Ik heb net gehoord dat Ruud zijn oom en tante hun bernersenner hond van 9 hebben moeten laten inslapen. Zommar uit het niets kreeg hij een maagkanteling. Arm beest.
Nou dames,
ik heb duidelijkheid hoor!!!
ik heb de :evil: :evil: op bezoek en niet zo’n beetje ook :?
Maar ben er toch ook wel blij om.
Deze maand houden we rust.
en dat is denk ik ook wel goed,er eventjes niet mee bezig zijn.
Vanavond weer alleen thuis.hub heeft 2 weken storingsdienst en is heel de week al s’avonds weg.
hij kwam net eindelijk thuis is hij net binnen gaat weer die kl#te telefoon.
kon hij weer helemaal terug naar etten-leur voor een andere storing en hij kwan er net vandaan :evil:
@Bianca-k wrote:
Ik heb net gehoord dat Ruud zijn oom en tante hun bernersenner hond van 9 hebben moeten laten inslapen. Zommar uit het niets kreeg hij een maagkanteling. Arm beest.
Oei dat is geen mooi nieuws :hug: :hug:
Ze hebben alweer een nieuwe hond. :? Dat doen ze elke keer als ze er 1 moeten laten gaan kopen ze acuut een andere. Net of ze dan niet zo over het verlies hoeven na te denken.
@Bianca-k wrote:
Ze hebben alweer een nieuwe hond. :? Dat doen ze elke keer als ze er 1 moeten laten gaan kopen ze acuut een andere. Net of ze dan niet zo over het verlies hoeven na te denken.
:shock: :shock: :shock:
@Cin. wrote:
Even ego (lees morgen alles bij sorry).
Me schoonvader weet nu ook van de zwangerschap.
Zijn reactie was zoals ik wel een beetje verwacht had, maar totaal niet gehoopt (en ja het deed best wel pijn, hormonen?!):
“oh…(hele lange stilte) nou uhm proficiat dan maar”.
En verder niks vragen, me schoonzus en haar man ook niet.
Totaal geen interesse.
Dus ja of ik neem het nu echt te zwaar op (met mijn hormonen) of het is gewoon echt geen leuke reactie die mij wel pijn heeft gedaan, en Rob ook als je in zijn ogen keek :? .
Mijn familie was tenminste in tranen en vonden het super (ondanks ze het blijkbaar al wisten, door me gedrag en opgezette buik).
Vraag ik dan weer teveel van me “schoonfamilie”? :eh:
He jemig, wat een ijskoude reactie zeg! :hug: Dat zou ik me zeker ook heel erg aantrekken! En erg sneu ook voor je man! Daar zit je niet op te wachten… :hug:
@Bianca-k wrote:
Is ook een manier, maar of het de juiste is :think:
@Angela_84 wrote:
Nou dames,
ik heb duidelijkheid hoor!!!
ik heb de :evil: :evil: op bezoek en niet zo’n beetje ook :?
Maar ben er toch ook wel blij om.
Deze maand houden we rust.
en dat is denk ik ook wel goed,er eventjes niet mee bezig zijn.
Vanavond weer alleen thuis.hub heeft 2 weken storingsdienst en is heel de week al s’avonds weg.
hij kwam net eindelijk thuis is hij net binnen gaat weer die kl#te telefoon.
kon hij weer helemaal terug naar etten-leur voor een andere storing en hij kwan er net vandaan :evil:
Nou fijn dat je duidelijkheid hebt maar toch jammer :hug:
Etten-leur… daar woont de opa van Hub. Vanaf hier een pokke eind!
@Eros wrote:
@Cin, wat een vervelende reactie zeg! :hug:
@Sem, geniet nog maar lekker van je laatste paar daagjes van je vakantie!
@Partipiex, zo zagen mijn ovutesten er ook eerst uit, totdat ie inderdaad steeds donkerder werd. Lekker klussen met dit weer!
@Bianca, fijn dat het is gelukt met het buffet en hoop voor je dat je nog gauw een binnenlocatie vind!
@Hier staat het klussen op een laag vuurtje, zeker nu dat hub zo ziek is!
Pff, hij voelt zich echt niet lekker, geen wonder met zo’n koorts!
Ik hoop echt dat ik het niet krijg, want daar heb ik echt geen zin in!
Jeetje, wat heeft hub dan? :hug:
Ik ga het lijstje aanpassen… iemand anders (die geen pb heeft gestuurd) nog wijzigingen?
Matjo:
hoe gaat het met jouw?
Bijna echo spannend hoor.
:inlove:
Ja eigenlijk heel goed (soms denk ik weleens dat het te goed gaat en dat maakt weer dat ik twijfel :roll: )
Ben alleen heel erg moe. Weinig energie. Verder mag ik eigenlijk niet klagen hoor!
Ben heel benieuwd naar de echo vrijdag. Hoop zo dat alles in orde is!
Vanavond hadden we mijn schoonouders op bezoek. Zij weten nog niet dat ze opnieuw opa en oma worden.
In maart 2010 zijn ze 35 jaar getrouwd en willen ze iets leuks doen met de kinderen en kleinkinderen. Toen ze 30 jaar getrouwd waren gingen we met z’n allen op hun kosten skiën :dance: Het jubileum daarvoor gingen we naar Turkije.
Vanavond begonnen ze erover: “Willen jullie meedenken wat we volgend jaar maart kunnen gaan doen? Iets wat voor de kleinkinderen (schelen 10 weken met elkaar) ook leuk is?”
Dus wij fantaseren over weer een leuke vakantie in de zon ofzo. Lekker meegedacht. Alleen keken hub en ik elkaar wel lachend aan. Volgend jaar doen wij helemaal NIKS, behalve bevallen dan! :mrgreen: Leuk huwelijkscadeau toch? :lol: :inlove:
Enne, die reis komt er wel hoor… die schuiven ze rustig op!
Als de echo vrijdag goed is dan willen we het ze gaan vertellen. Voordat ze iets boeken haha!
@Matsjo wrote:
@Eros wrote:@Cin, wat een vervelende reactie zeg! :hug:
@Sem, geniet nog maar lekker van je laatste paar daagjes van je vakantie!
@Partipiex, zo zagen mijn ovutesten er ook eerst uit, totdat ie inderdaad steeds donkerder werd. Lekker klussen met dit weer!
@Bianca, fijn dat het is gelukt met het buffet en hoop voor je dat je nog gauw een binnenlocatie vind!
@Hier staat het klussen op een laag vuurtje, zeker nu dat hub zo ziek is!
Pff, hij voelt zich echt niet lekker, geen wonder met zo’n koorts!
Ik hoop echt dat ik het niet krijg, want daar heb ik echt geen zin in!
Jeetje, wat heeft hub dan? :hug:
Hub heeft een zware buikgriep met hoge koorts!
Eros. Beterschap met je hubbie meid!! :hug: :hug: :hug:
Goedemorgen meiden!!
Sorry, ik heb jullie een beetje verwaarloosd de laatste dagen. Ik het het ook zo druk met van alles.
Tweet en Ylerion, voor ik hdet vergeet, alvast een geweldige dag morgen!! :inlove:
Leuk Cin een neefje! Heb je zelf ook al een voorgevoel?
Ik denk, dat wij weer een meid gaan krijgen.
Sase, voor jou ook spannend!! Watr ga jij snel trouwens!! :o
Angela, jammer zeg :hug: Is je ongi nu goed doorgebroken?
Matsjo mooi buikje!! :inlove: En wat ben je toch lekker slank! :roll: Ik heb dat echt niet meer voor lekaar gekregen na de eerste zw. :oops:
MOrgen echo he? Spannend!!
Eros, hoe is het met je man?
Patripiex, ik heb geen ervaring met ovu testen en heb ze nog nooit live gezien, dus kan je geen advies geven helaas.
Cin, hier ook van die koele reacties hoor van schoonfam. Ik probeer me er maar niet te veel over op te winden, al vind ik het gewoon heel vervelend voor manlief.
Tulpjes ook al weer even niet gezien :think:
Sorry, moet nu even verder hier…
Maar moet jullie nog vertellen over mijn nekplooimeting vanmorgen! Bijna vergeten hahaha…
Alles zag er goed uit. 2 hersenhelften gezien, armpjes, beentjes, nieren, en een mooie ruggegraat. Uitslag is 1 op 14700, prima dus. Beeb lag er alleen niet zo goed voor voor een mooie foto.
:-*
hallo dames,
alles goed met jullie?
even een berichtje van mijn kant.
helaas weer ongi geworden deze maand, maar moet eerlijk zeggen dat met mijn bruiloft morgen ik er niet zo mee bezig ben. die break van fora and babysites doet me even goed.
ik zal binnenkort even een goede update maken, wilde alleen even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben.
nu ga ik weer verder met zenuwen lijden en de kolonie mieren die hier lopen uit mijn huis werken.
@ Ylerion: Alvast een hele mooie dag morgen!! :inlove:
Tweet!! Jij ook!! :inlove:
@ Cin: :hug: Zo een reactie is inderdaad niet leuk!
Misschien draaien ze nog bij??
Gelukkig is je eigen fam wel in de wolken!! :inlove:
@ Eros: Thnx!! Vervelend voor je hubbie zeg!! Beterschap!!
@ Bianca-k: Jeetje, wat zielig voor ze…
Alleen om dan meteen een nieuwe hond te nemen??
@ Angela_84: :hug: Eindelijk duidelijkheid!!
Balen dat hub die storingsdiensten heeft…
@ Matsjo: Top dat het goed met je gaat!! :inlove:
Alvast good luck met de echo morgen!!
Dat is zeker een mooi huwelijkscadeau!! :thumbup: :mrgreen:
@ patricia26: Fijn dat het allemaal goed is gegaan!!
Vandaag word het lekker een dagje strand…
Nog even wat kleur opdoen en genieten van het weer voordat we weer aan het werk gaan maandag
Fijn je even gezien te hebben Ylerion, en een hele fijne dag!!! :inlove:
Oh lekker zeg Sem naar het strand. Wij wonen er 15 min vanaf en ik ben nog niet eens geweest dit jaar. Als het mooi weer is moet ik werken.
Tweet en Ylerion: Heeeeeeeele fijne dag morgen! Het wordt in ieder geval stralend weer, voor twee stralende bruiden.
Ik ga zelf even lekker op vakantie, dus post en lees even niet meer mee. Maar ik kom snel weer terug hoor
En zelf heb ik ook een leuke dag morgen, want dan heb ik een feestje voor mezelf, ben dan namelijk jarig… Mooie datum he, dat 7 augustus