Nee ben niet gaan werken, kan bijna niet lopen. Had geluk gehad zei de doc: als het net even langer was geweest de val of ietsjes anders waren me banden echt gescheurd geweest. Nu gelukkig net niet, wel flink opgerekt :?
En Mirag hoe is het met jou?
Dan heb je idd geluk gehad! Rustig aan maar dan!
Met mij gaat het wel prima; behalve dan moe, maar morgen kan ik een beetje uitslapen; dus dat is wel lekker.
@Mirag wrote:
Dan heb je idd geluk gehad! Rustig aan maar dan!
Met mij gaat het wel prima; behalve dan moe, maar morgen kan ik een beetje uitslapen; dus dat is wel lekker.
Oh dat is wel lekker ja, uitslapen! Ben ik ook wel aan toe haha.
Maar een beetje uitslapen, of een keer goed uitslapen?
Mirag: gelukkig was het meegevallen bij je schoonzusje en zonder bloed houden we moed :mrgreen:
Cin: getsie jij hebt een flinke smakkerd gemaakt. Goed dat je naar de dokter bent geweest en nu rust houden het is gelukkig niet gescheurd of gebroken.
Sase: welkom terug, hoe was je vakantie??En hoe gaat het met je twee beebs??
Bianca: wij hadden geen tasje voor de daggasten hoor, die zorgen ook wel voor zichzelf vonden wij. De bedankjes had ik ook zelf gemaakt, een heel werk maar leuk om te zien hoe iedereen reageerd als je het geeft!!!
Voel me gelukkig iets beter en mijn eten is de rest van de dag binnen gebleven.
De ongi is nog niet doorgezet, van mij mag hij nu wel komen hoor dan kunnen we verder gaan voor de volgende ronde.
Het is hier wel heel erg rustig de laatste tijd, zal wel aan de vakantietijd liggen denk ik.
Hier nog geen ongi en ook geen bruine afveeg meer, weet nu niet meer wat ik moet denken. Ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt doe voor de zekerheid maar een verbandje in.
Morgen weer werken dus ik spreek jullie morgenavond weer.
Iemand trouwens al wat van Sem gehoord???
Nee nog niks gehoord! Ze maakt het spannend joh!
Duim hard voor je meid!
Dames, weet iemand of Clear Blue een indrooglijntje heeft? Ja na een tijdje denk ik wel, maar voor die 10 minuten?
ben mezelf weer gek aan het maken en dat moet ik niet doen! :wall: :wall: :wall:
geen ideen cin.
maar je ziet dus een lijtje??
@Angela_84 wrote:
geen ideen cin.
maar je ziet dus een lijtje??
Ja weet niet haha.
Zie http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=77207
Ik had het gewoon niet moeten doen, simpel zat.
Maar heb deze al eerder gebruikt, en dan stond er echt noppes! Nul komma nul.
En nu wel. :wall: :wall: :wall:
He dames!
Cin. ik zou het niet weten eigenlijk. Heb je een foto van de test? En jeetje, zo hard gevallen joh! :hug:
Sase, welcome back! Hoe is het met Jut en Jul? :inlove:
Mirag
En hoe is het met Tweet?
MvM is geweest en dat mens zei tijdens de test: "Zo he, deze wordt wel HEEL snel positief! En wat een dikke streep! Het zou mij niks verbazen als jij een tweeling krijgt! :shock: Moest er wel om lachen want het zegt natuurlijk niks maar ik was wel trots op deze uitslag:
Hier de pasfoto van Mats, voor op zijn paspoort. Het is een foto van een foto dus niet echt scherp maar ik vind 'm zo aandoenlijk! :inlove:
Foto gezien, ik denk dat dat geen indrooglijntje maar gewoon een heel dun posi-lijntje is cin!
Matsjo!
Wat ontzettend lief! :inlove: :inlove: :inlove:
Enne mooie test indd joh!
Kijk hier maar eens: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=77207
@Matsjo wrote:
Foto gezien, ik denk dat dat geen indrooglijntje maar gewoon een heel dun posi-lijntje is cin!
Hij stond er binnen de 10 minuten. En daar langs zie je nog licht blauw (in de dikte van de streep zoals het behoort), maar lukte me niet om dat op de foto te krijgen. Camera pakt dat niet zo goed allemaal joh! Echt irri!
hey
pfffff mijn misselijkheid begint ook te komen :? gelukkig kan ik het dmv eten nog wel onder controle houden.
ben nog niet zo lang thuis, duik ook zo het bed in.
Sorry voor mijn ego stuk, maar vrijdag heb ik vakantie en dan is er weer tijd om uitgebreid bij te lezen en te antwoorden
@bieslookje wrote:
hey
pfffff mijn misselijkheid begint ook te komen :? gelukkig kan ik het dmv eten nog wel onder controle houden.
ben nog niet zo lang thuis, duik ook zo het bed in.
Sorry voor mijn ego stuk, maar vrijdag heb ik vakantie en dan is er weer tijd om uitgebreid bij te lezen en te antwoorden
Sterkte met je misselijkheid meid :hug:
nou cin,
ik zie ook een streepje.
zou het dan toch??ik duim voor je
matsjo:
die test spat er van af wat mega positief zeg :dance: :dance:
ahh en de foto van mats :inlove: :inlove:
bieslookje:
:hug: Als is het wel voor een goed doel.
patripex:
beterschap meis :hug:
ik begin nu last te krijgen van pijnlijke tepels.
zou het dan echt raak zijn deze ronde??? :think: :think:
@Angela_84 wrote:
nou cin,
ik zie ook een streepje.
zou het dan toch??ik duim voor je
ik begin nu last te krijgen van pijnlijke tepels.
zou het dan echt raak zijn deze ronde??? :think: :think:
Thanx! Ja ik weet het nog niet. Weet wel dat ik die test 2x eerder heb gedaan en ze dan echt zwaar negatief waren (ook geen lijntje na 10 minuten, of nog langer).
Lijntje staat er nog steeds, die hele dunne.
Ik duim ook giga voor jou meid!!! Zou wel leuk zijn, als we nu met meerdere zwanger zouden zijn he?!
@Matsjo wrote:
Heb net indd gegoogled, en CB geeft geen indrooglijntje bij de verticale lijn
Wat spannend Cin.
Morgen of overmorgen nog maar eens doen!
Angela, voor jou ook
@Matsjo wrote:
Wat spannend Cin.
Morgen of overmorgen nog maar eens doen!
Angela, voor jou ook
Denk vrijdagochtend met de digitale. Of zondag met de digitale kan ook!
Die ligt hier toch nog haha, maar eerst nog met een andere test, want ik wil gewoon in de digi test ZWANGER zien staan, met de weken erbij
Maar ben gewoon erg bang om teleurgesteld te worden :?