cin> tja ik weet het niet…ene keer denk ik ja …een jongen een meisje…andere keer weer dit…ik zag mijzelf altijd met jongens maar ik weet het nu dus echt niet…ben zooooooo benieuwd…
leuk joh een jochie voor je zus…en jij een neefje :inlove:
kzal morgen eens kijken voor een buikfoto…lijkt wel alsof ik nu al moet bevallen hahaha…
ja he, maar eerlijk gezegd begint t nu pas echt tot me door te dringen. Ik ben er de hele tijd eigenlijk niet echt mee bezig geweest, nou ja niet zo bewust als nu. Ik weet nu dan ook echt niet meer wat ik er van denken moet
Ik heb gisteravond gehoord dat een vriendin van Eros en mij haar hond heeft moeten laten inslapen, de 2de in een half jaar. Vind het zo vreselijk voor ze. Zwanger raken lukt al niet, en dan ook nog hun 2 schatjes niet meer. Ik vraag me af hoeveel ze nog kunnen hebben.
Ik heb net mijn ovu-testen binnen gehad. Begin er morgen mee. Hopelijk krijgen we dan een beetje duidelijkheid in die vage cyclus van mij.
Ik ben weer weg, lig lekker in de tuin met een boek. Moet bijkleuren, mijn trouwjurk is zo open, dat er nog wel wat kleur over bepaalde lichaamsdelen mag. whahaha
Ik heb gisteravond gehoord dat een vriendin van Eros en mij haar hond heeft moeten laten inslapen, de 2de in een half jaar. Vind het zo vreselijk voor ze. Zwanger raken lukt al niet, en dan ook nog hun 2 schatjes niet meer. Ik vraag me af hoeveel ze nog kunnen hebben.
Gisteren begonnen met de ovulatiestrips, spannend wachten op het streepje net of je iedere dag een zwangerschapstest doet :mrgreen:
De streepjes zijn nog heeeeeel erg vaag maar goed ben pas 2 dagen bezig ben heel benieuwd wanneer hij positief gaat worden. Ik verwacht hem zelf donderdag of vrijdag.
Angela :hug: wat ontzettend balen zo’n cyclus! Bah, dan heb je ook helemaal geen datum om naar uit te kijken. :hug: Hopelijk snel meer regelmaat!
Sem, GO GO GO! :mrgreen: Familie gaat maar even in de tuin zitten dan
Patripiex, jij dus ook bijna aan de klus! :thumbup:
Bianca, wat erg zeg! :hug: Ik vond het vreselijk toen we onze hond moesten laten inslapen. Kun je nagaan bij 2 in zo’n korte tijd! :hug:
Tweet en Ylerion, succes met de laatste drukte!!! Bijna trouwen!!!
Ik leef ook naar jullie trouwdag toe, maar meer omdat ik dan de 1ste echo heb :mrgreen: Hoop zo dat het goed zit! Ben voornamelijk moe, maar verder weinig last.
O enne…
Het beginnetje is er :inlove: (moet je wel goed kijken hoor )
Ik ben er afgelopen nacht heel veel mee bezig geweest en miste Dodi ook heel erg!
Dit is gewoon teveel voor ze nu!
Ik ben ook erg met Simba bezig geweest, helemaal omdat we hem om dezelfde reden hebben moeten laten gaan. Ik kan me zo voorstellen dat ze helemaal stuk zetten.
@ Matsjo spannend de eerste echo. En je begint inderdaad al wat te zien.
Wij gaan vanavond naar de zaal waar wij ons trouwfeest geven om het menu voor het lopend buffet door te nemen.