Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

Ja verschrikkelijk! Maar ben efkes aan het googlen en daar staan meer verhalen op van het lichte plusje, en aan de linkerkant meer een penstreep over blijft en de rest merendeels wegtrekt (of helemaal zoals bij mij na die 10 minuten).

Die vrouwen die ik tot nu toe tegenkom op het net, waren/zijn toch wel zwanger alleen nog maar net dan.

Alhoewel iemand hier op het forum het ook heeft gehad maar toch ongesteld geworden is (misschien hele hele hele vroege miskraam dan).

GRR haha :wall: :wall: :wall:

Jij ook een dikke knuffel!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

he wat balen van sem…ik had het zo gehoopt :hug: :hug:

cin…dat ziet er zeer positief uit!!!

mirag :frowning: :hug: :hug: :hug: balen zeg, ah misschien heb je toch te vroeg getest?

eros en bianca, dat vage gevoel heb ik ook al een tijdje, wordt steeds erger, ik hoop dat het bij jullie dezelfde reden heeft als bij mij :smiley:

sase, leuk een baby-konijntje.

Wat voelen betreft, ik voelde zoontje al met 17 weken en dat terwijl mijn placenta aan de voorwand lag (meestal voel je dan juist extreem weinig, zoontje was gewoon erg beweeglijk en druk)

angela, :hug: voor jou, ook hier natuurlijk te hopen dat je te vroeg

was :hug:

meiden…IK HEB VAKANTIE!!!

wel zielig, zoontje was erg ziek vandaag, kon nog geen slokje sap binnen houden, was zelf werken, hij was bij mijn moeder. Toen ik daar kwam om 1700 had hij de hele dag alleen maar gespuugd en nog niet geplast! heb de hap maar gebeld en moest meteen aan de ors en domperidon halen voor zijn maag…alleen waren toen al de winkels en apotheken dicht. mocht hij voor 2100 niet hebben geplast dan moest ik toch bellen en komen. Gelukkig stopte hij met overgeven en kon hij steeds 2 slokjes wel binnen houden en om 20.30 had ie wat geplast :dance: daarna wilde hij eten…en hier knapte hij weer wat van op, ging zelfs even spelen, terwijl hij de hele dag alleen maar op de bank of op schoot wilde.

zielig he!

Bieslookje. Beterschap voor de kleine man!

Ja dat had ik ook zeiden ze tegen mij, dat ik Levi niet vroeg zou voelen ivm me placenta ligging. Toch voelde ik hem al met de 14 weken!

Enne: FIJNE VAKANTIE!!!

:think: ik heb dan eigenlijk ook al vakantie, want ga morgen nog niet werken :angel:

cin. jij ook fijne vakantie!!!

Bieslookje fijne vakantie!!! En hopelijk voelt je zoontje zich snel weer tip top.

Cin jij ook fijne vakantie.

sase veel plezier met de echo. :slight_smile:

Hier heb ik alweer super slecht geslapen. En bij overmaat van ramp gingen de honden vannacht door de slaapkamer lopen rennen. Kiara zelfs tot 3 keer toe onder het bed door. We hebben een vrij hoog bed. Ik heb geen idee wat ze meenden te zien of te ruiken. Ik ben echt gebroken. Het is dat ik zo weer naar de chiropractor moet, anders had ik fijn blijven liggen.

Goedemorgen allemaal!

Cin jij houdt de spanning er wel in zo. Hopelijk weet je maandag meer want die onduidelijkheid is ook niks. Hoe is het eigenlijk met je knie enz na je val van de trap?

Sase; geniet van je echo vandaag!!! Ben ook erg benieuwd!! Hoe laat mag je?

Wat leuk een konijntje; wij hebben ook een dwerghangoor. Supercute, maar denk even na voor je er nog een koopt, want met z’n tweeen kunnen ze veel herrie maken, we hadden eerst twee andere konijnen. Bij ons moeten ze in de kamer staan dus dat was soms best vervelend. Nu deze in zijn uppie lijkt het ook erg naar zijn zin te hebben; mag ook vrolijk door de kamer huppen enzo. En is vriendjes met de hond, is wel aandoenlijk om te zien :slight_smile:

Bianca-k :hug: ; hopelijk kan de chiropractor wat voor je betekenen! En geef die honden vanavond een borrel ofzo haha dan zullen ze wel slapen! (grapjuh)

Patripiex, geen idee hoeveel van die dingen we nodig hebben eigenlijk.

Angela :hug: balen van die negatieve test :(; maar je bent ook nog niet ongesteld dus…

Wij hebben lekker gegeten gisteren; mexicaans. In een superromantisch restaurant hadden we een lekker rustig plekje uitgezocht, maar de rust werd al snel verstoord door twee moeders met vier puberdochters die bij ons in de buurt kwamen zitten. Ondanks dat wel heerlijk gegeten.

Verder nog geen tekens van ongi; morgen is DE dag…

mirag, jammer dat jullie romantische etentje een beetje werd verstoord.

spannend nog 1 dag, wanneer wilde je ook alweer gaan testen?

bianca, mmmm er zal vast iets zijn waar ze van zijn geschrokken, wel jammer dat je daardoor slecht hebt geslapen.

mmmmm als je van de chiropractiker terug komt nog ff gaan liggen?

hier is er geloof ik met zoontje al niets meer aan de hand, is erg vrolijk en levendig!

@ Mirag die borrel voor de honden kon ik vannacht wel zelf gebruiken. Het was namelijk niet de eerste nacht deze week dat ik midden in de nacht wakker werd. De andere dagen niet door de honden gelukkig. :slight_smile:

Spannend trouwens morgen d-day. :slight_smile:

@ bieslookje gelukkig dat je zoontje weer in orde is. :slight_smile:

De chiropractor heeft me weer behoorlijk gekraakt. pfff blijft en naar geluid. Daarna heb ik wat boodschappen gedaan, en ben ik bij mijn schoonouders lekker een kop thee gaan drinken, en toen hebben we gelijk maar even wat van de bedankjes voor onze bruiloft ingepakt. Woensdagavond doen we de rest. :slight_smile: Met zijn 2-en is dat toch echt lekker om te doen. :slight_smile:

Hier trouwens nog geen tekenen van ongi. Dat betekent dat mijn cyclus in ieder geval niet korter is geworden sinds de laatste keer. Maar ik weet niet of ik al zal testen of niet, ik zal het vanavond is met Ruud overleggen. Misschien dat ik er dan morgenochtend 1 doe.

bianca…spannend, wel meteen de uitslag hier posten he :wink:

ik vind het geluid van een chiropraktiker ook nooit prettig

Als ik ook maar iets weet, dan zet ik het meteen hier neer. hihihi

zo…waar is iedereen??is niet veel gekletst gisteren en vandaag…

@lins wrote:

zo…waar is iedereen??is niet veel gekletst gisteren en vandaag…

Ja rustig hier he?!

had eigenlijk gisteren al verwacht ongesteld te zijn geworden. 2x Eerder 30 dagen cyclus gehad en dan was het daarna altijd 26 dagen. Trok zich dus zelf recht dat het de maand er na weer 28 dagen zou zijn.

Heb wel maandverband in, en iedere keer als ik moet plassen goed kijken of er nog geen bruine afscheiding is, pff :wall: :wall: :wall:

Ik ben best erg :lol: :lol: :roll: :doh:

maar jij bent zwanger c in dus maandverband is overbodig hihi…waneer ga je weer testen??

waar is iedereen??weekend vieren??

:evil: :cry: :cry: Nou bij mij is het vanmiddag dan eindelijk gekomen :cry: :cry: :evil:

Voel me helemaal niet lekker, mijn collega vertelde vandaag dat ze 7 weken zwanger is, de eerste ronde meteen raak zei ze. Heel erg leuk voor haar maar ik wil ook zo graag :frowning: .

Heb vrolijk gedaan maar diep in mijn hart wilde ik liever huilen. Stom he, je gunt het een ander maar het doet pijn bij jezelf.

Gelukkig is het weekend kan ik lekker sjago thuis zijn.

Patripiex dat is heel goed te begrijpen hoor!

Ik ga nu extra hard voor iedereen duimen hier, het is tijd voor positief nieuws!!!

Ga nu even shoppen heb een kado bon van b.ol dus ga iets leuks uitzoeken, mischien wordt ik dan wat vrolijker.

Oh ja en maar meteen ovustrips bestellen.

@Patripiex wrote:

:evil: :cry: :cry: Nou bij mij is het vanmiddag dan eindelijk gekomen :cry: :cry: :evil:

Voel me helemaal niet lekker, mijn collega vertelde vandaag dat ze 7 weken zwanger is, de eerste ronde meteen raak zei ze. Heel erg leuk voor haar maar ik wil ook zo graag :frowning: .

Heb vrolijk gedaan maar diep in mijn hart wilde ik liever huilen. Stom he, je gunt het een ander maar het doet pijn bij jezelf.

Gelukkig is het weekend kan ik lekker sjago thuis zijn.

Snap je helemaal meid! Is altijd dat je eigenlijk blij “moet” en wilt zijn voor de ander, maar diep in je hart is het net even iets anders.

:hug: :hug: :hug:

@lins wrote:

maar jij bent zwanger c in dus maandverband is overbodig hihi…waneer ga je weer testen??

waar is iedereen??weekend vieren??

Zondag ga ik 2 dagen weg met me moeder. Dus als ik 's maandags terug kom, doe ik dinsdagochtend een test (mocht het dan nog nodig zijn).

@ Partiplex ik kan het me helemaal voorstellen. :hug:

@ Cin dat gevoel van naar de wc gaan ken ik. Ik heb dat ook maar dan omdat mijn cyclus zo onregelmatig is.

patripiex:dat het de eerste ronde raak is neem ik altijd met een korreltje zout hoor… vooral dat dat gelijk gezegd word geeft bij mij al mijn twijfels…

begrijp je verdriet… onze tijd komt nog wel hoor!!! :hug: