Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

PSSSTTTTT. iedereen moet wel continue naar ons slap geouwehoer kijken hiero :roll: :mrgreen:

Lins. Wat kunnen ze daar eigenlijk tegen doen, tegen die fraude?

Hoe is het verders? :-*

@Cin. wrote:

PSSSTTTTT. iedereen moet wel continue naar ons slap geouwehoer kijken hiero :roll: :mrgreen:

Gezellig toch :lol:

Heb je nog plannen voor de vakantie?

Joah ik ga strakkies de spullen klaar leggen en dan morgen inpakken!

Me vriend moet morgen nog werken tot 2uur, als hij thuis komt gaan we meteen wegggggggggg!!

Maarreee, misschien word ik niet :evil: --> :pray: dus het worden alcohol vrije cocktailtjes :mrgreen:

wij hebben geen plannen voor de vakantie. Gewoon dagjes weg of zo.

We zien wel. In september dan wel een weekendje weg!

eerst moeten we hier nog de tuin afmaken, en een andere auto :mrgreen:

Heb alweer een leuke Picasso gezien, wel 2 duizend duurder dan die andere maar stuk minder gereden haha.

Alcohol vrije cocktails zijn ook lekker! Ga dadelijk wel een pilsje drinken, vind ik eigenlijk niet zo lekker. Maar heel soms eentje, vind ik wel best :wink:

En voor deze maand ga ik er niet vanuit, dus ja.

Duim voor je meid! :pray: :pray: :pray:

Zo heb het weer gehad voor deze week, zit er na twee dagen werken al weer helemaal doorheen. Wat bezielde me toch om 3,5 week vrij te nemen, het werk blijft liggen en moet als nog gedaan worden :evil:

Maar goed nu ben ik heerlijk een weekend vrij, moet zeggen dat ik al behoorlijk zenuwachtig ben voor volgende week. Hoop echt dat het wegblijft en voel van alles. Voelde me vandaag ook een paar keer misselijk enzo. Ik wil denk ik woensdag al testen, omdat ik dan vrij ben en het dan 26 dagen is en mijn vorige cyclus was 27 dagen dus wie weet!!! Het lukt me deze periode niet zo goed om me er niet druk om te maken, maar op vakantie ben je ook zo druk met andere dingen dat het veel makkelijker is om er niet steeds aan te denken.

Bieslookje: sterkte :hug: :kaars:

Sem en Cin jullie klesten maar lekker door hoor, juist leuk om te lezen.

Lins: jeetje zeg, hoe asso kan iemand zijn. Hopelijk kan je politie je maandag meer vertellen.

Zo ga nu eerst de was opvouwen die al twee weken ligt te wachten voordat ik een nieuwe in de wasmachine doe morgen anders heb ik straks geen kleren meer in de kast :smiley:

@ Cin: Dank je mop! Ik duim ook voor mezelf!! :pray:

Maar zoals ik eerder al zei, is het deze ronde niet zo, gaan we met positieve moed op naar de volgende!! :pray: :thumbup:

Nou dat is ook lekker toch dagjes weg, als wij terug komen van dat weekie varen gaan we ook nog wel leuke dag dingetjes doen enzo… :smiley:

Ja alcohol vrije cocktailtjes zijn ook lekker idd :thumbup:

Pilsie is niet echt mijn ding, maar smaken verschillen he :smiley:

@ Patripiex: Jij ook al zenuwachtig :shifty:

Ik niet hoooooorrrrr :liar: hihi… :oops:

Ow dat is wel vervelend dat het werk is blijven liggen, is er niemand die jou taken waarneemt dan??

Hoop niet dat het voor mij ook zo een feest is over 3 weken, maar dat zien we dan wel, nu is het vakantie!! :mrgreen:

Hopelijk betekend die :sick: wat positiefs!! :pray:

Spannend hoor als je gaat testen woensdag…

Precies op me NOD :mrgreen:

Ik zal voor je duimen!! :pray: :pray: :pray:

Vouw-se!! :mrgreen:

ci ik heb geen idee…dat hoor ik maandag denk ik wel…ik denk dat ik aangifte moet doen ofzo… tja schadeclaim of geld eisen zit er denk ik niet in…

maar baal gewoon dat ik nu niks weet

:hug:

Is ook balen Lins!!

Ik ga maar even spullen klaar leggen dames!!

Meld me af voor vandaag… Morgen ben ik er nog wel even om mee te kletsen!

Wens jullie een fijne avond! :-*

sem, bij deze alvast veel plezier…ff lekker genieten!!!

lins, jee wat aso zeg, ik wist helemaal niet dat zoiets zomaar kon. Hopelijk kun je er snel iets aan doen.

cin…ik moet volgende week ook nog 3 daagjes en dan is het HOLIDAY

ben net bij opa geweest, hij mag zondag voor 4 uurtjes even naar huis. Verder gaat het wel redelijk naar de omstandigheden gekeken.

jullie krijgen allemaal een kusje van Levi, die zit hier nu nog lekker :oops:

:-*

Bieslookje. Nog ergens last van gehad? Of alles weer weg?!

heb er 2 keer last van gehad, nu is het niks meer, hopelijk blijft het zo

geef Levi maar een lief kusje terug

bieslookje…en hoe gaat het nu??vergeet helemaal de rest van berichten te lezen door mijn gedoe…

hoop dat alles goed is??

levi dikke kus! :-*

lins, geeft toch nie, kan me wel indenken dat je dat vergeet, is niet erg toch!

gaat eigenlijk wel, heb nu niets meer gehad

bieslookje gelukkig! het blijft vast en zeker weg!!!

weet iemand eigenlijk wat je juridisch kan doen? ik weet natuurlijk nog niet veel dat hoor ik maandag maar mijn naam is toch gebruikt … tja het liefste ga ik die persoon aanklagen en laten betalen maar ja … denk dat je van die kale kip niet kan plukken ben ik bang…

@ Lins wat een verhaal!!! Afschuwelijk

@ BIeslookje :kaars: :hug: :hug: voor jou een je familie

@ Mirag ben helemaal vergeten te vragen waar jullie vakantie nou naar toe gaat.

@ Sem als ik morgen niet meer online ben voor je gaat, fijne vakantie!!!

Ik heb vandaag weer een half dagje gewerkt, en mijn been doet echt zeer nu. Als ik aan het werk ben dan gaat het wel, maar daarna pfff not funny. Ik ga zo maar is slapen en hopen dat het morgen beter is. Weltrusten

bianca ja tijdens werk voel je het meestal niet zo… maar als je in 'rust 'bent des te meer,

Sem. meissie ik wens jou en je lover en je familie ook alvast een hele fijne vakantie!!!

Ik hoor het wel, wacht vol spanning af :pray: :pray: :pray:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: