Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

Ja ik vind het zo spannend :mrgreen:

Ben je al aan het plassen??

Ja, ik heb geplast en vijf minuten gewacht…

maar helaas negatief

@Mirag wrote:

Ja, ik heb geplast en vijf minuten gewacht…

maar helaas negatief

:hug: :hug: :hug: misschien toch nog te vroeg?

Heb je die goedkoopste van het kruidvat?

He getver… Misschien toch nog te vroeg indd. Zie je nu inmiddels ook niets?

Ja Cin die testen met dat pipetje. Mijn eerste zwangerschapstest ever … helaas niet met het gewenste resultaat… er is nog een beetje hoop over… maar toch balen!

En dr is nu nog steeds niks te zien buiten de controlestreep Patricia.

@Mirag wrote:

Ja Cin die testen met dat pipetje. Mijn eerste zwangerschapstest ever … helaas niet met het gewenste resultaat… er is nog een beetje hoop over… maar toch balen!

En dr is nu nog steeds niks te zien buiten de controlestreep Patricia.

Ja weet je wat dat is met die testen? Ik heb die ooit ook gedaan toen een keer. Vals positief!

Dat hoor ik vaak van die goedkope van de kruidvat, ook dat ze niet (meer) zo gevoeilig zijn.

Dus dat mensen negatief testen, en met een andere positief.

Weet goed indd hoe balen dat is! Wat dat betreft haat ik die testen echt!

Je wordt er niet altijd even vrolijk van, jammer genoeg :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

ZO stil hier! 't is toch geen weer om lekker buiten te zitten… :slight_smile:

Ja iedereen drukjes denk ik :think:

Nou ladies, wat een spanning en sensatie hier de laatste pagina’s.

@ Cin ik hoop heel hard dat je gewoon niet meer ongi wordt.

@ Mirag natuurlijk geldt dat ook voor jou. :mrgreen:

Hier tot nu toe toch nog geen ongi. Ik voel wel van alles, maar ik weet ook niet meer welke cyclus mijn lijf aanhoudt. De laatste keer dat ik bij de accupunctuur ben geweest, heb ik gezegd dat mijn hormonen zo van slag zijn, en daar hebben ze toen ook naaldjes voor gezet. Dus ik weet niet wat dat gedaan heeft. Met een cyclus van 19 dagen is mijn nod morgen, met 23 dagen is het volgende week dinsdag. Met een langere cyclus duurt het nog langer natuurlijk. Dus ik hoop maar dat het positief is wat ik allemaal voel.

Even stiekum vanaf mijn werk.

Cin: spannend :mrgreen: Ik zie een streepje hoor!!!

Mirag: balen joh maar misschien was het te vroeg.

Hier dus nog steeds niets, geen afveeg meer, geen klachten meer, helemaal niks!!! Ik ga maar gewoon afwachten en mocht ik zondagochtend niets hebben dan pas testen.

Mijn man wil trouwens de volgende ronde (mocht het zo ver komen) wel eens proberen met ovulatiestrips om te kijken wanneer nu precies mijn eisprong is misschien klussen we wel helemaal verkeerd. Wilde ze dus in mijn middagpauze gaan halen maar nu durf ik dat nog niet. Stel je voor dat het niet meer nodig is dat is ook zonde.

Moet nu snel verder…

Patripiex; wel grappig; dat stelde mijn vriend ook voor. Ik denk dat ik ze via internet bestel; bij de drogist zijn ze zo duur vind ik. Iemand ervaring mee??

Wij gaan zo lekker uit eten; hmmm soms moet je jezelf even kietelen he :slight_smile:

Mirag: wel toevallig dat hij dat ook voorstelde

Ik wil ze denk ik ook maar via internet bestellen want inderdaad zijn ze erg duur bij de drogist.

Heb alleen geen idee welke ik zou nemen, misschien geeft iemand er al ervaring mee??

Eet smakelijk Mirag.

@Mirag en Patripiex, ik gebruik ook ovulatietesten en heb die van Sensitest, die zijn niet zo duur!

@Cin, jij maakt het wel erg spannend hoor!

Ik zie toch ook echt een streepje.

Zou wel leuk zijn als er meerdere van ons naar de april mama’s gaan!

@Hier onwijs moe en heb een opgezette buik. Vandaag niet echt lekker geweest, veel hoofdpijn en raar misselijk.

Ik hoop dat het iets betekent, maar ik ga er niet vanuit!

@ Eros jij ook al!!! Ik heb al 2 dagen hoofdpijn en ik ben ook vreemd misselijk. Niet zo dat ik niks binnen hou, maar een beetje een vaag gevoel in mijn maag.

@Bianca-k wrote:

@ Eros jij ook al!!! Ik heb al 2 dagen hoofdpijn en ik ben ook vreemd misselijk. Niet zo dat ik niks binnen hou, maar een beetje een vaag gevoel in mijn maag.

Hey Bianc,

ja, ik had het vandaag de hele dag, nu gaat het weer beter.

Ik moet wel zeggen dat ik al 2 avonden erg veel naar de wc moet om te plassen. Ach, misschien verbeeld ik het mij wel allemaal, maar ik hoop het zo allemaal!

Digitest was negatief!!! :cry:

Misschien moet die meer hcg nodig hebben, of is het gewoon echt vals alarm.

Matsjo. Wanneer deed jij die digitale met indicator toen hij positief was?

@Cin. wrote:

:hug: ik weet zeker dat die zonder indicator wel posi is hoor! Want ik vind je andere testen overduidelijk! Die met indicator heb ik pas gedaan toen ik allang wist dat ik zwanger was. Had 'm nog liggen en vond het zonde om 'm niet te gebruiken :angel: Dat was toen ik 5 weken zwanger was. Die zonder indicator was bij mij 5 dagen voor mijn nod positief.

Patripiex, ik heb geen ervaring met ovulatietesten. Hopelijk werkt het!

Mirag, lekker gegeten?

Alle wachtende dames… ik :pray: voor jullie!

Ik ben vandaag naar een ontzettend leuk babywarenhuis geweest echt in the middle of nowhere! Echt prachtig daar! Super leuk ingericht. Wel met de “betere” merken als cotton baby, Room zeven en meer van dat. Dus niet goedkoop maar heerlijk om te snuffelen! Nu nog niks gekocht maar ik ga zeker nog eens terug!

Ik ben vandaag wel misselijk geweest maar het is allemaal goed in de hand te houden met biscuitjes enzo. Ik merk wel dat ik flink last krijg van bandenpijn. Het hoort er natuurlijk bij maar prettig is anders hoor!

Vannacht weer over een tweeling gedroomd. Dat ik tegen de echoscopiste zei dat ze maar niks tegen mijn man moest zeggen :eh: Ben ik ergens bang voor ofzo? :think:

Haha, nee hoor… ik heb helemaal niet het gevoel dat ik een tweeling draag. Dus het is ook niet zo :angel:

@Cin. wrote:

Ah Cin! :hug:

Misschien maak je nog niet genoeg hcg aan en is ie over een paar dagen wel positief!

Oke nu ben ik misschien heel dom; maar hebben ze digitale testen, zonder indicator? :oops:

Vind warenhuizen zo wie zo enorm leuk om rond te snuffelen :mrgreen:

Ja dat is deze: