sem ook ik wens je een super vakantie!!! en kom zwanger terug!!!
Ik wilde naar bed gaan maar bedacht me ineens dat Sem op vakantie gaat morgen dus…SEM hele fijne vakantie gewenst dat je maar niet ongi mag worden
Geniet ervan.
patripiex weltrusten!!
Goeiemorgen allemaal,
Gisteren de hele dag zonder internet gezeten; ik kreeg heuse afkickverschijnselen haha!
Wat hebben jullie weer veel geschreven!! Leuke smiley hoor Cin en Sem
Sem en Matsjo; HELE fijne vakantie gewenst!!!
Cin; werk ze vandaag! Ik mag ook zo vertrekken tot 14u dan eindelijk weekend!! Morgen naar mijn pa in België, dus dan ben ik ook niet online.
Lins; wat een gedoe zeg met die ontvreemde post! Hopelijk valt de ‘schade’ mee!
Bieslookje; hoe voel je je vandaag; nog ergens last van gehad?? :kaars: voor opa!
Patripiex; ik kan ook haast niet wachten tot volgende week. Moet zaterdag ongesteld worden, indien niet dan test ik zondag.
Bianc-k; wat vakantie betreft zitten we nog in dubio. Of een huisje in Overijssel, of een in Noord-brabant. Maar allebei zowiezo met lekker bubbelbad en sauna
Ik had hier gisteren weer last van zeurende buikpijn in onderbuik en mijn borsten zijn mega gevoelig en lijken groter. Heb ik al vaker gehad, dus ik probeer me nog geen illusies te maken…
Nu snel werken anders kom ik nog te laat!
Dank jullie dames!! :-
Hoop ook dat ik zwanger terug kom!!
Heb er vannacht wel over gedroomd :roll: hihii
@ Bieslookje: Gelukkig is het weggebleven gisteravond…
Vannacht ook?? Hope so!
Fijn dat het alweer ietsjes beter gaat met opa!! :hug:
@ Mirag: Hij is leuk he die smiley :mrgreen:
Hoop dat die zeurende buikpijn iets positiefs is!!
@ Lins: Sorry ik zou niet weten wat je er juridisch aan zou kunnen doen.
Ja aangifte!!
@ Cin: Ooooooooooooow beetje laat maarreee kus terug voor Levi :-
Nou, heb net even onze voor tuin onkruid vrij gemaakt, begon het te regenen dus ik zit nu even binnen, ga zo weer verder, hoef alleen nog even de troep weg te vegen.
Maarreee me armen zitten nu helemaal onder de rooie vlekjes :?
Ze jeuken ook een beetje :think:
Heb ik echt nog NOOIT gehad!!
Maja het zal wel hahaha…
Zo weer even verder…
sem, hoe is het met je vlekjes? (al zul je dit nu niet lezen denk ik, denk dat je al weg bent)
hier geen rozig meer gehad :dance: :dance: :dance: :dance:
mirag, klinkt goed die vakantie…
Hey Bieslookje, ben nog niet weg hoor…
Moet wachten tot ventje terug is van ze werk, denk dat ie rond 3en thuis is…
Vlekjes zijn weg! Zal wel zo een prik plant tussen hebben gezeten haha…
Fijn dat je niks rozigs meer heb gehad!! :dance:
Hopen dat het weg blijft!!
Ik ga weer even verder met het huissie :-*
Hoooooooooi! Kom ff niet aan reageren toe, druk druk hier. :-*
@patricia26 wrote:
Hoooooooooi! Kom ff niet aan reageren toe, druk druk hier. :-*
en hier erg rustig
Ik ben inmiddels klaar met werken.
Was vanmorgen vergeten te zeggen dat ik twee nachten terug over onze meeting van kok had gedroomd. Was reuze gezellig joh haha!!
Is het bij jullie ook zo’n ***weer?
Lieve dames,
ik ga er vandoor!!
Ik wens jullie een hele fijne week!!
Met veel positief nieuws!!
Li & Cin ik hou jullie via hyves op de hoogte!!
Dikke kus Sam :-*
hier in helden, op me werk, is het nog droog ma zeer donkere wolken! Nog 1 uurtje dan ben ik gelukkig afgewerkt! Mijn buikpijn onderin d buik van gisteren is weg gelukkig. Fijne dag nog!
@Sem en Matsjo, fijne vakantie meiden!
@Bieslookje, fijn dat je geen rozig slijm meer hebt gehad en nu moet het gewoon wegblijven! Nog een :hug: voor je opa!
@Bianca, doe je wel een beetje rustig meid! Je moet wel kunnen genieten op je bruiloft hoor!
@Lins, jeetje zeg, wat een verhaal! Wat heb je toch een rare mensen op de wereld! Ik zou niet weten wat er aan kunt doen, maar dat zal vast de politie je wel vertellen maandag!
@Cin, jammer van de auto zeg, maar er komt vast een zeker een veel mooiere op jullie pad!
@Vandaag gewerkt en nu weer lekker thuis! Heerlijk! Gisteren nog even lekker veel geld uitgegeven. Hebben een mooie lcd tv gekocht van 81 cm, prachtig mooi beeld zeg en we hebben een Senseo Latte select gekocht. Lekkere cappucino’s maken enzo! Heerlijk!
Ik had donderdagavond een ovulatietest gebruikt en daar was een licht streepje op te zien, dus ik dacht gisteravond laten we er nog ééntje doen en ja hoor een dikke vette streep, dus gisteravond geklust en vanavond en morgen ook maar voor de zekerheid! Maandag weer vrij, want moet volgende week ook weer zaterdag werken ivb met vakantie van collega’s.
Vanavond gaan we lekker bankhangen en filmpje kijken.
Nog iets minder dan een half uur Cin
Ik vond net een leuke site menstruatiekalender punt net. Daar kan je je cyclus enz bijhouden.
Minder hoopgevend vond ik het dat volgens die site ik met mijn lichaamsbouw 0% kans zou hebben om zwanger te geraken :x ; nou lekker dan…
@Mirag wrote:
Ik vond net een leuke site menstruatiekalender punt net. Daar kan je je cyclus enz bijhouden.
Minder hoopgevend vond ik het dat volgens die site ik met mijn lichaamsbouw 0% kans zou hebben om zwanger te geraken :x ; nou lekker dan…
Vervelend Mirag, maar dan hoef ik daar ook niet te kijken hoor, dan zal ik ook wel nooit zwanger worden!
@Mirag wrote:
:dance: home sweet home!
Hmm zal eens kijken op de site, maarre dan zou ik ook never nooit niet zwanger worden denk ik :think: :mrgreen:
Huh? Lichaamsbouw?? :eh: Ik ga ook eens even op die site kijken…
Sem veel plezier!! :-*
Hier net over de duitse grens, is het ook duister buiten. Nog net geen regen maar dat komt zo vast wel.
Ik ben lekker aan het genieten van youtube filmpjes van het concert van Gavin degraw waar ik 1 juni heen ben geweest.
Jeetje Lins, wat een verhaal inderdaad!! :shock: Getver, kan mij voorstellen dat je je gebruikt voelt! :hug:
Jaja, ik heb vakantie!! Gelukkig maar want ik ben helemaal op. Ik heb veel geslapen vandaag en in de AH ging ik net bijna onderuit. Werd helemaal duizelig en draaierig. Gelukkig kon ik ff snel naar buiten en daar ging het wat beter. Ik ben bang dat ik weer een erg lage bloeddruk heb, die had ik ook bij Mats. dat verklaart wel de extreme vermoeidheid. Meestal zo’n 45/110. Bovendien een ijzertekort. Mag ik weer aan de staalpillen en de roosvicee ferro! :sick:
he Matsjo balen zeg. Ik merk nu ook dat ik wat duizeliger wordt af en toe of een licht gevoel in mijn hoofd krijg. Bij zoontje had ik dat met 5 weken en al wat meer dan nu, maar ja nu zit ik al aan de staaltabletten dus dat scheelt misschien.
Getsie Matsjo. Lekker genieten van je vakantie nu.
Hier ook last van een erg lage bloeddruk. Afgelopen donderdag bij de gyn was het 50/90.
Ook heel erg moe…en dat terwijl ik vanavond tot 01.30 uur moet werken