Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

tweet en ylerion alvast eem su[er dag morgen!! geniet ervan…ik ben zelf ook morgen de deur uit…namelijk trouwen van een kennisje van me…hihi

pfff is warm te warm niet leuk meer…moesten even wat ophalen in een winkelcentrum in rijswijk maar jeetje ik smolt langzaam weg…

Tweet & Ylerion:

een geweldig mooie dag morgen!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Matsjo:

Veel plezier morgen bij de echo, ben zooo benieuwd (It takes two??) :mrgreen: :inlove:

Lins. Jij nog maar 3 daagjes tot…

MinnieMin. Een hele fijne en mooie verjaardag alvast gewenst meis! Geniet er van!

Wij hebben morgen mijn hele familie, bijna de hele dag over de vloer. Lekker hier hangen en BBQ’en! :stuck_out_tongue: :drool:

ja maar had natuurlijk een stop maand hihi… dus bij een cyclus van 24 kan ik niet zwanger zijn… langer als 26 dagen dan misschien wel… toen hadden we een zwakmoment hahaha…

zo straks eerst een koude douche!!

net gegeten heb het nu nog warmer als net!!

@Tweet en Ylerion, hele fijne en mooie dag morgen!

@Minniemin, jij een fijne verjaardag!

@Matsjo, veel plezier morgen bij de echo!

@Cin, jij veel plezier morgen met je familie en de lekkere bbq!

@Lins, jij veel plezier op de bruifolt van je kennisje morgen!

@Patricia, fijn dat de nekplooimeting goed was!

@Bianca, jeetje zeg zielig voor je oom en tante, maar zo snel weer een andere hond, nee ik zou het niet kunnen hoor!

@met hub gaat het nog steeds niet goed. Vandaag weer de dokter gebeld, want ontlasting (sorry voor vies praatje) was groen en dat duidde volgens de dokter op salmonellavergiftiging. Vanmiddag dus ontlasting weggebracht naar het ziekenhuis voor onderzoek en daar krijgen we pas volgende week de uitslag van. Lekker afwachten dus! Probleem alleen is alles wat hub naar binnen werkt qua vocht of eten (niet veel), komt er met dezelfde gang weer uit!

Hoop dat ie zich gauw weer beter voelt!

Ik ben moe en deze ronde zal voor ons niks worden, want klussen is niks op het moment!

Voor vakantie zit iets schot in, want we hebben nu iets op het oog in Limburg of Noord Brabant, Drenthe is weer even uit!

Eros, wat een gedoe voor jouw man zeg :hug: Hoop echt dat hij snel opknapt! Dit weer is ook niet echt goed voor de koorts lijkt mij :wall:

Minniemin, alvast een fijne verjaardag morgen! :-*

Tweet en Ylerion, ik wens jullie een geweldige trouwdag morgen! Geniet van elk moment want het vliegt voorbij! :inlove:

Jaja, morgen de echo… :shifty: Ben rete nerveus! Hoop zo dat het allemaal goed gaat met onze purk! :pray: Enne Cin… it takes vast geen two hoor! :mrgreen:

@Matsjo wrote:

Enne Cin… it takes vast geen two hoor! :mrgreen:

hihihihi :mrgreen:

Ylerion en Tweet Fijne dag morgen,geniet er van want het is zo voorbij. :dance: :dance: :dance:

Miniemin fijne verjaardag morgen

matsjo,

spannend hoor morgen de echo.

Eros:

:hug: :hug: voor je mannetje,

hub is ook ziek,maar ik denk van de warmte hij heeft vandaag 3 moeten overgeven :?

nu gaat het wel weer,omdat het is af gekoelt.

Minimin gefeliciteerd!

Tweet en Ylerion, heel veel plezier op deze mooie dag!

Matsjo, hoe laat mag jij voor je echo?

:-*

Mag ik even voorstellen…

Onze puk! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Alles was goed, kindje spartelde al flink en dat was leuk om te zien. Een mooi kloppend hartje en ik mag de uitgerekende datum zo laten staan :dance:

Matsjo, wat fijn! Gefeliciteerd! :inlove: :dance:

Matsjo. Wat mooi!!! :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance:

enne It takes just one :wink:

matjso: jier nogmaals: :inlove: :inlove: :inlove:

tweet en yleron: het weer hebben jullie goed besteld :inlove: ben zo benieuwd naar de foto’s…gefeliciteerd meiden :inlove:

Minniemin: gefeliciteerd met je verjaardag!!! :dance:

eros: :hug: hoest nu?

particia quote:Oh lekker zeg Sem naar het strand. Wij wonen er 15 min vanaf en ik ben nog niet eens geweest dit jaar. Als het mooi weer is moet ik werken.

Quote:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ben jarloers......ben zo gek van het strand......maar ja......elke keer 3uur rijden (op zn snelst) is ook niet wat......

Matsjo:

super mooie echo van je kleine puk :inlove: :inlove:

hier zijn de :evil: :evil: alweer bijna verdwenen,dus wij kunnen zo weer aan de “nep” klus.

We zouden een maandje overslaan.

maar nu vind hub het ineens niet nodig. :? :?

maar ik vind het wel lekker even met mijn gedachte ergens anders te zijn.

hier in ons topic begint het ook wel een beetje saai te worden.

zo stil :shock:

ben ik niet gewend van ons topic.

een hoop zwangere dames zien we hier niet of bijna niet meer.

Is wel te bergijpen maar toch vind ik het wel jammer.

snappen jullie me nog :think: :think:

@Angela_84 wrote:

Matsjo:

super mooie echo van je kleine puk :inlove: :inlove:

hier zijn de :evil: :evil: alweer bijna verdwenen,dus wij kunnen zo weer aan de “nep” klus.

We zouden een maandje overslaan.

maar nu vind hub het ineens niet nodig. :? :?

maar ik vind het wel lekker even met mijn gedachte ergens anders te zijn.

hier in ons topic begint het ook wel een beetje saai te worden.

zo stil :shock:

ben ik niet gewend van ons topic.

een hoop zwangere dames zien we hier niet of bijna niet meer.

Is wel te bergijpen maar toch vind ik het wel jammer.

snappen jullie me nog :think: :think:

Snap het helemaal meid!

Maar ik ben de laatste tijd weinig op het net te vinden, veels te mooi weertje :wink:

Ik vind hem ook erg stilletjes hier zo!

Je kunt ook je gedachten misschien ergens anders “op zetten” en onbewust een beetje bewust klussen. Snap je hem?! :mrgreen:

Anders even over hebben met hub meid! Bespreek je gevoel hier over… :hug:

Ik snap je hoor Angela, en ook ik maak mij er schuldig aan :oops:

Meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Moet er steeds even naar kijken. Zo lief! :inlove:

Ben heel benieuwd hoe het bij Tweet en Ylerion is geweest. GEFELICITEERD MEIDEN!! :inlove:

Angela, een stopmaand moet je zeker doen als je daar behoefte aan hebt! En mocht je toch 1x klussen dan is Cin. een mooi voorbeeld waar dat voor kan zorgen! :inlove:

ja, we hebben het er wel over gehad.

maar hij wil geen kans overslaan omdat ik al zo’n lange cyclus heb.

hij zei nog ons geluk gaat toch boven alles,maar dat vond ik zo’n rare opmerking.ik wil graag bij de bruiloft van mijn vriendin zijn.

maar aan de andere kant snap ik hem echt wel hoor.

en ik zou ook super blij zijn als het de ze ronde wel raak zou zijn.

ik krijg het gevoel dat ik ergens tussen in zit.snap je.

Ja die Cin heeft het mooi geflikt.

@Angela_84 wrote:

hij zei nog ons geluk gaat toch boven alles,maar dat vond ik zo’n rare opmerking.ik wil graag bij de bruiloft van mijn vriendin zijn.

Dat snap ik…

Je wil er niet continue mee bezig zijn maar dat is gewoon zo lastig. Als je ervoor gaat dan ben je je er ook gewoon heel erg bewust van PUNT. Zo is het gewoon. Dus heel logisch als je het dan op een laag pitje wilt zetten. Alleen dit heeft weer als (groot) nadeel dat je dus ook een ronde (weer) niet zwanger zult zijn. En of je het nu op een laag pitje hebt of niet, die wens zit altijd hoog. Dus is het een heel moeilijke keus. En idd, heb je nou een normale cyclus, dan is de keuze misschien makkelijker. Een ronde is dan misschien iets minder “kostbaar”. :hug:

@Angela_84 wrote:

Ja ik snap het ook helemaal. En kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij het antwoord van Matsjo (goed omschreven)!

Had jij ook weleens met ovutesten gewerkt?

Misschien is dat anders een eventuele hulpmiddel?