Goedemorgen!!!
Matsjo en Sem:
Fijne vakantie meiden :dance: :dance: geniet er van!
Matsjo:
Balen van de duizeligheid. :hug: :hug:
hopelijk helpen de staaltabletten wel.
Bieslookje:
Gelukkig geen rose meer voor jouw.
Lins:
wat een aso zeg :shock: :shock: Wie weet wat ze er allemaal mee uitvreten.
en Klt dat je morgen pas bij de politiet terecht kunt.
Gisteren bbq feestje van mijn neef gehad.
was echt super gezellig.
gisteren had ik wel ineens het gevoel dat ik ongi ga worden.
maar nu is dat gevoel weer weg.
dus we wachten maar af.
wel voelde ik vanacht (heel raar) kleine plopjes in mijn onderbuik.
ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven,maar het leek wel of er kleine belletjes klapten :roll: :roll:
nou ja ben er dus weer veel te veel mee bezig en voel dus van alles…
wordt een beetje gek van mezelf :wall: :wall:
goedemorgen iedereen!!wat is het nog rustig!
angela: ik hoop dat je niet ongesteld word maar dat de plopjes bij wat anders horen!!!
voor degene die duizelig zijn door zwangerschap: idd veel staaltabletten…jammer dat er geen rode biefstuk geserveerd mag worden! hier zit namelijk ook veeeel ijzer in!
@lins wrote:
goedemorgen iedereen!!wat is het nog rustig!
angela: ik hoop dat je niet ongesteld word maar dat de plopjes bij wat anders horen!!!
voor degene die duizelig zijn door zwangerschap: idd veel staaltabletten…jammer dat er geen rode biefstuk geserveerd mag worden! hier zit namelijk ook veeeel ijzer in!
Ja,dat hoop ik ook lins.
maar denk het niet hoor.
het was wel een heel raar gevoel :mrgreen:
@Angela, ik ga voor je duimen.
Hoop dat we allebei een positieve test in onze handen mogen houden deze maand, dan gaan we saampjes naar de april mama’s.
@Gisteren geen film gekeken, want mijn mams, mijn zus met haar dochtertje kwamen op visite. Ze kwamen even kijken naar de tv.
Vanmiddag gaan wel lekker bankhangen met een filmpje erbij. Hub heeft veel leuke films binnengehaald.
@Eros wrote:
@Angela, ik ga voor je duimen.
Hoop dat we allebei een positieve test in onze handen mogen houden deze maand, dan gaan we saampjes naar de april mama’s.
Ik heb net op menstruatiekalender punt net gekeken.
erg handig.
volgens hun berekening zou de eventuele innesteling plaatsvinden op vrijdag 17 juli .
mischien waren dat mijn plopjes wel :? :think:
@Angela_84 wrote:
@Eros wrote:@Angela, ik ga voor je duimen.
Ik heb net op menstruatiekalender punt net gekeken.
erg handig.
volgens hun berekening zou de eventuele innesteling plaatsvinden op vrijdag 17 juli .
mischien waren dat mijn plopjes wel :? :think:
Ik hoop het voor je meid!
Ik ga ook eens op die kalender kijken!
Ik heb net ook even op die site gekeken. Volgens de berekening is mijn nod aankomende zondag, ik vermoed gekeken naar de gemiddelden van mijn laatste cycli ( wat een raar woord).
We hebben dit keer niks aan het toeval overgelaten, met het oog op mijn onregelmatige cycli en hebben vanaf na mijn ongi tot nu maar 1 dag niet geklust. Dus we hopen er maar het beste van. Aan de hoeveelheid van het klussen kan het niet liggen. hihihi
Dames, ik heb geen zin om te werken dadelijk van half 3 tot elf uur :?
Pff voel me echt ramkapot nu incl. misselijk. Vind het nu echt irritant worden hoor, vorige week dan me buik en nu de misselijkheid.
Och als het dadelijk maar voorbij is als we vakantie hebben
Hoe is het met de rest?
Zenuwen beginnen weer te komen lees ik.
Duim efkes voor iedereen:
Angela. Haha mijn zogenaamde innesteling zou ook op 17 juli zijn geweest eventueel
(toen had ik last van me onderbuik haha).
@Cin. wrote:
Angela. Haha mijn zogenaamde innesteling zou ook op 17 juli zijn geweest eventueel
Nou Cin wie weet :mrgreen: :mrgreen:
@Angela_84 wrote:
@Cin. wrote:
Nou Cin wie weet :mrgreen: :mrgreen:
Nou denk het bij mij van niet (ivm weinig klusser de klus) maar duim echt voor jou meid
er hoeft er maar 1 te zijn hoor cin dus ook kans voor jouw :mrgreen:
wordt spannend voor jullie angela en cin. wie weet hebben jullie alle twee wel positieve dingen gevoeld
volgens de kalender heb ik 30% kans om zwanger te worden…
heb overgewicht hihi goh dat wist ik nog niet…
Eigenlijk is het een deprimerende site want ik heb maar 29% kans om zwanger te worden en ik heb geen overgewicht maar mijn man rookt wel eens een sigaretje en drinkt wel eens een biertje. Dat slaat echt totaal nergens op!!! Ik ga er ook niet meer kijken, want wordt er gewoon verdrietig van…
Zo dat is eruit. Ga nu even bijlezen.
Matsjo: geniet lekker van je vakantie. Wat jammer dat je zo last heb van lage bloeddruk, hopelijk knap je snel op met extra ijzer. :hug:
Bieslookje: jij ook last van duizeligheid, kijk je wel uit :hug: . Mag je een hogere hoeveelheid nemen van je staaltabletten zodat je minder last heb of niet??
Patricia: kijk je wel uit met je lage bloeddruk en je vermoeidheid, hopelijk heb je het gered om zolang te werken. :hug:
Eros: hoe was je film op je nieuwe tv?? Vast wel mooi zeker!!!
Jij ook al weer dichtbij de NOD, volgens mij zitten we allemaal redelijk dicht bijelkaar dit keer.
Angela: hopelijk betekenen die plopjes inderdaad iets goeds. Spannend weer die laatste dagen aftellen.
Cin: je loopt nog steeds je meuten, hopelijk is het inderdaad over als de vakantie voor jou begint.
Bianca: jullie zijn flink aan de klus geweest, dus daar kan het inderdaad niet aan liggen. Ben benieuwd.
Zit de foto’s van de vakantie uit te zoeken die ik wil afdrukken, poeh we hadden er ongeveer 3600 dat krijg je als je alletwee een camera mee had. Ben nu zover dat ik heb uitgezocht welke ik wel wil hebben nu ga ik kijken welke ik een maatje groter wil hebben om ze goed te kunnen scrappen.
Voel me trouwens al een paar dagen een beetje raar, heb heel veel speekselvorming in mijn mond en een opgeblazen gevoel in mijn buik en last van misselijkheid. Vandaag is de eerste dag dat het net iets minder is. Hopelijk betekend het iets positief en niet dat ik ziek ga worden ofzo!!!
Ga nu weer snel verder met mijn foto’s.
Ga :thumbup: :thumbdown: voor iedereen er komen een paar NOD’s aan de komende week
patripex:
voor jouw wordt het ook spannend.
hopelijk is het iets positiefs de misselijkheid
en jeetje jullie hebben flink veel foto’s gemaakt :thumbup:
hey patripiex, ik heb ook meer last van speekselvorming…hopelijk een goed teken!!!
So he, heb niks te doen hier op het werk :?
Dus even stiekem hier kijken haha.
Internet en pc zijn beide super traag dus dat is minder, maar ja heb even kunnen bijlezen.
Dames ik duim voor jullie, nog steeds.
Misselijkheid hier is alweer voobij vanmiddag in 1x?!
En nee, ik denk nog steeds dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor, dus heb geen hoop op…,(is stiekem voor mij het beste om dat te denken, en er de volgende maand weer voor te gaan of zo)
Echt he, ik typ hier maar de tekst komt pas later in beeld. Dyus als er fouten in zitten, mijn excuses haha.
He dames, hoe is het hier?
Sem, fijne vakantie!
Over wat voor site hebben jullie het nou steeds? Wat een stomme uitslagen steeds :thumbdown:
Ik duim heeeeeeeeeeel hard voor de komende nods!
Met Mats heb ik een collage van buikfoto’s gemaakt vanaf 6 weken. Daarom nu alvast ook eentje. Al zie je nog niet veel :mrgreen:
@Patripiex, de film was super op de nieuwe tv! We hebben Beverly Hills Chihuahua gekeken, echt leuk die film. Zo schattig die hondjes!
Succes met uitzoeken van de foto’s van jullie vakantie!
@Matsjo, leuk dat je weer zo’n collage gaat maken van je buikfoto’s! Trouwens mooi behangetje zeg!
@Ik heb trouwens een foto besteld via de Veronicagids, helemaal gratis! Een foto van 25 x 37 en heb een trouwfoto genomen waar onze handen met trouwringen op staan. Ben benieuwd!