Nog 40 minuuuuuuuuteeeeeeeennn!!! :dance:
:lol:
Nog ca. 40 minuuuuuuuuteeeeeeee!!!!!!!!!dat ga je volhouden :dance: :dance: :dance:
Bieslookje. Hoe is het nu?nadat ik het een vriendin had verteld toch maar even de vk gebeld, die snapte dat ik belde, maar kan nu nog niets doen. blijft even afwachten. Maar net al 2 x niks te zien :dance: en de buikpijn is weg :dance:
Yeah!! :dance: :dance:
Gelukkig maar Bieslookje!! :-*
bieslookje. erg fijn!
sem. :dance: :dance: :dance: :dance:
sem nog maar 30 minuten :dance: :dance: :dance: :dance:
Heeeeeey Cin:
Hahahahahahaaaa!! :mrgreen:
Meiden ik ga jullie verlaten, nu dan!! :mrgreen:
Lekker naar huis, boodschappies doen, eten enzo…
Daarna ben ik er weer…
:-* :-* :-*
@Sem wrote:
Heeeeeey Cin:
Hahahahahahaaaa!! :mrgreen:
Ja daar is ie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meid: JE HEBT VAKANTIE!!! EN MATSJO OOK
ik moet nog een weekje en dan heb ik ook vakantie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@bieslookje wrote:
ik moet nog een weekje en dan heb ik ook vakantie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ja ikke ook, wij hebben tegelijk he :mrgreen:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Pff heb pijn onder in me buik.,zwaar irritant.
pffff ik heb weer wat…vandaag brief van de politie:
er is post ontfreemt uit brievenbussen. en mijn post is bij een inval in een huis aangetroffen…en mijn naam is gebruikt om onder andere credit cards op te vragen en betalingen te doen! ik baal ontzettend…ik kan maandag pas bellen met de politie wat en hoe… dadelijk heb ik nog een bkr notitie door een illigaal want ja dat is het geweest… (onderzoek gaat uit van de vreemdelingenpolitie.)
voel me gebruikt!!! gelukkig is er geen geld weg van onze rekeningen maar wie weet wat ze geflikt hebben…zou zo schade vergoeding vragen maar ja…van een kale kip kan je niet plukken…
@lins wrote:
er is post ontfreemt uit brievenbussen. en mijn post is bij een inval in een huis aangetroffen…en mijn naam is gebruikt om onder andere credit cards op te vragen en betalingen te doen! ik baal ontzettend…ik kan maandag pas bellen met de politie wat en hoe… dadelijk heb ik nog een bkr notitie door een illigaal want ja dat is het geweest… (onderzoek gaat uit van de vreemdelingenpolitie.)
voel me gebruikt!!! gelukkig is er geen geld weg van onze rekeningen maar wie weet wat ze geflikt hebben…zou zo schade vergoeding vragen maar ja…van een kale kip kan je niet plukken…
Jeetje zeg! Wat een aso-volk :naughty: :doh: :snooty: :wall:
Maar eigenlijk officieel kunnen ze toch niet onder jou naam een creditcard aanvragen, moeten ze toch iets meer info voor hebben?
Of is het echt zo gemakkelijk? :shock:
Sterkte er mee! :hug:
@lins wrote:
Jeeeeemig! Dat is echt te gek voor woorden! Hoe durven ze…
Gelukkig is er geen geld weg en hopelijk hebben ze er verder niks mee kunnen doen!
Sterkte meis! :hug:
Jaaaaaaaaaa VAKANTIE!!!
Hahahahaaa… Sorry hoor, maar ik ben gewoon blij dat ik 3 weken RUST heb van me werk, ben er ook echt aan toe! :roll:
Jaaaa Matsjo ook vakantie!!
Cin & Bieslookje nog een weekieieie!!
Hahahaa Cin ik ga stoppen met die smiley hoor…
Ok nog 1x dan :mrgreen:
Hoe is het verder met de dames?? :-*
ja ik snap het ook niet…
nu achter af gezien…hebben we vorig jaar ergens het idee gehad dat we post misten…(waaronder de computeridee van mijn schoonvader die toen behoorlijk pised was) en ben ik een keer gebeld over iets wat via internet aangevraagd was op wel is waar andere naam maar met mijn telefoonnummer die geheim is en op ons adres…uds nu valt wel het kwartje…
maar baal er gewoon van…zo krijg ik dus een pest hekel aan buitenlanders (sorry)
Kan me er wel wat bij voorstellen ja…
Ja dan vallen de stukjes op ze plaats als je er zo over na denkt…
Maar het is en blijft een kl*te streek!!
:hug:
@Sem wrote:
Jaaaaaaaaaa VAKANTIE!!!
Hahahahaaa… Sorry hoor, maar ik ben gewoon blij dat ik 3 weken RUST heb van me werk, ben er ook echt aan toe! :roll:
Jaaaa Matsjo ook vakantie!!
Cin & Bieslookje nog een weekieieie!!
Hahahaa Cin ik ga stoppen met die smiley hoor…
Ok nog 1x dan :mrgreen:
Hoe is het verder met de dames?? :-*
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
doe eens gek :roll:
Hahahahaaa gekkie!! :lol:
Die smiley is gewoon te grappig
Ow doe ik het weer!! :oops: :mrgreen:
Hahahahaaa!!!
Nog plannen voor vanaaf Cin?? :-*
Neej, ben te moe haha. Morgen weer de hele dag werken van 8-16.00 uur. En als die dienst net ze gezellig wordt als deze week, dan kan ik me lol op :mrgreen:
Zondag ok nog werken en dan maandag en dinsdag vrij
Dan nog 3 daagjes, en dan vakantie, yeah!
Jij plannen? Tas inpakken, cocktailtje drinken :shifty: :roll: :mrgreen: