@Bianca-k wrote:
@ Bianc ik zal alle peitjes voor je knuffelen. Behalve Sho die hapt waarschijnlijk mijn arm eraf. whahahaha
Dat van die spierpijn herken ik ook. En ik durf bijna niet naar de wc, omdat ik van alles voel. Zul je zien dat ik van de week gewoon ongi word. Maar ja dan wel weer met een normalere cyclus.
Laat Maartje dan Sho maar even knuffelen van mij, daar hapt ie niet naar!
Wij gaan, hoop ik, gewoon een positieve test in onze handen houden!
@Cin. wrote:
@Eros wrote:
@Cin. wrote:
@Eros wrote:
@Hier is het ook erg spannend, zeker als ik naar de wc ga! Duim steeds dat er geen bruine afscheiding komt.
Heb een raar spierpijn gevoel in mijn buik, terwijl geen buikspeiroefeningen heb gedaan! Hoop maar dat het een goed teken is!
Vanavond zijn we niet thuis. Stiefmoeder van hub is jarig en woont in Amersfoort, dus daar gaan we vanavond heen.
Mijn moeder, mijn zus en mijn nichtje gaan ook mee, dus voor dat we Amersfoort vertrekken gaan we nog even gezellig met zān allen bij de Mac eten! Jammie!
Gisteren nog een nieuw spelletje gehad voor de Wii van hub. Wii sports resort met wii motion plus, erg leuk spel!
voor jou!
Wanneer ga je eventueel testen?
Ja is dat spelletje leuk? Hmm moeten we ook eens naar kijken dan :mrgreen:
Wij vinden het spelletje onwijs leuk, dus zeker kopen hoor Cin!
Ik moet woensdag gewoon werken sāochtends, moet om 6 uur beginnen.
Denk dat ik dan misschien gewoon sāochtends test, als ik wakker ben natuurlijk! Hihihihi!
Hahaha ja met je slaperig koppie erlangs piesen :mrgreen:
Zoiets ja! Ik gebruik de kruitvat testen, dus moet in potje piesen, misschien gaat dat iets makkelijker! :oops:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup:
Ik wet zeker dat er zwangeren bij gaan komen deze week :dance:
En dat spierpijn gevoelā¦ Deze zw heb ik het niet gehad, maar bij mijn eerste was dat eigenlijk mijn eerste ākwaaltjeā. Ik voelde het vooral als ik bijv iets hoog uit de kast moest pakken.
Ik vind het wel ontzettend spannend nu allemaal!
Ik hoop het echt zo allemaal!
Meestal begin ik al een paar dagen vantevoren oud bloedverlies te krijgen, dus ben echt super benieuwd!
Ik heb vanmorgen een bakje van de chinees gebruikt om in te piessen. Was anders bang dat ik erlangs zou piessen. whahahaha
@ Bianc ik zal het doorgeven aan Maartje. :lol: En dat van die positieve testen hoop ik. Dat zou toch wel super gaaf zijn als we rond dezelfde tijd uitgeteld zouden zijn.
Ik heb vanmorgen even nieuwe testen besteld bij de duitse kruidvat.
@Eros wrote:
Ik vind het wel ontzettend spannend nu allemaal!
Ik hoop het echt zo allemaal!
Meestal begin ik al een paar dagen vantevoren oud bloedverlies te krijgen, dus ben echt super benieuwd!
Ja dat heb ik ook meestal. Maar ja normaal ook echt zoān gevoel vanne: zo he, ik moet echt ongesteld worden (opgeblazen en zo), nu ook niet.
Ik heb eerder een zeurderig gevoel in me buik, links en rechts.
So heb manlief gevraagt of hij alvast die goedkope van de kruidvat zo meteen mee brengt, ben benieuwd of hij dat doet. Want ik kan toch niet wachten zei hij :oops: :mrgreen: :lol:
Dus met andere woorden, pas maandag kopen om dinsdagochtend te doen :roll:
Nou Cin ik ben benieuwd. Spannend!!! Alvast veel plezier in Scheveningen. Als je getest hebt, dan lees ik dat vanavond of morgen.
Ik vertrek nu richting Zandvoort, hoop met me mee voor goed weer.
Morgenvroeg denk ik, maar wil eigenlijk maandag of dinsdag pas :mrgreen:
Bianca. Veel plezier in Zandvoort!
Even geen tijd; maar wilde even melden dat hier nog geen :twisted: s zijnā¦ SPANNUND!!!
miragā¦goed tekenā¦spannend!!!
cinā¦en zijn de testen nu binnen?
bianca veel plezier!!!
patricia, gek he dat deze zwangerschap zo anders kan zijnā¦ik was bij zoontje al met 5 weken heel erg misselijkā¦nu is het wel aanwezig, maar veel minder en anders
@bieslookje wrote:
miragā¦goed tekenā¦spannend!!!
cinā¦en zijn de testen nu binnen?
bianca veel plezier!!!
patricia, gek he dat deze zwangerschap zo anders kan zijnā¦ik was bij zoontje al met 5 weken heel erg misselijkā¦nu is het wel aanwezig, maar veel minder en anders
Nee joh! Die ukkel van een man van mij is ze zogenaamd vergeten :doh: :wall:
Geloof der geen zak van, maar ja. UKKEL :snooty:
@lins wrote:
patripiex:dat het de eerste ronde raak is neem ik altijd met een korreltje zout hoorā¦ vooral dat dat gelijk gezegd word geeft bij mij al mijn twijfelsā¦
begrijp je verdrietā¦ onze tijd komt nog wel hoor!!! :hug:
Onze tijd komt zeker wel Lins, Angela en iedereen die nog niet zwanger is op dit moment.
Gelukkig kunnen jullie het wel begrijpen mijn man snapte me niet helemaal.
Bianca: balen van je negatieve test :hug: maar geen bloed dus het kan nog steeds. Hoe was het op het strand??
Cin: jij bent gewoon zwanger hoor kan niet anders met al je klachten en je positieve testen.
Bieslookje: kan me voorstellen dat je onzeker wordt, maar er er ook die maar weinig tot geen klachten hebben en toch echt zwanger zijn. Wanneer heb je een echo??
Patricia: leuk dat je broer jullie appartement wil kopen dan kunnen jullie lekker op zoek naar een ander huisje
Voor alle dames waar het nu spannend is ik :thumbup: :thumbdown: heel erg hard voor jullie!!!
Mijn ongi is niet zo erg, maar als ik naar de wc ben geweest en ik veeg af dan heb ik grote propjes donker spul, dat heb ik nog nooit gehad, wat zou dat kunnen zijn??
Heb trouwens ovulatiestrips besteld van S*nsitest die je in de straal kan houden. Zijn wel iets duurder maar dan kan ik het op mijn werk doen. Het kan niet met ochtendurine en plassen in een potje vind ik zo handig.
Ik begin op dag 11 dus op 3 augustus, ben heel benieuwd of het werkt.
Cin:
veel plezier met je weekendje weg.
ik hoop dat het overgeven met een zwangerschap te maken heeft
Bianca:
:hug: :hug: balen van de test.
patripiex:
onze tijd komt idd wel.
hier nog geen echte tekenen van ongi.
wek een zeurig gevoel in mijn onderbuik,maar dat heb ik al 2 weken.
ga morgen niet testen.
als ik morgen niet ongi ben dan ga ik maandag testen
hub is dan jarig :inlove:
misschien een mooi cadeau???
Zo ik ben weer terug uit Zandvoort. Het was echt helemaal super. Heb echt met volle teugen genoten.
En hier nog steeds geen bloed, dus ik hou nogsteeds moed. :mrgreen:
@patricia26 wrote:
Ik wet zeker dat er zwangeren bij gaan komen deze week :dance:
En dat spierpijn gevoelā¦ Deze zw heb ik het niet gehad, maar bij mijn eerste was dat eigenlijk mijn eerste ākwaaltjeā. Ik voelde het vooral als ik bijv iets hoog uit de kast moest pakken.
Inderdaad ja! Voel het ook als ik gewoon zit dan komt mijn buik meer in de verdrukking zeg maar!
laten we hopen dat het alvast ĆĀ©ĆĀ©n kwaaltje is!