke knuffel meid, meer kan ik niet zeggen nu :hug: :hug: :hug:
@Sem wrote:
Ja had ik zelf ook!!
Ik weet het niet Patripiex… :hug:
We doen ons best…
Ik weet dat het lang kan duren, maar begin het nou wel een beetje zat te worden!!
Ik weet ook ff niet wat ik nou moet doen…
Even stoppen of gewoon door gaan??!
Ik heb ff geen id :snooty:
@Sem wrote:
Ja had ik zelf ook!!
@Cin. wrote:
@Sem wrote:Ja had ik zelf ook!!
Dat kan ik mij voorstellen meid![]()
Hele dikke knuffel meid, meer kan ik niet zeggen nu :hug: :hug: :hug:
@Patripiex wrote:
@Sem wrote:Ja had ik zelf ook!!
Ken me voorstellen dat je nu een dipdag bent, pijn in je mond en ongi geen goede combi.
Sterkte vandaag hopelijk kan je nog iets leuks verzinnen om te gaan doen.
@Sem wrote:
Ik weet het niet Patripiex… :hug:
We doen ons best…
Ik weet dat het lang kan duren, maar begin het nou wel een beetje zat te worden!!
Ik weet ook ff niet wat ik nou moet doen…
Even stoppen of gewoon door gaan??!
Ik heb ff geen id :snooty:
Dat is ook wel weer zo…
Wij zijn er afgelopen ronde ook niet bewust mee bezig geweest en je ziet het… :silenced:
Ik vind het zo wel steeds moeilijker worden…
Dan denk ik: wat doen we toch fout???
Of zien we iets over het hoofd ofzo??
Ok, stoppen doen we niet!! We blijven er positief onder, ookal is dat best lastig…
Gewoon om de dag klussen en er niet teveel mee bezig zijn…
Komt helemaal goed!! Ook voor jou Patripiex!! :hug:
En de andere dames natuurlijk!!
Ik weet het ook niet dames. Kan wel zeggen, doe een “stopmaand” zodat je even je gedachten ergens anders op zet. Maar of jullie dat qua gevoel iets vinden weet ik niet.
En zelfs dat kan dan positief uitpakken, maar ja dat is ook weer natuurlijk bij iedereen anders.
Denk aan jullie!
:hug: :hug: :hug: :hug:
Dank je Cin!! :-*
Ja kijk maar naar jou hihi!! Dat heb je goed voor elkaar!! :mrgreen:
Achja we zien wel weer wat de volgende ronde ons brengt!!
@Sem wrote:
Dank je Cin!! :-*
Achja we zien wel weer wat de volgende ronde ons brengt!!![]()
Ik heb deze maand met ovulatietest gewerkt en voelde mijn eisprong ook nogeens op de dag dat ik een positieve test in handen had dus daar kan het niet aan gelegen hebben.
Ik kijk dus ook vaak op die site en daar klopt het meestal wel. Naar de groene dagen hier kijk ik niet.
@Cin. wrote:
@Sem wrote:Dank je Cin!! :-
Achja we zien wel weer wat de volgende ronde ons brengt!!![]()
Hoeveel is je cyclus nu?
Voelen jullie altijd je eisprong dames?
Ik keek eerst heel vaak op babybrabbel om daar de eisprong en al uit te rekenen, erg he :oops:
Maar die klopt volgens mij wel, ook qua vruchtbare dagen! En die dagen waren toen bij mij anders dan de groene dagen hiero :think:
En toen was het ook in 1x raak inderdaad!
Cin, bedoel je ook zo een banner op babybrabbel??
Want die is hetzelfde als van hier… ?
@Sem wrote:
Cin, bedoel je ook zo een banner op babybrabbel??
Want die is hetzelfde als van hier… ?
Thnx!! :-*
Ik zal ff-ies kijken :thumbup:
Hee meiden!
Jammer Sem! Ik kan me helemaal voorstellen dat je in een dip zit nu hoor!
Zelf zit ik een beetje in de knoop. Ik zie het allemaal even niet meer zitten.
Ik heb eerder deze week afscheid genomen van mijn opa. Hij zal binnenkort overlijden. Zijn lijden wordt steeds groter, en mijn moeder zei, dat ik maar beter alvast afscheid kon komen nemen. Het kan nog wel een paar maanden duren voor hij sterft, maar het gaat echt heel erg slecht en het zou ook gewoon opeens vandaag kunnen gebeuren. Ik ben heel erg geschrokken. Er was echt niets meer over van de man die een half jaar geleden alles zelf nog kon en deed. En hij gilde steeds van de pijn. En had erg veel last van zijn longen. Hij is ook heel erg verward.
Eigenlijk post ik nooit hier iets zo persoonlijks, maar ik moet het toch gewoon even kwijt
Sorry voor het ego verhaal.
@MinnieMin wrote:
Hee meiden!
Ik heb eerder deze week afscheid genomen van mijn opa. Hij zal binnenkort overlijden. Zijn lijden wordt steeds groter, en mijn moeder zei, dat ik maar beter alvast afscheid kon komen nemen. Het kan nog wel een paar maanden duren voor hij sterft, maar het gaat echt heel erg slecht en het zou ook gewoon opeens vandaag kunnen gebeuren. Ik ben heel erg geschrokken. Er was echt niets meer over van de man die een half jaar geleden alles zelf nog kon en deed. En hij gilde steeds van de pijn. En had erg veel last van zijn longen. Hij is ook heel erg verward.
Eigenlijk post ik nooit hier iets zo persoonlijks, maar ik moet het toch gewoon even kwijt
@Cin. wrote:
@MinnieMin wrote:Hee meiden!
Hoef je toch geen sorry voor te zeggen meid?!
Heel erg veel sterkte, lijkt me erg zwaar!
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ja dat geloof ik dat je dat hoopt! Denk dat iedereen dat wel hoopt, ondanks het natuurlijk niet leuk is.
Maar soms is het beter voor mensen als ze eerder komen te overlijden en dan eindelijk pijn vrij zijn en rust hebben!
Snap je gevoel wel, het is zo tegenstrijdig! Jullie willen een baby, nieuw leven. En dat terwijl er iemand anders die dicht bij jullie staat zijn leven juist moet opgeven
Twee zo’n verschillende uiterste van het leven, wat zo dicht bij elkaar staat!
:hug: :hug: :hug: