ja ik ook de voordeel uren kaart op die kaart staan… ik reis wel met korting maar dan moet ik een kaartje kopen voor de trein… met korting… maar als ik zou reizen met de chip dan gaat de korting er nog niet af… snap ie
als ik j9u was zou ik goed de sites na lezen en goed na vragen bij het loket van de ov voordat je dingen gaat kopen waar je niks aan hebt… e vragen wat goedkoop is en de kortste reistijd… scheelt jou geld en tijd… en voor je baas ook
Ja das waar… Maar moest dat kreng snel hebben anders kan ik helemaal niet reizen :o
En iedereen zei: Ja zo een ov chip kaart MOET je hebben blablabla en ik zo laks als ik ben dacht ja dan vragen we er toch 1tje aan :lol:
En ik nam gewoon van alles aan van mensen die al reizen met dat ding :wall:
Maja goed… We komen er wel uit…
Ik ga nu lekker naar me mams, daar blijven we eten vanaaf…
Fijne avond nog damesssssss :-*
Enne bedankt he om me ff op de feiten te wijzen woehaaaaaaaa
Nou, spannende reisperikelen allemaal. Sem, ik hoop dat je er uit komt met je baas
Dan ga ik nu even lekker ego mijn officiele test plaatsen:
:inlove: :dance: :dance: :dance: :inlove:
@MinnieMin wrote:
Nou, spannende reisperikelen allemaal. Sem, ik hoop dat je er uit komt met je baas
:dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove:
WOEHOEEEEEEEEE Minniemin!!! :inlove: :mrgreen: :inlove: SUPER!
Nou Minnie duidelijker kan niet hé?? :dance: :dance: :dance:
Tweet:
spannend!!!dan gaat het ineens allemaal wel heel snel hé?
Ylerion:
Wat zitten jullie in een nare situatie zeg.heel veel sterkte en ik hoop dat jullie snel met goed nieuws kunnen komen :hug: :hug:
SEm:
jemig wat een gedoe allemaal zeg,die baas van jouw die snap ik echt niet :wall: :wall:
Cin:
wat grappig,dat ze op je werk zo reageerden.sta je toch even met je mond vol tanden :mrgreen:
Ik begin nu wel aan het idee te wennen dat we toch echt zwanger zijn :inlove: :inlove:
Ik krijg wel het idee dat ik nu al last heb van vermoeidheid,komt dat jullie ook bekend voor in het hele begin??
en mijn boobs,dat is echt niet normaal hoe zeer die doen.
ach ja hoort er allemaal bij :inlove:
WAUWIE!! Mooie test MinnieMin
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ah joh gestress om niks hiero!!
Komt helemaal goed met me baas en moi…
Voor ik wegging namelijk nog even een gesprekje met m gehad en zoals het er nu uitziet krijg ik alles vergoed van de ov chip kaart :dance:
Maar donderdag babbelen we nog even verder :D:thumbup:
Jaaaaa Angela word alleen maar erger die vermoeidheid en die boobs :mrgreen:
MinnieMin en Angela: Welkom om de roze wolk :inlove:
@MinnieMin wrote:
Cool!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Oh ja weet niet meer wie het vroeg, maar de jongens waar ik mee werk zijn tussen de 18 en 24 jaar, dus tja dan weet je het wel he :roll:
Als je een bos sleutels zou zijn, waarom zou je je dan verstoppen?? :lol:
@Sem wrote:
Als je een bos sleutels zou zijn, waarom zou je je dan verstoppen?? :lol:
In de broekzak of aan het sleutelkastje of op de stoel tussen de leuning en zitting :lol:
Hahahaaa!! :lol:
Dat d8 ik dus ook…
Heb echt overal gezocht maar kan ze echt niet vinden :wall:
Heb wel reserve sleutels van thuis en van me auto hier, maarreeee ga dus de deur niet uit voor ik me gewone sleutelbos heb gevonden, met huissleutels, autosleutels, sleutels van werk enzooooooooo…
Zucht… Heb ik weer :mrgreen: :lol:
Naja ik ga maar weer ff verder zoeken hahaha…
@Sem wrote:
Hahahaaa!! :lol:
Dat d8 ik dus ook…
Heb echt overal gezocht maar kan ze echt niet vinden :wall:
Heb wel reserve sleutels van thuis en van me auto hier, maarreeee ga dus de deur niet uit voor ik me gewone sleutelbos heb gevonden, met huissleutels, autosleutels, sleutels van werk enzooooooooo…
Zucht… Heb ik weer :mrgreen: :lol:
Naja ik ga maar weer ff verder zoeken hahaha…
Echte zwangerschapsacties :lol: :lol: :lol:
Mijn rare hoofd verzint net dat het misschien wel leuk is om een eigen Hyve op te starten, voor alleen Maart en April Stopsters 2009…
Raar hoofd heb ik toch… :roll:
ja maar je bent gewoon raar:p
Thanks!!! :lol:
@Tweet wrote:
Mijn rare hoofd verzint net dat het misschien wel leuk is om een eigen Hyve op te starten, voor alleen Maart en April Stopsters 2009…
Raar hoofd heb ik toch… :roll:
Ja leuk! Doe maar, doe maar :mrgreen:
Goed, even kijken dan hoe ik dat doen moet…
@Tweet wrote:
Goed, even kijken dan hoe ik dat doen moet…
Oh is heeeeeel simpel hoor :mrgreen:
ik wil testeeeeeeeeeeeeeeeeeen
grrrr