Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

@ Matsjo super echo. :slight_smile:

@ Angela ik kan het van jullie allebei wel voorstellen. Van jou dat je bij die bruiloft wil zijn, maar voor hetzelfde geld ben je later uitgeteld en beval je vroeg. Zit je nog met een probleem. :slight_smile:

Ik heb gister een functioneringsgesprek gehad. En blijkbaar functioneer ik een stuk slechter als ik zelf denk. Als ik me niet verbeter ben ik volgende jaar werkeloos. Het gene waar mijn manager aanmerkingen op had hoor ik al jaren. Dus ik ben bang dat ik toch niet zo gemaakt ben om goed als assistent storemanager te maken. Ik wil dus ook niet afwachten. En ga maar is aan het solliciteren. En vriendin van mij werkt bij Essent en heeft mijn cv doorgestuurd naar een kantoor hier in de buurt. Ik moet volgende week even langs adecco en/of tempoteam en dan sturen ze me als het goed is door. Standaard procedure een beetje vaag maar oke.

@Matsjo wrote:

Angela, een stopmaand moet je zeker doen als je daar behoefte aan hebt! En mocht je toch 1x klussen dan is Cin. een mooi voorbeeld waar dat voor kan zorgen! :inlove:

Ja dat klopt inderdaad! Mij heeft de “rustmaand” alleen iets heel positiefs gebracht, tegen al mijn verwachtingen in!

De eerste maand dat ik er van overtuigt was ongesteld te worden ivm het maar 1 malige actie tijdens me vruchtbare dagen. Met een zwangerschap als gevolg!

Dus misschien brengt een “rustmaand” alleen maar iets positefs, voor jezelf (even de rust) en misschien wel een onverwachte zwangerschap :wink:

@Bianca-k wrote:

@ Matsjo super echo. :slight_smile:

@ Angela ik kan het van jullie allebei wel voorstellen. Van jou dat je bij die bruiloft wil zijn, maar voor hetzelfde geld ben je later uitgeteld en beval je vroeg. Zit je nog met een probleem. :slight_smile:

Ik heb gister een functioneringsgesprek gehad. En blijkbaar functioneer ik een stuk slechter als ik zelf denk. Als ik me niet verbeter ben ik volgende jaar werkeloos. Het gene waar mijn manager aanmerkingen op had hoor ik al jaren. Dus ik ben bang dat ik toch niet zo gemaakt ben om goed als assistent storemanager te maken. Ik wil dus ook niet afwachten. En ga maar is aan het solliciteren. En vriendin van mij werkt bij Essent en heeft mijn cv doorgestuurd naar een kantoor hier in de buurt. Ik moet volgende week even langs adecco en/of tempoteam en dan sturen ze me als het goed is door. Standaard procedure een beetje vaag maar oke.

Wat vervelend :hug: Kun je je wel vinden in zijn commentaar??

@Bianca-k wrote:

Oh succes en sterkte meid! :hug:

Vind je het werk zelf wel leuk, of had je al twijfels over je werkzaamheden of je er met de volle 100% achter stond (met plezier doet)?

Ik kan me gedeeltelijk in haar commentaar vinden. Ik liep sowieso de laatste tijd te denken of dit het nou was. 8 uur per dag op mijn benen staan, helemaal omdat mijn lichaam/ mijn rug daar erg slecht op reageert.

En je loopt de godganse dag de zooi van andere mensen op te ruimen. :? En in het team waar ik mee werk, wordt er zo veel over je gekletst. Mijn manager wist me te vertellen, dat ze te horen had gekregen hoe mijn sexleven in elkaar zit. yeah right of ik het daarover ga hebben met collega’s. :hand:

Ik moest sowieso niet te veel over mijn privé vertellen. Nou sorry, ik heb een heel leuk leven en dar vertel ik graag over. Maar niet over mijn sexleven. :lol:

@Bianca-k wrote:

Ik kan me gedeeltelijk in haar commentaar vinden. Ik liep sowieso de laatste tijd te denken of dit het nou was. 8 uur per dag op mijn benen staan, helemaal omdat mijn lichaam/ mijn rug daar erg slecht op reageert.

En je loopt de godganse dag de zooi van andere mensen op te ruimen. :? En in het team waar ik mee werk, wordt er zo veel over je gekletst. Mijn manager wist me te vertellen, dat ze te horen had gekregen hoe mijn sexleven in elkaar zit. yeah right of ik het daarover ga hebben met collega’s. :hand:

Ik moest sowieso niet te veel over mijn privé vertellen. Nou sorry, ik heb een heel leuk leven en dar vertel ik graag over. Maar niet over mijn sexleven. :lol:

Hmm beetje vreemd! Wie gaat dat zo wie zo nu zeggen, over hun seksleven???

En waarom mag je niet teveel over je priveleven praten eigenlijk?

Is toch mooi en positief als je dat doet tegenover je collega’s (eigenlijk mensen die je een beetje moet kunnen vertrouwen)?! :think:

@Bianca-k wrote:

Jeetje joh, wat vervelend dat commentaar. Als ik jou was zou ik ook lekker gaan rondkijken voor iets anders!

Bianca-k, heb je misschien een meelezer hier?

Precies zo denk ik er ook over. Maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd. Ruud was zo pissed toen ik het hem vertelde van dat gesprek. Dat ie vandaag bijna mijn manager was gaan opzoeken, om haar is te vertellen wat ie van haar dacht. Gelukkig heeft ie dat niet gedaan.

@Matsjo wrote:

Bianca-k, heb je misschien een meelezer hier?

Ja dat dacht ik ook al :think:

@Bianca-k wrote:

Precies zo denk ik er ook over. Maar blijkbaar wordt het niet gewaardeerd. Ruud was zo pissed toen ik het hem vertelde van dat gesprek. Dat ie vandaag bijna mijn manager was gaan opzoeken, om haar is te vertellen wat ie van haar dacht. Gelukkig heeft ie dat niet gedaan.

Precies een actie wat Rob ook zou kunnen doen!

Is gewoon echte liefde :wink: :inlove:

Een meelezer?? Nee dat geloof ik niet. Ik ben er wel heel open over dat we aan het proberen zijn om zwanger te raken. Maar ik ga het er echt niet over hebben hoevaak en wanneer we het doen.

Ok, is ook niet zo leuk als je een meelezer hebt natuurlijk.

@Bianca-k wrote:

Een meelezer?? Nee dat geloof ik niet. Ik ben er wel heel open over dat we aan het proberen zijn om zwanger te raken. Maar ik ga het er echt niet over hebben hoevaak en wanneer we het doen.

Niet? Ik schrijf het helemaal uitgebreid op voor me collega’s incl. de details :wink: :roll:

Nee haha, denk dat niemand het er over heeft hoevaak ze het doen en wanneer. Ja soms als grap of zo, of als je er moe uitziet dan krijg ik wel opmerkingen van sommige collega’s (ondanks ze niet weten van het zwanger worden). Maar dat is voor de lol.

Bianca-K

wat een nare situatie :thumbdown:

Zo te lezen heb je ook weinig zin meer in de baan.

ik snap het wel hoor.

succes met solliciteren ik hoop dat je snel iets leuks hebt gevonden.

Goedemorgen meiden!

Meiden, jij bent gewoon toe aan een nieuwe baan meid :wink: Elk einde is een nieuw begin, en ik hoop dat dat voor jou snel mag komen :hug:

Angela, ik begrijp je wel, maar wie zegt dat je niet naar een bruiloft kan als je 40 weken zwanger of net bevallen bent?

En wat al eerder werd gezegd; je weet de bevaldatum toch nooit…

Ik ben aan het werk :zzz:

Hoi dames!!

Hoe is het hier??

@ MinnieMin: Nog gefeliciteerd :-*

Heb je een leuke dag gehad??

Tweet & Ylerion: Hoe was jullie MOOIE dag gister?? :inlove:

@ Eros: Wat en gedoe voor je hubbie zeg!! :hug:

Hopelijk knapt ie snel op…

@ Matsjo: :inlove: Mooie echo!!

@ Bianca-k: Jeetje, dat is ook vervelend…

Je moet wel met plezier je werk doen natuurlijk…

Suc6 met het zoeken van een nieuwe baan :thumbup:

Ik praat op werk wel over prive, maar ze hoeven en krijgen echt niet alles te weten… :naughty:

Hier alles rustig, we genieten van de laatste dagen van de vakantie.

Straks nog even wat dingen doen in huis en de tuin.

Wij zijn er deze maand ook niet zo bewust mee bezig.

Merk dat het mezelf ook meer rust geeft als we er niet zo fanatiek mee bezig zijn.

Klussen niet wanneer het “moet” maar gewoon wanneer we er zin in hebben. :lol:

Moeten ook geduld hebben, al is dat soms moeilijk…

Goedemiddag dames!

Hoe is het hier met iedereen?

Iedereen een geweldige dag gehad gisteren (bruiloften-verjaardag enz)?

Wij hebben een super leuke dag gehad gisteren eigenlijk met me familie.

De kids hebben allemaal zoooo leuk en lief met elkaar gespeeld

(Levi heeft ons 1x flink laten schrikken door een gifbui, met adem inhouden - kaken verklammen - ogen wegrollen. Gelukkig door het koude water in zijn gezicht begon hij weer te ademen. Tranen stonden in me ogen van de schrik).

Maar verder was het allemaal heel leuk en gezellig!

Alleen die gekke zussen van mij, denken dat ik een tweeling krijg haha. Stelletje mutsen!

Me zwangere zus had dat gedroomt :think: en me andere zus gaat er gewoon in mee, en lijkt dat wel gezellie :doh: :naughty: :mrgreen:

Fijne dag allemaal!

In ieder geval vandaag lekker afkoelen!!! Heerlijk.

:-*

Owjee das heavy!! :shock:

Kan me voorstellen dat jullie geschrokken waren…

Was ie zo boos dan??

Gelukkig toch nog een fijne dag gehad… :thumbup:

Hihi misschien hebben je zussen wel gelijk Cin :lol:

Goedemiddag dames! Sorry, had gisteren even geen zin om te schrijven, heb alleen gelezen. Was kapot en moest vandaag ook nog werken!

@Angela, ik snap je dilemma, maar net wat Patricia zegt, je kan met 40 weken ook gewoon nog naar een bruiloft en misschien beval je wel later of eerder!

@Tweet en Ylerion, gefeliciteerd meiden! Hoe is de dag geweest? Wel foto’s laten zien hoor!

@Bianca, jeetje meid, wat vervelend van je functioneringsgesprek. Hoop dat je dan gauw wat anders vindt wat naar je zin is!

Hoe staat het met de bruiloft? Bijna klaar?

@Cin, jeetje, dat is schrikken van Levi, gelukkig reageerde die goed op het koude water. Fijn om te horen dat het ook gezellig was!

@Matsjo, wat een mooie echo zeg! Schattig om te zien!

@Sem, geniet nog maar lekker meid!

@Met hub gaat het weer een stuk beter. Koorts heeft ie niet meer en hij begint alweer wat normaler te eten. Zoals het nu gaat, wil hij maandag weer gaan werken! Ik heb een kort weekend helaas, maandag mag ik weer werken, maar ik hoef volgende week geen zaterdag, dus dat vind ik ook wel weer een keer lekker! Vanmiddag even rustig chillen. Lekker douchen zo en dan even een paar wasjes draaien en vanavond lekker bankhangen!