Hier ook nog steeds BIB!!
Gister ook wel wat last van krampjes gehad… Maar veel boeiends was het niet…
Hahahaa Broekie… :mrgreen: :-*
Wou ook al dat ik lekker kon genieten van me boy… Maja ik mag nog niet klagen he… Ben nog geen eens overtijd…
meld…ik heb een lekker druk weekend gehad, vrijdag boodschappen gedaan en taartjes gemaakt voor mijn verjaardag die ik zaterdag heb gevierd. Vandaag lekker aan het bijkomen, we lagen er vannacht pas om 2.00 uur in, maar ik heb heerlijk uitgeslapen terwijl Roy de zooi aan het ruimen was…zo lief…
Jayson slaapt al 2 nachten achter elkaar door, hopen dat het zo blijft…
Roy was net met Dylan naar crossmotors kijken, vind ie zo leuk, hij is er helemaal enthousiast van
Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, Bieslookje. En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik heb een lekker rustig weekend gehad. We hebben vrijdag uitgebreid boodschappen gedaan, en gister en vandaag hebben we alleen wat in het huishouden gedaan. En voor de rest lekker veel geslapen.
zwaait even
zwaait terug
meld zich ook weer ff…
nog steeds BIB
lins en sem…nog steeds een beebjes
Zo zeg ik heb lekker verlof :dance: :dance: :dance:
Was toch wel raar hoor zo’n laatste dag.
ben ben ook nog eens super verwend zeg.kreeg een hele leuke cadeaumand van mijn collega’s.wat een schatten.
Vandaag eigenlijk net iets te veel gedaan.
vanmiddag zijn hubbie en ik samen naar Rosada gegaan.
allebei nieuwe schoenen,ik nog een joggingbroek(lekker makkelijk nu)
en super schattige pumaatjes gescoord voor ons meisje.
daarna zijn we lekker pannekoeken gaan eten :drool:
thuis heel de boven gedaan vandaag dus lig nu voor pampus op de bank.
morgen weer naar de vk en verder lekker rustig aan doen denk ik.
angela…die schoentjes :inlove: :inlove:
angela: wat een schattige schoentjes!
Nog steeds geen babies??
Mijn mannetje is vanmorgen richting Israel vertrokken…als alles meezit komt ie donderdag weer terug…hoop alleen dat die stomme aswolk geen roet in het eten gaat gooien…vind 4 daagjes zonder mijn mannetje al lang genoeg!!! :?
BIB!
Bieslookje, heerlijk dat Jayson doorslaapt!!
Zag heerlijke taartjes voorbij komen op Hyves!
YEAH! Angela, lekker verlof!! :dance:
Wat een schattige schoentjessssssssssssssssss :inlove:
Suc6 bij de vk vandaag!!
Oh Tulpjes, das idd best lang zonder hubbie :hug:
Lins, how are you today?? :-*
Hier eindelijk een nacht goed geslapen!! Ondanks dat het even duurde voor ik in slaap viel heb ik toch bijna het klokkie rond geslapen :shock:
Zo maar is even aan de poets in de badkamer!!
BIB
nog steeds niks
@lins wrote:
BIB
nog steeds niks![]()
:hug: he bah!! Lijkt me echt niet leuk meer…hopelijk zet het nu eens snel door!!! 8)
Lins,
:hug: :hug: :hug: :hug:
Aan Beebje Lins:
DWANGBEVEL, in naam der ouders:
Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden
Adres: In de buik
Plaats: De mama
Geachte heer/mevrouw baby,
Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen.
U word dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten.
Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners.
Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer!
@Sem wrote:
Lins,
Aan Beebje Lins:
Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners.
Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer!
haha geweldig!!
Als beebje daar nog niet naar luistert…

haha :lol:
oei nou moet beeb toch wel actie gaan ondernemen dacht ik zo
hahaha ja die is grappig!!!
hopelijk luisterd het er naar…zal het zo ff hard op lezen hier in mijn uppie hihi
@Sem wrote:
Lins,
Aan Beebje Lins:
Whahahaha, GE-WEL-DIG!!!
Wat ben je toch ook een gek wijffie he!
Sem. Hij blijft leuk he, die tekst! :thumbup: :mrgreen:
Kijk hier eens dames Neefje van Yari en Yari samen in april en vandaag (kijken de groei vooral):
POKON :mrgreen:
@ Cin jemig zeg dat wel Pokon!!!
@ Cin en Sem hopelijk dienen jullie beebjes zich snel aan.
Ik heb vanmorgen gewerkt en het was me druk. Pff constant mensen die in de wacht staan, met allemaal vragen dat je denkt. Ja natuurlijk.
Heeft het bij jullie ook zo geregend vanmorgen. Ik had gisteren was buiten gehangen, gelukkig heeft Ruud er wel aan gedacht. Want anders had ik weer opnieuw kunnen wassen.
Ik ga morgen ff naar de ha. Ik heb een vage uitslag, rare rode vlekjes. Ik vermoed dat ik allergisch ben voor nertsolie. Ik ben sinds een aantal maanden producten van mylene gaan gebruiken en nertsolie zit daar soms in. Ik wil weten of dat kan, en zo ja wat ik er aan kan doen. Behalve die producten niet meer gebruiken, dat doe ik. nu 2 weken niet meer.
Het is echt niet charmant, en als het bovenste velletje loslaat jeukt het. Erg vervelend.
@Bianca-k wrote:
@ Cin jemig zeg dat wel Pokon!!!
@ Cin en Sem hopelijk dienen jullie beebjes zich snel aan.
Ik heb vanmorgen gewerkt en het was me druk. Pff constant mensen die in de wacht staan, met allemaal vragen dat je denkt. Ja natuurlijk.
Heeft het bij jullie ook zo geregend vanmorgen. Ik had gisteren was buiten gehangen, gelukkig heeft Ruud er wel aan gedacht. Want anders had ik weer opnieuw kunnen wassen.
Ik ga morgen ff naar de ha. Ik heb een vage uitslag, rare rode vlekjes. Ik vermoed dat ik allergisch ben voor nertsolie. Ik ben sinds een aantal maanden producten van mylene gaan gebruiken en nertsolie zit daar soms in. Ik wil weten of dat kan, en zo ja wat ik er aan kan doen. Behalve die producten niet meer gebruiken, dat doe ik. nu 2 weken niet meer.
Het is echt niet charmant, en als het bovenste velletje loslaat jeukt het. Erg vervelend.
Mijn baby is er al, alhoewel me buik er nog uitziet alsof er nog een baby in zit dat wel :shifty: :roll:
Oh lijkt me enorm vervelend zo’n uitslag!