Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

@Matsjo wrote:

Ja dat is deze:

Die ken ik helemaal niet joh! Nergens gezien in de winkel. :think:

Dames, ik wens jullie een fijne avond!

Ik ga eens lekker vroeg naar bedje, misschien even de nintendo erbij en dan lekker op tijd slapen!

Tot morgen weer!

@Eros wrote:

Dames, ik wens jullie een fijne avond!

Ik ga eens lekker vroeg naar bedje, misschien even de nintendo erbij en dan lekker op tijd slapen!

Tot morgen weer!

Truste Eros! :zzz: :-*

he meiden

ik spring er hier weer in hoor… :mrgreen: is echt niet bij te houden hahahaha

welke nieuwtje heb ik gemist??? ben niet nieuwschierig ofozo hoor :liar: :liar: :liar:

heb vandaag al een nieuwe aanwint in huis gehaald…en morgen mss wel twee (ja is wel zo eerlijk he :wink: :oops: :inlove: ) een heeeel inniemienie konijntje van 5 weken…maar impulsief als ik was en helemaal gesmolten in de dierenwinkel las ik thuis pas dat ze pas met 7/8 weken wegmogen bij de mama :oops: … maar ze/hij is heel alert en ubercute…mijn nichtje mocht een naam kiezen en dat is nu dora geworden :roll: :mrgreen: :inlove: …maa rmss is het wel veel leuker toch wel een klein beetje als ik morgen een vriendje er bij haal…hebben beide kids straks een eigen… :inlove: maar ik ga eerst eens info inwinnen verder

tot morgen

:-*

oja hier trouwens alles goed met mij…morgen weer echo :pray: :dance: denk dat ik ze al wel voel een beetje maar weet niet of dat al wel kan…

Truste Eros!

Cin. ze hebben ze hier gewoon bij de kruitv*t hoor! Ze zijn geloof ik 18 euro per 3. Niet echt goedkoop dus.

@sase0507 wrote:

he meiden

ik spring er hier weer in hoor… :mrgreen: is echt niet bij te houden hahahaha

welke nieuwtje heb ik gemist??? ben niet nieuwschierig ofozo hoor :liar: :liar: :liar:

heb vandaag al een nieuwe aanwint in huis gehaald…en morgen mss wel twee (ja is wel zo eerlijk he :wink: :oops: :inlove: ) een heeeel inniemienie konijntje van 5 weken…maar impulsief als ik was en helemaal gesmolten in de dierenwinkel las ik thuis pas dat ze pas met 7/8 weken wegmogen bij de mama :oops: … maar ze/hij is heel alert en ubercute…mijn nichtje mocht een naam kiezen en dat is nu dora geworden :roll: :mrgreen: :inlove: …maa rmss is het wel veel leuker toch wel een klein beetje als ik morgen een vriendje er bij haal…hebben beide kids straks een eigen… :inlove: maar ik ga eerst eens info inwinnen verder

tot morgen

:-*

oja hier trouwens alles goed met mij…morgen weer echo :pray: :dance: denk dat ik ze al wel voel een beetje maar weet niet of dat al wel kan…

Foto’s! foto’s! foto’s! Ben benieuwd naar Knijn! :inlove:

Enne… heerlijk weer een echo morgen! Ik kijk altijd zo uit naar jouw echo’s! :dance:

Zo ik ben me toch een partij moe, ben gewoon in slaap gevallen op de bank net. Heb ook weer last van buikpijn, pijnlijke (.)(.) en hoofdpijn.

Duik zo lekker mijn bed in met een boek, nog 1 dag werken en dan weer weekend. Denk dat het vandaag een beetje druk was op mijn werk, heb eigenlijk altijd hoofdpijn 's avonds als ik de salarissen heb gedaan dat kost denk ik een hoop extra energie.

Cin: jammer van de digi test maar ik zou het toch op je ochtendurine houden ik weet niet hoeveel je drinkt op een dag maar dat beinvloed de test toch??

Eros: welterusten

Matsjo: leuk al wezen babyshop kijken. hopelijk wordt je misselijkheid niet erger en kan je het zo onder controle blijven houden.

Nog 2 weekjes geduld en dan weet je of je een tweeling krijgt en je droom klopt…zou wel leuk zijn toch!!!

sase: leuk dat je een konijntje heb gekocht :inlove: Spannend weer een echo, ben benieuwd of ze goed gegroeid zijn.

Hoeveel ovutesten heb je eigenlijk nodig?

Je kan ze per 6/12 enz bestellen geen idee welke je dan moet nemen.

Ja klopt, en heb best veel gedronken vandaag haha. Maar hij riep mij en ik kon me niet beheersen :oops: :mrgreen: :roll:

Sase. Ik voelde Levi met de 14 weken, dus kan goed hoor!!!

