Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

:hug: patriepiex onze tijd komt idd ook wel hoor.

maar ik snap je helemaal.

Cin gezellig 2 dagen weg met je moeder,waar ga je heen??

Naar Wassenaar aan Zee! Heerlijk efkes uitwaaien!

Maandag gaan we naar Scheveningen toe :mrgreen:

@Cin. wrote:

gezellig hoor lekker even niks aan je hoofd :mrgreen:

@Angela_84 wrote:

@Cin. wrote:

gezellig hoor lekker even niks aan je hoofd :mrgreen:

Ja indd! Efkes lekker niks haha. Alleen als ik zondag nog geen tekenen heb van ongesteldheid, en ik 's avonds met mam ergens zit valt het wel enorm op als ik geen lekker wijntje pak of zo :think: haha

Net getest maar negatief. :thumbdown: Ben wel teleurgesteld maar op een rare manier niet heel erg. Ik hoop maar dat ik gewoon te vroeg was. Maar er is wel een beetje goed nieuws, als ik wel ongi word, is mijn cyclus al weer langer als die van vorige keer, dus we zijn weer op de goede weg, qua hormonen.

@Bianca-k wrote:

Net getest maar negatief. :thumbdown: Ben wel teleurgesteld maar op een rare manier niet heel erg. Ik hoop maar dat ik gewoon te vroeg was. Maar er is wel een beetje goed nieuws, als ik wel ongi word, is mijn cyclus al weer langer als die van vorige keer, dus we zijn weer op de goede weg, qua hormonen.

:hug: :hug: :hug:

vannacht moeten overgeven, en nu nog erg misselijk, bleh :sick: Dus zit weer aan de crackers, hopelijk is het een goed teken en niet dat ik ziek wordt. Vandaag is het dag 28, me normale cyclus!

Kijken jullie weleens op http://www.babybrabbel.nl ?

daar kun je ook je cyclus een beetje uitrekenen en zo.

patripiex, ik begrijp je wel hoor als jij net ongi bent geworden en een collega komt dat dan vrolijk vertellen :frowning: :hug: :hug:

cin…lekker uitwaaien…enne jij bent gewoon zwanger hoor!

bianca :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

hier vamorgen niet misselijk en geen raar gevoel in mijn buik, stom he, is fijn, maar maakt je ook meteen weer beetje onzeker :?

Ja dat kan ik me voorstellen dat dat je onzeker maakt Bieslookje.

Maar je hebt ook mensen die helemaal niks voelen, en gewoon op en top zwanger zijn!

Wie weet is het straks weer helemaal terug :hug: :hug: :hug:

Ik moet mezelf echt bedwingen om geen test te gaan kopen haha.

Chill :roll: :liar:

koop dan gewoon :wink:

nou het volgende kwaaltje heeft zich gemeld…heb net grapefruit-ranja op…krijg ik maagzuur van, had het van de week ook al na pesto…bij zoontje had ik het niet zo erg en alleen maar van drop

@ Cin have fun, en als je een test wil kopen gewoon doen, volgens mij ben je echt wel zwanger!!!

@ Bieslookje dan is je eene kwaaltje vervangen door een ander. :wink:

Ik heb al de hele week last van maagzuur. Word er echt gestoord van. Ik ga vanavond lekker uitwaaien samen met een groep vriendinnen en hun honden lekker naar het strand in Zandvoort. Ik woon zo aan de verkeerde kant van het land, op het strand kom ik altijd helemaal tot rust.

@bieslookje wrote:

koop dan gewoon :wink:

nou het volgende kwaaltje heeft zich gemeld…heb net grapefruit-ranja op…krijg ik maagzuur van, had het van de week ook al na pesto…bij zoontje had ik het niet zo erg en alleen maar van drop

Haha lekker he, maagzuur?! Heb zoveel renny genomen toen met de zwangerschap van Levi, jeetje!

Vond het zooo vies.

Nee koop er nog geen hahaha. Misschien vraag ik manlief wel of hij er eentje mee neemt straks van de winkel :roll:

Maar wil gewoon wachten tot maandag, want dan is het dag 30!

Cin, spannend zeg, maar als je het mij vraagt ben je gewoon zwanger hoor!! Veel plezier alvast (je zit dan bij mij in de buurt :wink: )

Bieslookje, bij mij begonnen de kwaaltjes pas na week 8, en ik was daardoor juist onzeker, maar het zit allemaal goed :wink:

Hoe is het verder met de rest???

Mijn broertje heeft aangegeven ons appartemnet graag te willen kopen, dus ws gaan we toch nog verhuizen voordat deze beeb komt! Nu druk op huizenjacht.

:-*

@ Patricia spannend!!!

@Cin en Bieslookje, fijne vakantie meiden!

@Cin, veel plezier in Wassenaar en Scheveningen!

@Bianca, jij veel plezier op Zandvoort. Doe de meiden de groetjes en geef de peitjes allemaal een dikke knuf!

@Patripiex, :hug: voor jou! Hoop voor je dat de volgende ronde raak is!

@Patricia, leuk dat je broertje jullie appartement wil kopen en nu gauw een ander huisje zoeken dus! Succes met de huizenjacht!

@Hier is het ook erg spannend, zeker als ik naar de wc ga! Duim steeds dat er geen bruine afscheiding komt.

Heb een raar spierpijn gevoel in mijn buik, terwijl geen buikspeiroefeningen heb gedaan! Hoop maar dat het een goed teken is!

Vanavond zijn we niet thuis. Stiefmoeder van hub is jarig en woont in Amersfoort, dus daar gaan we vanavond heen.

Mijn moeder, mijn zus en mijn nichtje gaan ook mee, dus voor dat we Amersfoort vertrekken gaan we nog even gezellig met z’n allen bij de Mac eten! Jammie!

Gisteren nog een nieuw spelletje gehad voor de Wii van hub. Wii sports resort met wii motion plus, erg leuk spel!

@Eros wrote:

@Hier is het ook erg spannend, zeker als ik naar de wc ga! Duim steeds dat er geen bruine afscheiding komt.

Heb een raar spierpijn gevoel in mijn buik, terwijl geen buikspeiroefeningen heb gedaan! Hoop maar dat het een goed teken is!

Vanavond zijn we niet thuis. Stiefmoeder van hub is jarig en woont in Amersfoort, dus daar gaan we vanavond heen.

Mijn moeder, mijn zus en mijn nichtje gaan ook mee, dus voor dat we Amersfoort vertrekken gaan we nog even gezellig met z’n allen bij de Mac eten! Jammie!

Gisteren nog een nieuw spelletje gehad voor de Wii van hub. Wii sports resort met wii motion plus, erg leuk spel!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor jou!

Wanneer ga je eventueel testen?

Ja is dat spelletje leuk? Hmm moeten we ook eens naar kijken dan :mrgreen:

@ Bianc ik zal alle peitjes voor je knuffelen. Behalve Sho die hapt waarschijnlijk mijn arm eraf. whahahaha

Dat van die spierpijn herken ik ook. En ik durf bijna niet naar de wc, omdat ik van alles voel. :slight_smile: Zul je zien dat ik van de week gewoon ongi word. Maar ja dan wel weer met een normalere cyclus.

@patricia26 wrote:

Cin, spannend zeg, maar als je het mij vraagt ben je gewoon zwanger hoor!! Veel plezier alvast (je zit dan bij mij in de buurt :wink: )

Mijn broertje heeft aangegeven ons appartemnet graag te willen kopen, dus ws gaan we toch nog verhuizen voordat deze beeb komt! Nu druk op huizenjacht.

:-*

Oh gezellie :wink:

Fijn joh dat je broertje jullie appartement koopt!!! Veel plezier met de huizenjacht!!

Ik hoop het meid, vandaag is me officiele NOD dag, maar heb me banner op 2 dagen extra gezet :stuck_out_tongue:

@Cin. wrote:

@Eros wrote:

Wij vinden het spelletje onwijs leuk, dus zeker kopen hoor Cin!

Ik moet woensdag gewoon werken s’ochtends, moet om 6 uur beginnen.

Denk dat ik dan misschien gewoon s’ochtends test, als ik wakker ben natuurlijk! Hihihihi!

@Eros wrote:

@Cin. wrote:
@Eros wrote:

Wij vinden het spelletje onwijs leuk, dus zeker kopen hoor Cin!

Ik moet woensdag gewoon werken s’ochtends, moet om 6 uur beginnen.

Denk dat ik dan misschien gewoon s’ochtends test, als ik wakker ben natuurlijk! Hihihihi!

Hahaha ja met je slaperig koppie erlangs piesen :mrgreen: