Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

Matsjo. Nice belly :inlove: :inlove:

@sanne062 wrote:

ja he, maar eerlijk gezegd begint t nu pas echt tot me door te dringen. Ik ben er de hele tijd eigenlijk niet echt mee bezig geweest, nou ja niet zo bewust als nu. Ik weet nu dan ook echt niet meer wat ik er van denken moet

:cry:

sanne,heb je al langer last van zo’n rare cyclus??

ik wordt er nu ook een beetje moe van hoor.

ik zit nu op dag 44 van mijn cyclus.

geen ongi en ook geen posi test.

en soms denk ik echt dat die test het fout heeft hoor.ik voel van alles.

mijn borsten doen zeer,heel mijn gezicht vol puistjes en ik krijg nu ook al exceem op mijn buik. :think:

Anders naar de dokter, bloedtest laten doen? Bloedprikken is de ideale uitkomst zeggen ze weleens!

Klusser de Klus!! :lol:

HIHIHI…

We doen ons best :roll:

@ Bianca-k: Hoop dat de testen je wat meer duidelijkheid kunnen geven :pray:

Suc6 ermee!!

Gelijk heb je, even lekker bijkleuren voor je trouwdag :inlove:

Is het gelukt met het uitkiezen van het buffet??

@ Patripiex: Hoop dat de strippies snel hun goede werk gaan doen!!

:pray:

@ Matsjo: :inlove: Mooi buikie!! :inlove:

Je ziet het echt al een beetje :mrgreen:

@ Angela_84:

Precies, wat Cin ook zegt… :thumbup:

Zal wel fijn zijn als je duidelijkheid heb :hug:

:pray: :pray: :pray:

Sem. Klus ze meid :angel:

We zijn er helemaal uitgekomen met het buffet kiezen. Ruud kreeg er helemaal honger van, we hadden nog niet gegeten van te voren. Dus zijn we na de tijd lekker bij de pizzeria hier in het dorp lekker wat gaan eten. :slight_smile:

Wat een rust hier. :mrgreen:

Hier niet echt veel tijd! Manlief heeft een zware buikgriep te pakken, dus die ligt op bed met hoge koorts!

Zo ben net terug van Schiphol, mijn schoonzusje wezen ophalen. Ze wist niet dat we kwamen dus ze schrok zich rot en moest huilen :inlove:

Op schiphol mijn ovutest gedaan volgens mij is hij vandaag positief :smiley: . Gisteren hebben we al geklust maar we doen het vandaag nog maar een keer. Misschien is hij morgen nog wel donkerder en dan doen we het gewoon nog een keer :mrgreen: Vind het toch wel moeilijk om te zien of hij echt positief is want het streepje is niet zo dik als de controle. Ik ga zo even een foto maken.

Poeh wat is het warm, lekker klef in de auto gezeten alles plakt.

Het is hier rustig iedereen geniet van het mooie weer…

Eros: beterschap aan je man, hopelijk steekt hij jou niet aan!!!

Bianca: mooi dat het is gelukt met het buffet, weer een zorg minder

Sem: klusse

Angela en Sanne: wat vervelend dat jullie zó’n rare cyclus hebben, hopelijk snel bevestiging in een ongi of nog beter een positieve test!!!

Matsjo: je ziet inderdaad iets komen…leuk dat je ons mee laat genieten iedere keer.

Angela: mooie voortuin krijgen jullie zo

Zo verder ga ik niet meer terug lezen hoor!!!

@ Bianc hopelijk voelt hub zich snel beter.

@ partiplex ik ga zo ook maar weer is mijn ovutest doen. al verwacht ik nog niks te zien. :slight_smile:

Hieronder de foto’s, vind het moeilijk want het streepje is niet geheel gevuld, wat denken jullie van die van vandaag??

Da’s een moeilijke, er zit wat aan te komen. Maar bij die van mij staat er bij dat de test streep dezelfde kleur/ dikte of donkerder moet zijn als de controle streep.

Ik heb net een nieuwe energydrink gedronken, zit te trillen als een rietje. Maar snel wat gegeten, hopelijk helpt het. pfff

Ja de kleur is het wel maar de dikte nog niet, bij mij staat er alleen dat het dezelfde kleur of donkerder moet hebben als de controle streep.

We doen het maar vanavond voor de zekerheid want stel je voor dat de streep niet dikker wordt dan hebben we hem gemist :mrgreen:

Bianca vind jij energiedrink lekker, veeelste zoet!!!

Af en toe drink ik energydrink. Moet er wel echt zin in hebben trouwens. :slight_smile:

Ik zou inderdaad maar gewoon klussen, lekker met dit weer. hihihi

Ik ben druk bezig om een locatie te vinden voor een binnen fotoreportage voor het geval dat het slecht weer is op onze trouwdag. Da’s echt lastig.

Wij hebben foto’s gemaakt in Blijdorp en daar kan je ook terecht als het regent. Helaas hebben we dat ondervonden maar de foto’s zijn er niet minder mooi om geworden.

Hopelijk kan je nog iets leuks vinden in de buurt.

Ik heb een hoop kastelen hier in de buurt aangeschreven en een hoop fotograven. Onze fotograaf is een vriendin van ons en die komt uit de buurt van Breda. Ze heeft dus geen idee van locaties in midden-limburg. :slight_smile:

@ Bianca-k: Fijn dat alles gelukt is gister!! :smiley:

Suc6 met het uitzoeken voor de locaties van de foto’s.

@ Eros: Beterschap met je hubbie!! :hug:

@ Patripiex: Aaah! Lief zeg!! :inlove:

Wat een plak weer he!!

We zitten lekker in de tuin, ben blij dat er wat wind staat…

Vind die foto van vandaag wel wat duidelijker als die van gister…

Misschien is die van morgen nog duidelijker!!

Kunnen jullie nog een keer aan de bak :mrgreen:

Lekker plakken met dit weer :lol:

Wij ook trouwens hoor :roll:

Zo, schoonmams en schoonzus zijn weer thuis.

Heeeerlijk zo om weer samen thuis te zijn :roll:

Nog een paar dagen en dan zit onze vakantie er alweer op helaas.

Kan nu al zeggen dat ik geen zin heb om weer aan het werk te gaan :lol:

Maaar komt goed… Denk ik… :roll:

Moet zo koken, maar heb GEEN ZIN!!

Is veels te warm, maar we houden het simpel.

Pasta Pesto salade, heerlijk fris…

Even ego (lees morgen alles bij sorry).

Me schoonvader weet nu ook van de zwangerschap.

Zijn reactie was zoals ik wel een beetje verwacht had, maar totaal niet gehoopt (en ja het deed best wel pijn, hormonen?!):

“oh…(hele lange stilte) nou uhm proficiat dan maar”.

En verder niks vragen, me schoonzus en haar man ook niet.

Totaal geen interesse.

Dus ja of ik neem het nu echt te zwaar op (met mijn hormonen) of het is gewoon echt geen leuke reactie die mij wel pijn heeft gedaan, en Rob ook als je in zijn ogen keek :? .

Mijn familie was tenminste in tranen en vonden het super (ondanks ze het blijkbaar al wisten, door me gedrag en opgezette buik).

Vraag ik dan weer teveel van me “schoonfamilie”? :eh:

Nou Cin, ik ken je schoonfamilie niet, maar het klinkt wat lauw inderdaad. Helemaal als er dan ook geen verdere reactie achter aan komt.

@Cin, wat een vervelende reactie zeg! :hug:

@Sem, geniet nog maar lekker van je laatste paar daagjes van je vakantie!

@Partipiex, zo zagen mijn ovutesten er ook eerst uit, totdat ie inderdaad steeds donkerder werd. Lekker klussen met dit weer!

@Bianca, fijn dat het is gelukt met het buffet en hoop voor je dat je nog gauw een binnenlocatie vind!

@Hier staat het klussen op een laag vuurtje, zeker nu dat hub zo ziek is!

Pff, hij voelt zich echt niet lekker, geen wonder met zo’n koorts!

Ik hoop echt dat ik het niet krijg, want daar heb ik echt geen zin in!