Fijn gevoel vond ik dat altijd, wel vreemd in het begin dat gekriebel en die plopjes haha

@Cin. wrote:

Ja klopt, en heb best veel gedronken vandaag haha. Maar hij riep mij en ik kon me niet beheersen :oops: :mrgreen: :roll:

Ja ik kan me ook moeilijk beheersen op dit moment maar ik weet dat ik niet moet testen want het heeft geen zin denk ik :naughty:
Wat is dat toch in die laatste dagen, waarom kunnen we niet braaf wachten tot na de NOD.

@Patripiex wrote:

@Cin. wrote:

Ja ik kan me ook moeilijk beheersen op dit moment maar ik weet dat ik niet moet testen want het heeft geen zin denk ik :naughty:
Wat is dat toch in die laatste dagen, waarom kunnen we niet braaf wachten tot na de NOD.

Ja erg he?! Vind mezelf ook best dom nu, maar ja dat helemaal terzijde! :shifty:
Och ik heb nu niks meer in huis, en zit in de ziektewet dus kan ook geen nieuwe halen :mrgreen:

Ik heb nu gewoon een test in de wc gelegt, tussen mijn maandverband :oops: , kan ik hem stiekum doen zonder eerst naar boven te moeten. Weet niet of ik morgenochtend sterk genoeg kan zijn om niet te testen.

@Patripiex wrote:

Ik heb nu gewoon een test in de wc gelegt, tussen mijn maandverband :oops: , kan ik hem stiekum doen zonder eerst naar boven te moeten. Weet niet of ik morgenochtend sterk genoeg kan zijn om niet te testen.

:mrgreen: :roll:

Heb iets stoms gedaan.

vanochtend toch getest (hub is niet zo goed in verstoppen)

maar helaas gaf hij weer “niet zwanger” aan.

ik hoop zo dat ik nog gewoon veel te vroeg aan het testen ben met clear bleu.

cin jij had ook een negatieve digitale van cb toch??

die met kruisje was trouwens wel een stuk duidelijker.

sase ben benieuwd naar je knijn!!

maar ook naar je buikie :inlove:

@Angela_84 wrote:

Heb iets stoms gedaan.

He bah :hug:

Welke heb je gedaan? Met of zonder indicator?

@Matsjo wrote:

@Angela_84 wrote:
Heb iets stoms gedaan.

He bah :hug:

Welke heb je gedaan? Met of zonder indicator?

zonder.

heb je je banner aangepast??wij liepen toch gelijk CIN

Angela balen zeg :hug:

Ik zou niet teveel uitgaan van die CB testen die zijn toch minder gevoelig.

Je vorige test was echt wel positief ik zou het nog even afwachten.

Ik moet echt gaan stoppen, mijn accu is leeg en ik ben zo lui/moe dat ik geen zin heb om mijn oplader te pakken. Duik dus lekker mijn bed in.

Tot morgenavond…heerlijk weekend vieren!!!

@ Sase foto’s foto’s

@ Matsjo die foto van Mats echt te cute. :angel:

@ iedereen die al getest heeft :hug: misschien gewoon te vroeg.

Ik durf gewoon nog even niet te testen, omdat het best zou kunnen dat mijn cyclus weer langer wordt, en dus maak ik mezelf maar gewoon gek. Ik denk dat ik als ik morgen niet ongi word, ik er zaterdagochtend en test tegen aan gooi. Dan is hub to be ook thuis.

Angela. Ja heb me banner maar op 30 dagen gezet, maar hij is altijd 28 dagen.

Ik had ook met de digitale ja, met indicator.

Maar weet je wat ik vreemd vind? Ze zeggen dat die 2x zo gevoelig is als een normale test, maar toch sloeg de normale test wel binnen de 10 minuten licht positef aan, en gaf deze echt duidelijk niet zwanger aan :think:

Maar die verhalen lees ik dus meer over die digi testen met indicator. Normale testen positef, die negatief. Alleen in mijn geval is het hetzelfde merk.

Nu wacht ik echt to maandag of zo. Alleen ga ik zondag 2 dagen weg met me moeder, even lekker naar zee.

Dus dan wordt ik wel afgeleid en kan ik rustig doen (als het dan nog nodig is).

@Cin. wrote:

Angela. Ja heb me banner maar op 30 dagen gezet, maar hij is altijd 28 dagen.

Ik had ook met de digitale ja, met indicator.

Maar weet je wat ik vreemd vind? Ze zeggen dat die 2x zo gevoelig is als een normale test, maar toch sloeg de normale test wel binnen de 10 minuten licht positef aan, en gaf deze echt duidelijk niet zwanger aan :think:

Maar die verhalen lees ik dus meer over die digi testen met indicator. Normale testen positef, die negatief. Alleen in mijn geval is het hetzelfde merk.

Nu wacht ik echt to maandag of zo. Alleen ga ik zondag 2 dagen weg met me moeder, even lekker naar zee.

Dus dan wordt ik wel afgeleid en kan ik rustig doen (als het dan nog nodig is).

umm erg he die onzekerheid :hug: :hug: