Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

whahahaa ik bedoelde natuurlijk Lins en Sem. hihih

Ja, ik voel me zooo lelijk nu. Volgens Ruud wordt h op mijn het op mijn rug al minder. Da’s misschien wel waar, maar nu begint het nu erger te worden op mijn schouders en bovenarmen. :x

Beebje Lins er nou nog niet?? :naughty:

Hahaa Cin, prachtig die foto enneee groeit idd lekker :mrgreen:

Bianca, hier heeft het net even geregent, maar nu schijnt de zon weer heerlijk 8)

Balen van die uitslag!!

Zooo hier druk aan de poets… Nu even pauze want heb een giga harde buik haha

hallo nog steeds geen beebjes :frowning: :frowning:

vandaag eerste dag verlof en bevalt best goed haha

lekker boodschapjes gedaan en alles op mijn gemak.

Moet ff wat kwijt

Onze buurtjes een ouder echtpaar,zijn echt schatten van buren.

nu hebben ze vanacht onze buurman naar het ziekenhuis gebracht.

hij was heel de dag al niet lekker en ik had al een paar keer een ambulance-auto zien staan.

medicijnen gehad maar die werkten niet.

Nu sprak ik net mijn buurvrouwtje,het blijkt dus helemaal mis te zijn met buurman.

Zijn aorta staat op springen.dokter had tegen buurvrouw gezegt dat het heel goed kon zijn dat het binnen een half uur met hem gedaan kon zijn :shock:

opereren durfde ze niet,bang dat ie dood zou bloeden,maar buurman wil perse geopereerd worden.anders ga ik toch zeker dood zei die.

vanochtend zouden ze dan waarschijnlijk toch gaan opereren.

buurvrouw had tot een uur of 2 geleden nog steeds niets van het ZH vernomen.

Ik word er gewoon helemaal akelig van.

sorry voor het lange verhaal maar moest t ff kwijt.

hoop zo dat het allemaal gewoon goed komt,al is de kans erg klein.

angela :hug:

dat is zeker schrikken. ik hoop dat alles goed komt

Hopelijk komt het goed met je buurman, Angela. Soms kan het zo snel gaan.

lins ben je al bezig…

grrr ben zwaar over de zeik… ik ben bezig om linehan therapie te gaan doen voor mijn borderline. 1,5 jaar geleden aan gemeld in lelystad. maar een jaar later komen wij er achter dat mijn eerste behandelaar de brief niet had doorgestuurd… (vond het al raar dat het zo lang duurde) goed gelijk werk van gemaakt en ze zouden mij als spoed behandelen… 3 maanden geleden gebeld hoe zit het ermee… ja nee het lukt niet want zo en zo… het kan nog 3 maanden duren… goed bel over 3 maanden wel weer… vandaag dus… ja nee u bent 3de op de lijst en kan nog zeker 3 maanden duren want zo en zo…

zijn ze nu helemaal van de pot gerukt… ik wacht nu al 1,5 jaar plus nu nog 3 maanden erbij. ik wil aan de slag, ik wil aan mij zelf werken en leren hoe ik beter kan zijn dan nu… en ook wil ik aan de slag met mijn eetstoornis. maar daar willen we op wachten als de linehan klaar is omdat ik dan beter met mijn gevoelens en emotie om kan gaan… ik wil verdorie verder…

ze zeggegn wel geduld is een schone zaak maar opdit moment stinkt het behoorlijk…Je word gewoon moe van jezelf omdat je zoveel dingen NOG niet kan of NOG niet aan kan. In het afgelopen 1,5 jaar heb ik wel veel dingen geleerd daar niet van maar wel zelf moeten doen. en het kan nog veel en veel beter en daar heb ik simpel weg gewoon hulp bij nodig… ben verdorrie 31 en heb het idee dat ik 15 jaar van mijn leven kwijt ben omdat ik al die jaren heb moeten overleven. Ik begin nu pas met mijn leven, trouwen, kindjes enz enz… en ja ik wil graag wat kilo kwijt maar dat gaat niet als het in mijn koppie nog niet goed zit…

zucht ik baal zo ontzettend… en soms ben ik zo moe zo moe om te overleven op dagen. En ja doe hard mij best… maar makkelijk is het niet voor mij en zeker ook niet voor mensen om mij heen… en zeker mijn liefje niet die het soms zwaar heeft te verduren als ik een flinke stemmingwisseling heb. En ik ben zo blij dat hij er altijd voor mij is en steeds van mij houdt…

zo ff mijn ei kwijt… (sorry dames)

@angela…wat naar van je buurman!

Is de operatie goed gegaan???

@pearlie :hug: :hug: Lekker je hart hier luchten!!

Wat verschrikkelijk balen dat je gemotiveerd bent en dan zo lang moet wachten voor je aan de slag kan! Lijkt me superfrusterend! Sterkte!

Uhm BIBBERS???

Angela. Hoe is het nu met je buurman? :hug:

Pearlie. Jeetje wat vervelend zeg!

Gewoon spuien hier hoor, dan ben je het kwijt!

Hoe is het met de rest van de dames allemaal?

:-*

Hier gaat het wel goed hoor…mis mijn mannetje, maar moet zeggen dat het 24 uur per dag alleen met Mirthe zijn supergoed gaat!! Het is ok zo’n heerlijk meisje! Gisteren een buikdrager gekocht…kan ik 'savonds ook nog wat doen (dan is ze meestal een stukje onrustiger!). Ook handig voor na de prikjes van morgen…mal sehen!

Idd…waarom melden de BIBBERs zich niet? Zijn die aan het bevallen??? 8)

Hmm zou het zou het? Nee Sem zou me smsen dan :shifty:

haha.

Oh ja kan ik me voorstellen dat je je mannetje mist! zou ik ook doen.

Toch ook wel lekker he, tijd voor alleen jou en je kleine meid :inlove:

Wat voor buikdrager heb je gekocht?

Had je nog gekeken naar het inbakeren?

BIB!! (helaas pindakaas)

Lins??? BIA??? :pray: :pray: :pray:

Heeft het dwangbevel geholpen?? :mrgreen:

Angela, wat heftig van je buurman, hopelijk komt het goed :pray:

Pearlie. :hug:

Haha Sem eindelijk :lol:

Had je net al op je koppie gegeven bij een ander topic :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@Cin. wrote:

Hmm zou het zou het? Nee Sem zou me smsen dan :shifty:

haha.

Oh ja kan ik me voorstellen dat je je mannetje mist! zou ik ook doen.

Toch ook wel lekker he, tijd voor alleen jou en je kleine meid :inlove:

Wat voor buikdrager heb je gekocht?

Had je nog gekeken naar het inbakeren?

@sem…jammer jammer jammer!! 8) Hou je het nog een beetje uit?!

@cin…heb en ergo baby carrier gekocht! Echt een superding. Wilde eerst de baby björn synergie kopen, maar die werd afgeraden (schijnt minder goed voor de heupjes te zijn en is maar tot 11 kg. De baby carrier is tot 18 of 20 kg en kun je ook op je rug en heup dragen…handig voor ons want we willen in de zomer ook regelmatig in de bergen gaan wandelen!

De inbakerdoeken zijn uiteindelijk niet nodig geweest…Mirthe is veel rustiger geworden in bed…maait zichzelf niet meer wakker met haar armpjes! :slight_smile:

Hahahaaa Cin :lol:

Tulpjes, ja ik hou het nog wel uit hoor… Ben alleen sinds gister ZO ontzettend MOE!! :zzz:

Kan wel de hele dag in me nest blijven liggen, maar dat doen we maar niet he anders slapen we 's avonds niet hihi…

Morgen avond naar de vk, zal ik d’r is vertellen van me moeheid… Misschien bloedarmoede (zal niet de 1e keer zijn)

Zo een draagdoek wil ik ook nog aanschaffen… We hebben wel zo een rugtas geval ding, maar dat duurt ff voor ze erin mogen… Draag doek mag je al gebruiken vanaf dag 1…

@Sem wrote:

Hahahaaa Cin :lol:

Tulpjes, ja ik hou het nog wel uit hoor… Ben alleen sinds gister ZO ontzettend MOE!! :zzz:

Kan wel de hele dag in me nest blijven liggen, maar dat doen we maar niet he anders slapen we 's avonds niet hihi…

Morgen avond naar de vk, zal ik d’r is vertellen van me moeheid… Misschien bloedarmoede (zal niet de 1e keer zijn)

Zo een draagdoek wil ik ook nog aanschaffen… We hebben wel zo een rugtas geval ding, maar dat duurt ff voor ze erin mogen… Draag doek mag je al gebruiken vanaf dag 1…

haha…nee de hele dag op je bed liggen is ook niet alles he?! Juist het in beweging zijn schijnt nog belangrijk te zijn…

balen dat je zo moe bent! Hopelijk geen bloedarmoede! En anders aan de roosvicee ferro?

Zo’n doek wilde ik aanvankelijk ook kopen…maar niet gedaan en heb hem niet gemist! M. irthe heeft heel weinig krampjes en is supertevreden…als ze bij ons wilde zijn lag ze altijd op mijn borst te slapen. Nu ze meer wakker is vind ik een draagzak toch wel heel handig (vooral nu ik ‘home alone’ ben…

:inlove:

lins foetsie???

:inlove: Yari :inlove:

BIB

vandaag verloskundige geweest…gestript.

verders zal ik ff weinig op kok zijn of op de compu…moet gedachten ff ergens anders kwijt. Ben te veel bezig met het moeten bevallen en hou het daarom waarschijnlijk onbewust tegen…

morgenavond zal ik me wel weer ff melden!

:hug:

Hopelijk doet het strippen SNEL zn werk!!

:pray: :pray: :pray: