Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

Lins. Levi kwam met de 41 weken precies!

Yari zou ook overtijd zijn gegaan waarschijnlijk, omdat bij ons in de familie alle kindjes overtijd gaan.

Bieslookje. Have fun!

Pearlie. :hug:

Tulpjes. Heerlijk shoppen!!!

Sem. Dikke knuff meid.

Bianca. Och je weet maar nooit he. Yari is ook ontstaan uit 1x sks!

:mrgreen:

Hier alles goed!

Drukke ochtend al gehad. Eerst met de kids naar me vader geweest (me moeder was werken), daarna de kids iin bed gelegt en ons bed afgehaald en de was gedaan (stond nogal wat om op te vouwen :oops: ), net efkes gepoetst hier beneden en nu even internetten :lol:

Is het nog maar kwart voor 2 en heb ik dat allemaal al gehad, koel haha!

De perfecte huisvrouw gespeeld dus :roll:

Straks eigenlijk efkes naar de H
MA. Rompertjes kopen voor Yari maat 62, want die hebben we helemaal niet :doh:

Enne 68 is echt veels te groot haha, en 56 zit uhm tja een beetje aan de strakke kant :shifty:

Heeft een van jullie een jaarabonnement op ene diierenpark of zo?

Ik wil dat doen voor het Zooparc hier in de buurt (10-15 minuten met de auto ongeveer haha), zodat ik wat meer ga wandelen.

Bedoel hier in de buurt wandelen vind ik echt geen bal aan, leuk huizen kijken pff.

Daar heeft Levi wat aan, Yari dadelijk ook (en die 2 zijn nog gratis dat scheeld) en ik kan ook rondkijken en flink wandelen (+ fotograferen als ik dadelijk ooit een keer een camera heb die ik wil -> spiegelreflex).

En het kost maar €40,-, en normale entree kost €17,50. Dus ja.

Maar ben een beetje bang dat je er dan snel op uitgekeken bent met een jaarabbo???

cin wij hebben het daar toevallig gister over gehad…

mijn zusje was met nichtje naar blijdorp (volw 18,50 kind 14,50)

wij zeiden toen ook gelijk nou kunnen dan beter abbon nemen…

denk dat als je 3x gaat je het er uit hebt…en lekker wandelen is dan ook leuk elke keer is het toch anders. en voor kids geweldig denk ik!

Ja daarom. En je hebt eigenlijk altijd wel iets te doen, zelfs als het eigenlijk eventjes niet zou uitkomen qua geld bijvoorbeeld (jaha ik denk er diep over na, alle scenario’s komen voorbij hahaha)!

Hoe is het met je meid? Kun je je er een beetje “bij neerleggen” dat je toch echt overtijd gaat nu (misschien komt ie vanavond wel maar oke)?

tja vind t wel moeilijk…vooral omdat ik gewoon lichamelijk en geestelijk behoorlijk moe begin te worden…

Had ook niet verwacht dat ik overtijd zou gaan…

vooral nadat de verloskundige afgelopen maandag vertelde dat ik 1cm had en ze de kleine kon voelen. Strippen heeft helaas niet geholpen dus hopelijk dinsdag dan wel! liever dat het er dan al is hoor!

straks ff naar huisarts voor been… kan er moeilijk op lopen…gaat nu wel iets beter(zal je altijd zien) maar is nog erg gevoelig…

En voor ik me vol gooi met paracetamol…wil ik weten wat het is…dan ben ik weer gerustgesteld…

maar ja…eigenlijk mag ik niet zeuren…ben pas 3 dagen later …

en heb een heerlijke zwangerschap gehad…tot 32 weken…toen kwamen kwalen hahaha

Cin, was een druk ochtendje voor je dus…

Hihi shopse zo…

Denk dat een dierenpark nooit gaat vervelen… En tis idd leuk voor de kids en zelf kan je idd ook lekker aan de wandel.

Suc6 bij de ha Lins :hug:

wij hebben een abbonement bij Burger Zoo gehad. je hebt het er inderdaad zo uit. maar na een keertje of 5 had ik het wel gezien hoor. maar dat zijn wel leuke uitjes geweest.

@ lins. ik hoop dat je beebje snel komt. ik was bij alaina 2 dagen overtijd voor ik werd ingeleid, maar je uitgerekende datum daar kijk je toch echt naar uit en als die dan zomaar voorbij gaat… ik vond het echt teleurstellend.

Net terug van de vk, ben weer helemaal goedgekeurd…

Bloeddruk blijft mooi 120/68… :thumbup:

Ze schat hem qua gewicht nu op ongeveer 3400 gram, dus netjes volgens het boekje :smiley:

Kan echt niet meer wachten tot mannetje zich aandient!! :inlove:

JURK IS BINNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

en heb net ff mijn bruids make-up gekocht… bij ici paris van chanel. joepieeeeeeeeeee. (was wel ff 130 euro maar goed)

heb spier verekt… dus gelukkig valt het mee!

sem goed dat je bent goed gekeurd!

Pearli:

:hug: :hug:

ben wel heel erg benieuwd naar je jurk :inlove:

Lins:

Lijkt me echt niet leuk over tijd lopen.

wat naar van je been.

hoop dat jouw beebje er snel is. :pray:

Sem:

Mooi gewicht,en jij ook gelukkig weer goedgekeurd.

:thumbup:

Nog 1 dag te gaan :dance: :dance:

ben blij als het morgenavond is :mrgreen:

BIB

heb vanacht is voor de verandering heerlijk geslapen!!! amper gehoord dat man lief eruit ging om te gaan werken!!

zo moet het elke nacht gaan!

4e dag overtijd…pffff wat moet je daar van denken!

Pearlie goed dat je jurk er is! veel sucses met je taartjes! mmmm

angela geniet van je laatste dagje werken!! dan lekker uitrusten!!

Angela bijna verlof meid!!

:dance: :dance: :dance:

Lins, fijn dat je lekker heb geslapen vannacht!!

Hoe voel je je verder??

Hier wel weer een :silenced: nacht gehad…

Last van me buik, sch… mezelf helemaal leeg… Voel me gewoon BLEGH!!

Vanavond hebben we een verjaardag, maar weet niet of ik ga…

Maja, we zien het wel…

Fijne dag dames :-*

dames, probeer nog lekker te rusten e.d. en vooral niet al teveel druk maken over wanneer de kleine komt.

Alhoewel dit erg moeilijk is natuurlijk, I know!

De kleine komt wanneer hij/zij klaar is.

Anders ook een afspraak maken met de VK-GYN, voor als je langer overtijd loopt. Wanneer je dan eventueel geholpen kan worden, dat geeft misschien ook wel rust?

Angela. Jippie laatste dag!!! :dance:

Sem. Knuff meid! :hug:

Vervelend zulke nachten.

Lins. Fijn dat je goed geslapen hebt!

Nou volgens mij heb ik last van me hormonen of zo, irriteer me best aan bepaalde mensen :silenced:

Of zou ik toch eens in zien dat sommige mensen erg vermoeiend zijn?!

afgelopen donderdag chinezen bij me schoonvader.

Nou ja had er wel zin in, weer een keertje samen zijn met schoonfamilie ivm verjaardag moeder van Rob, Koos*.

Zo denken we toch aan haar, en zijn wij samen.

Maar het neefje van Levi is 3 maanden ouder dan Levi en praat als brugman. Dus hij staat continue in de belangstelling, of ja hij MOET alles benoemen. Erg vervelend vind ik dat.

Als ik dat ooit met Levi & Yari ga doen, mag iemand mij echt wel hard in me gezicht slaan!

Levi had een tekening gemaakt voor opa. Deze werd op de aanrecht gelegt en verder niks meer op gezegt.

Neefje had een tekening gemaakt: opa was toch zo blij, en maar zeggen tegen neefje: heb jij mooi gemaakt voor opa enz enz.

Uhm en Levi dan?

Zwager Rob wil al langer met Rob & Levi naar een speeltuin of zo, samen met hem en neefje dan.

Ik had ze al aangegeven dat dit ook goed kan naar DippeDoeland, Ballorig enz als het minder weer is. Geen reactie toen.

Afgelopen donderdag zei ik al tegen hem: zal ik wat datums doorsturen dat we wat met z’n allen gaan doen (nu kan het nog, aangezien hij kanker heeft). Zegt ie: nou ja, we weten dan toch niet wat voor weer het is. Wat is dat voor antwoord?! :eh:

Dus nu heb ik zoiets vanne: weet je? Laat maar allemaal!

Voor mij hoeft het nu ook niet meer, ben der klaar mee.

Ik wil niet eens meer een leuk dagje uit met me schoonfamilie, ja oke stiekem wel omdat hij toch niet meer geholpen kan worden en ik vind het leuk om wat meer met hun te doen.

Helaas wordt er geen andere poging gedaan, en om het continue van mij af te laten hangen? NEE :hand:

Rob doet het allemaal alleen maar pijn :frowning:

Mijn zus ook zoiets! Hun hadden een dekentje van onze kinderwagen geleend, hun waren hun deken kwijt!

Oke is goed, wij onze wagen verkocht maar gezegt dat ze de deken nog zouden krijgen (collega van rob heeft de kinderwagen toen overgekocht).

Dit was goed, want ik had zoiets vanne me zus gebruikt hem nu voor me neefje dus jullie wachten maar :oops:

stuur ik me zus een mail of we de deken nog terug krijgen, want die hebben ze nu niet meer nodig.

Krijg ik zo’n achterlijk mailtje terug, dat ik dit eerder had moeten zeggen want vanavond kwamen mensen kijken voor hun wagen en hun wilden het dekentje erbij verkopen. :shock:

WTF jullie lenen toch onze kinderwagendeken??? En dan moet ik aangeven dat ik hem terug wil?!

Vind ik erg apart en raar!

Ligt het nu echt aan mij, ben ik nu echt zo erg :eh: :shifty:

Lang verhaal, sorry!

• diepe zucht *

Jeetje Cin, wat een verhaal!! :hug:

Kan me voorstellen dat je deze mensen even goed zat bent!!

Verder zal ik er geen woorden aan vuil maken, word niet zo netjes dan :mrgreen:

Ik loop nog niet eens overtijd, maar wil ook zo graag dat me mannetje komt!!

Ik weet dat als ik 41 weken ben ik dan gestript kan worden door de vk, maar 41 weken… Dat klinkt nog zooooooooooo ver weg… :wall:

ik ben gestript bij 40 weken …maar heeft geen zin gehad…helaas

a.s. dinsdag gaan we weer dan weer strippen en alvast verwijsbrief voor ctg.

cin ik geef je helemaal gelijk! ik zou ook kribbig worden!!!

sem had ik ook bij 38 weken! toen dacht ik mmmm nu al? maar helaas kwam niks hi

breekt even in

Sem… schiet nou eens op!!! :stuck_out_tongue:

Lins; Ik heb aardig wat ervaring met overtijd zijn… Mijn eerste was 10 dagen overtijd en mijn tweede 8 dagen. Je kunt er weinig aan doen, al die geweldige ‘tips’ werken niet, geloof me ik heb alles uitgeprobeerd. Kindje komt pas echt als hij/zij zelf wil.

Wil je wel even een dikke knuf geven, want weet dat het erg vermoeiend is. :hug:

breekt weer uit

broekie dank je wel!

Kwam weer even spieken of er al baby’s zijn… maar helaas :hug:

ben ook zo nieuwsgierig…maar nog steeds geen BIA of BUB???

Nog steeds BIB

wel vanacht wat meer krampjes gehad…maar heel onregelmatig en weet het niet zeker of t t wel is…