Hihi misschien hebben je zussen wel gelijk Cin :lol:
Ja nou, hij wilde nog een ijsje. Nee dat krijgt Levi niet. Maar toen wilde hij dat oma hem zou oppakken (die verwend hem namelijk veels te erg) en dat deed ze nu dus niet. En toen begon het dus, adem inhouden, op de grond vallen, toen tegen de kindersteol aanlopen. Toen pakte ik hem op en blies in zijn gezicht, geen reactie. Toen de kaken op elkaar en zijn ogen begonnen weg te rollen. Toen heeft Rob hem overgenomen en naar binnen onder de koude kraan. Daar kwam eindelijk die kwade huilbui van hem en toen was het ook goed na iedereen een knuffel te hebben gegeven! :shock:
Echt niks voor mij he, zoiets! :naughty:
Nee echt niet, haha. Krijg geen tweeling. Ben allang blij als er eentje in zit met een kloppend hartje
Nee ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook over aan het twijfelen was, omdat me buik nu toch best al “strak” staat. Ja weet je ik ben niet de smalste zoals je weet, maar nu staat me buik echt al strak! En dat had ik bij Levi echt niet zo vroeg. Maar kan ook gewoon zijn omdat het de tweede is! Haha wat een gedachtengang soms he :oops: :mrgreen:
eros. Fijn dat het beter gaat met hub! Had hij gewoon een buikgriepje?
Toch geen mexicaanse griep he. Tenminste die heerst nu toch ook, alleen dan wel in mindere vorm. Dus vraag me eigenlijk af, of je hem dan kunt herkennen van een andere griep?! :think:
Toch geen mexicaanse griep he. Tenminste die heerst nu toch ook, alleen dan wel in mindere vorm. Dus vraag me eigenlijk af, of je hem dan kunt herkennen van een andere griep?! :think:
Dat is een hele goeie Cin! We zijn woensdag bij de dokter met hem geweest, omdat ik inderdaad het risico niet wou nemen ivb met de mexicaanse griep, maar volgens de dokter was dat het niet en had hij een zware buikgriep.
De mexicaanse gaat zogezegd gepaard met hoge koorts en hoesten zei de dokter en mijn hub had alleen hoge koorts, geen hoesten en alleen nog diarree.
Alleen het rare nu is, dat Thomas Berger nu dus ook de mexicaanse griep heeft en die heeft dus geen hoge koorts en geen hoesten, maar wel diarree enzo, dus volgens mij weten ze het soms zelf niet eens!
Dat is een hele goeie Cin! We zijn woensdag bij de dokter met hem geweest, omdat ik inderdaad het risico niet wou nemen ivb met de mexicaanse griep, maar volgens de dokter was dat het niet en had hij een zware buikgriep.
De mexicaanse gaat zogezegd gepaard met hoge koorts en hoesten zei de dokter en mijn hub had alleen hoge koorts, geen hoesten en alleen nog diarree.
Alleen het rare nu is, dat Thomas Berger nu dus ook de mexicaanse griep heeft en die heeft dus geen hoge koorts en geen hoesten, maar wel diarree enzo, dus volgens mij weten ze het soms zelf niet eens!
Oh oke. Dat wist ik ook niet, van dat hoesten!
Kan toch eigenlijk ook zijn, dat de mexicaanse griep in meerdere vormen zou zijn, bij iedereen iets anders? De een is meer vatbaarder voor bijv hoesten dan voor diarree?! Och ja ik weet het ook niet!
Wel goed indd dat jullie naar de doc zijn geweest!
Oh oke. Dat wist ik ook niet, van dat hoesten!
Kan toch eigenlijk ook zijn, dat de mexicaanse griep in meerdere vormen zou zijn, bij iedereen iets anders? De een is meer vatbaarder voor bijv hoesten dan voor diarree?! Och ja ik weet het ook niet!
Wel goed indd dat jullie naar de doc zijn geweest!
Wel een foto he, als de tas er is! Zo cool!!!
Zal zeker een foto maken zodra ie er is!
Ik denk ook wel dat de mexicaanse griep in meerdere vormen er is en dat ie bij iedereen anders is!
Hmm let vooral niet op beide foto’s op me kop haha. De een was dus op het strand (26 juli, net 3/4 weken zwanger dus) en met het roze shirt is van net (6 weken zwanger). Kijk en je ziet wat ik bedoel met me buik, hoop ik haha. Anders zie ik het dikker dan het is :oops: :mrgreen:
Even ter verduideliking: zo met dat roze shirt ga ik dus niet naar buiten he! Eerst zat hij zo leuk
Maar aangezien ik vandaag toch lekker binnen of in me eigen achtertuin verblijf
Is eigenlijk toch best heel erg he?! Schaam me zelfs een beetje :oops: :shock:
Cin. Het is idd al goed te zien! :thumbup: Wie weet wel 2 :inlove:
Sem, hopelijk brengt deze rustige ronde veel goeds!
Wij zouden even de stad in maar er is niet veel van het winkelen terecht gekomen aangezien ik niet zo lekker was. Wel kwam het shirt van Mats binnen (dankjewel Affie :inlove: voor je geweldige ontwerp!) en hebben we het maar meteen bij hem aangetrokken en zijn naar mijn schoonouders gegaan. En mooi dat ze het niet zagen he!! :wall: Wij zo opvallend mogelijk met Mats rondgelopen zodat de tekst HEEL goed duidelijk was, maar nee… NIKS! Dus toen maar gevraagd: “Wat vinden jullie van zijn shirt??”
“Ja leuk! Hollands next topmodel!”
“Dat staat er niet!”
“O, wat dan? ff lezen… Hollands - next - top… brother… komt er een kindje bij?”
“Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hèhè!”
Maar ze waren erg blij en reageerder uitbundig. :inlove:
ylerion: he balen!!! hopelijk had je er gisteren niet al te veel last van! vervelend dat je iedereen nu moet bellen…
ben erg benieuwd naar je fotos!
hier nog geen ongesteldheid… maar wel krampen en tempratuur is lager dus verwacht het morgen… hebben niet geklust in periode wel vlak erna dus bij langere cyclus wel kans…(27 dagen of langer…)
wel misselijk en pijnlijke (.) (.) maar …dat heb ik elke keer…