Precies, en ik weet zeker dat die lijn steeds dikker gaat worden! :thumbup:
Ik ga nu snel naar bed want Mats slaapt eindelijk! :roll: Welterusten en tot morgen! :-*
@Cin. wrote:
@Matsjo wrote:Wat spannend Cin.
Morgen of overmorgen nog maar eens doen!
Angela, voor jou ook
Denk vrijdagochtend met de digitale. Of zondag met de digitale kan ook!
Die ligt hier toch nog haha, maar eerst nog met een andere test, want ik wil gewoon in de digi test ZWANGER zien staan, met de weken erbij
Maar ben gewoon erg bang om teleurgesteld te worden :?
Dat heb ik ook hoor cin,
daarom test ik pas zondag.of misschien zelfs maandag pas.
zondag komt een vriendin van mij en ben bang dat als ik net posi zou testen dat ik mijn mond niet kan houden :think:
ik ga naar bed morgen weer vroeg op.
weltrusten
Matsjo. Truste!
Angela. Ja ken het :hug:
Samen zondag testen
Ik heb geen tijd om alles bij te lezen en te antwoorden, dat doe ik vanmiddag.
Maar volgens mij ga ik vandaag ongi worden, voel wat kramp en last van mijn onderrug anders dan de pijn die ik de laatste tijd gehad heb. Vanmiddag meer.
en nu hou ik er mee op :oops: :liar:
Wat zeggen jullie ervan?
Zo zag hij er gisteravond ook uit, alleen dan iets lichter.
vervelend is dat, jezelf onnodig gek maken, terwijl het misschien niet eens nodig is en ik misschien wel gewoon ongesteld ga worden
Hallo allemaal!
Cin; op die laatste foto zie ik toch heel zeker een streep; op die eerste maar een heel smal streepje; ik voor je meid!!!
Angela; spannend!!!
Matsjo; wat een test zeg En die foto van Mats is superschattig! Hij heeft goed door dat je tegenwoordig niet meer mag lachen op pasfoto’s haha!!
Ik zou vanmorgen lekker kunnen uitslapen; dus lekker om 4.30u toen vriendlief weg was terug in bed gekropen. Eerst kon ik niet slapen; dus even gelezen, toen een uurtje geslapen en weer wakker. Toen zat er een heel irritante vlieg die de hele tijd op mijn gezicht wilde zitten, dus kon ik nog niet slapen. En om 7.30u begonnen ze zowat onder mijn slaapkamerraam nieuwe stoeptegels te leggen. GRRRRR!!!
Ik heb vanmorgen al twee keer een test vastgehad, maar durf ze niet goed doen. Echt bang om teleurgesteld te worden. Bleh
Straks moet ik nog naar het kruidvat, mss dat ik daar die van vijf euro meeneem; dan is het niet te veel weggegooid geld en die schijnen extra gevoelig te zijn… waaaaaaaaah ik zit echt in dubio!!
Hey dames!
Ik breek ff snel in, heb net een smsje van Sem gehad… Ze is vannacht ongesteld geworden helaas!!
Op naar de volgende ronde zegt ze zelf!
Ik ben er weer vandoor, heb het zo vreselijk druk dus ben weer weg…
Hoop dat alles goed gaat met jullie!
:-*
En Cin! jij bent zwanger… want ik had een test gedaan met Clearblue en die was duidelijk negatief! Dus GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
@Lisette24 wrote:
Hey dames!
Ik breek ff snel in, heb net een smsje van Sem gehad… Ze is vannacht ongesteld geworden helaas!!
Op naar de volgende ronde zegt ze zelf!
Ik ben er weer vandoor, heb het zo vreselijk druk dus ben weer weg…
Hoop dat alles goed gaat met jullie!
:-*
En Cin! jij bent zwanger… want ik had een test gedaan met Clearblue en die was duidelijk negatief! Dus GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Oh wat jammer van Sem!!! :hug: :hug: :hug:
Balen van Sem!!!
Regent het bij jullie ook zo hard? Hier al een uur echt keihard. Zo geraak ik natuurlijk nooit bij het kruidvat
Heb wel de strijk en de schoonmaak beneden al zo goed als klaar. Dat is dan wel weer mooi.
@Mirag wrote:
Balen van Sem!!!
Regent het bij jullie ook zo hard? Hier al een uur echt keihard. Zo geraak ik natuurlijk nooit bij het kruidvat
Heb wel de strijk en de schoonmaak beneden al zo goed als klaar. Dat is dan wel weer mooi.
Tis hier verschrikkelijk qua regen! Hier regent het al bijna de hele ochtend, echt verschrikkelijk saai weer!
Cin, volgens mij is die test hartstikke :thumbup: hoor!! :dance:
Mirag, hup naar kruidvat jij!
Sem, :hug:
Ja ja ik heb de testjes… nu moet ik ze alleen nog doen… eentje in ieder geval