Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

Oja das balen! :thumbdown:

Heerlijk hoor, een snurkende man en daar kan ik nu niet van slapen. Grrr!

Ben blij dat ik morgen vrij ben, maar dan moet ik weer niet al te lang uit slapen, want dan slaap ik s’avonds weer niet!

Ik zal even mijn verhaal doen, wel in spoiler.

We zijn de laatste week erg aan het twijfelen geslagen.

Afgelopen woensdag was mijn nichtje jarig en daar zijn ons een paar dingen opgevallen. Ik zal proberen om het zo goed mogelijk uit te leggen allemaal. Mijn zus is alleenstaande moeder en zij woont nog thuis bij mijn moeder samen met mijn nichtje. Ze voedden haar samen op en zo kan mijn zus gewoon blijven werken enzo. Als wij straks een kindje zouden krijgen, dan kunnen wij niet minder gaan werken helaas, want anders redden wij het niet. Kinderopvang is voor ons ook helaas niet haalbaar.

De bedoeling is dus straks dat het kindje twee á drie dagen opgevangen wordt door mijn moeder of mijn zus en 1 á 2 dagen door een vriendin van ons. Mijn zus is nogal makkelijk in de opvoeding van haar dochter en soms een beetje te lui. Ik wist dit natuurlijk allang, alleen het is mijn man nu ook steeds meer gaan opvallen. Hier beginnen dus onze twijfels.

Hub is ook steeds meer aan het twijfelen of ik het straks allemaal wel gaat redden in mijn ééntje, omdat het meeste toch op mij neerkomt en hij maakt zich nog ook zorgen over het kostenplaatje.

Ik deel zijn zorgen ook, want hier had ik al goed overnagedacht en ook al tegen hem uitgesproken, maar toen viel het allemaal wel mee zei hij.

Daar komt nog eens bij dat hub nu al denkt dat het toch niet gaat lukken om zwanger te worden, dus hoop dat jullie snappen, waarom ik het even allemaal niet meer zie zitten. We hebben het er vanavond nog wel over gehad en ondanks alles gaan we toch gewoon proberen om zwanger te worden en dan zullen alle puzzelstukjes vanzelf wel op hun plaats vallen.

@Angela, ik heb nog geen fut gehad om mijn banner te veranderen, maar ik ben inderdaad ongi geworden.

Ik hoop voor je dat jij gewoon zwanger bent.

@Tweet en Ylerion, ik wens jullie alvast een hele fijne trouwdag vrijdag! Heel veel plezier!

@Cin, jij nog gefeliciteerd meid! Lekker genieten nu en zie al dat je snel een echo hebt! Lekker hoor!

@Sem, lekker aan het genieten van je vakantie? Hoop dat het vandaag lekker droog blijft, zodat je lekker naar beekse Bergen kan!

@Bianca, thanks meid! Elbaatje heeft waarschijnlijk een paar rake tikken gehad van de poes in haar achterpoten en daar zitten nu een paar plekjes waar viezigheid uitkomt. Heb het nu het weekend aangekeken, maar het wordt niet minder, dus voor de zekerheid de da maar er even naar laten kijken. Misschien even een ab kuurtje voor haar!

@We zijn nog steeds aan het kijken of we lekker weg kunnen in de vakantie. We hebben al wat leuke dingen op het oog, maar we kijken nog even verder, maar zoals het er nu naar uitziet, wordt het ergens in Drenthe.

Ik ga zo maar weer eens mijn bedje opzoeken en kijken of ik nu wel kan slapen!

Psssssssssssssst ik leef nog!!!

Heb het alleen helaas giga druk, dus daarom ben ik er zo extreem weinig nu!!! :frowning:

Cin gefeliciteerd!!!

Hoop dat het met iedereen verder goed is, sorry dat ik op niemand reageer verder!

Knuffels voor diegenen die ze kunnen gebruiken, en :-* voor de rest!

Nog vier nachtjes slapen voor ons… :inlove:

Hoop dat ik daarna weer wat actiever kan worden, want dit vind ik maar niks!!!

Tweet, rustig aan en geniet lekker van je voorbereidingen!!

Eros, ik begrijp je verhaal hoor, maar weet je zeker dat kinderopvang niet haalbaar is?? Ik bedoel, je krijgt zo’n groot deel terug van de belasting. Dat weten veel a.s. ouders (nog) niet.

Wij bijvoorbeeld, betalen 560 euro voor 2 dagen dagen per week, maar krijgen wel 450 euro terug. Het kost ons dus ‘maar’ 110 euro per maand, maar daar kan ik geen 2 dagen per week minder voor gaan werken, snap je?

Hoe is het verder met de rest?

Angela, die onzekerheid :hug: Ik zou toch ook maar weer eens testen hoor vandaag, wie weet :pray:

Verder niets bijzonder hier. Druk weekend gehad met mijn neefje die kwam logeren.

En ik ben voorbij de 12 weken! :dance: A.s. donderdag de combitest.

:-*

hoi even ego…

ik heb gisteren de hele dag op de bank en in bed gelegen, wat was ik beroerd, heel erg moe en misselijk :oops:

Nu gaat het ietsje beter…

eros, ik snap je wel hoor, ik denk dat die “bedenkingen” er wel bij horen, beetje twijfelen. Wat betreft de belastingdienst, wij betalen voor 1 dag per week, 55 euro netto per maand, incl. eten, drinken, luiers e.d. Persoonlijk vind ik het niet duur dat is dan 1,38 euro per uur!

Tweet en Ylerion…spannend!!!

Cin, bij mij hadden ook een aantal mensen het al snel door.

Sem, lekker even shoppen.

Lisette hoe is het met jou?

Angela, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Bieslookje, wat naar dat je je zo beroerd voelde :hug:

Wij betalen dus precies hetzelfde aan kinderopvang :mrgreen: Ik vind het persoonlijk ook niet duur.

Je bent alweer 8 weken, gaat snel! :thumbup:

@ Bianc. Ik kan me je twijfels voorstellen, dat steekt bij mij ook wel eens de kop op. Hopelijk knappen Elba haar wondjes snel op.

@ Angela ik zou gek worden van de onzekerheid. Hoe hou je het vol. :slight_smile:

@ Bieslookje en Cin hopelijk voelen jullie je snel beter.

@ Tweet veel plezier vrijdag. :slight_smile:

Me schoonzus en zwager weten dat ik zwanger ben :shock:

Manlief ging naar de Etos die digitale halen met indicator (ja die wilde ik nog graag doen haha), en toen is hij betrapt.

Ik vind het iets minder, maar ja Rob niet.

Oh correctie, Rob heeft het gewoon gezegd tegen hun haha.

Echt manlief is soms net een vrouw, kan niks voor zich houden :silenced: :mrgreen:

Maar ja, hij is zooo trots, dus kan het hem niet kwalijk nemen dan he :inlove:

Bieslookje. Had jij ook nog ontkent de eerste periode, haha.

Echt wat een gelieg en bedrieg soms he, het begin van een zwangerschap :roll: :wink:

Tijd gaat wel snel zeg! Jij alweer 8 weken zwanger!

Eros. Die onzekerheid heeft iedereen (tenminste dat hoop ik). Wij ook, zelfs nu omdat er een tweede op komst is.

Hoe gaan we het dadelijk doen, redden we het wel. Wat als dit, wat als dat.

Maar weet je? Dat zijn allemaal dingen die je niet van tevoren kunt weten!

En als de kleine er eenmaal is, tja dan ben je die dingen ook weer vergeten die je zo onzeker maken op dit moment.

Het komt goed, echt waar :hug: :hug: :hug:

Dank jullie wel dames!

@Patricia en Bieslookje, dat is inderdaad heel weinig wat je dan uiteindelijk betaalt. Ik ga het toch eens goed uitzoeken dan!

he damens

hier een teken van leven weer eens :oops:

drukte is bijna achter de rug en dan lekker genieten in ons nieuwe huis en weer werken :shifty: (waar ik geen zin in heb :shifty: :oops: )vakantie voorbij verhuisverlof…

o ja die eerste periode…ik was zelf veels te blij waardoor ik het er wel uitflapte…zelfde nu straks denkik wel bij het geslacht…kan ik toch niet voor mij houden…volgende week dinsdag is de 20 wkn echo :shifty: …

hoe gat het met iedereenh ier??? ik spring gewoon vanaf hier weer in hoor :mrgreen: :wink: :oops:

hey sase,

leuk je weer te "zien"hier.

gaat alles goed??

ik ben reuze benieuwd naar je buikie :inlove:

kun je niet een foto’tje plaatsen??

Angela. Een test gedaan meid?

@En Angela, nog getest meid?

@Sase, ik ben ook wel benieuwd naar je buikje! Spannend hoor de 20 weken echo!

Sase. Zelf al een idee wat er in je buikie rondzwemt?

Ik had bij Levi echt heel sterk het jongensgevoel :wink:

oja nog getest :oops:

maar wederom negatief.

maar heb sinds vandaag wel last van bruinverlies,dus ik denk dat mijn ongi eraan zit te komen.

en laat ik nu dan echt niet erg vinden :mrgreen:

Oh enne wij krijgen er een jochie bij in de familie :inlove:

Zus heeft vandaag haar 20 weken echo gehad, en jawel hoor ik had gelijk; hij heeft een pielie :inlove:

Leuk hoor Cin. :dance:

@Hé bah Angela, had nog wel zo’n goede hoop voor jou!

@Patripiex, mooi koffertje heb je gemaakt voor je collega!