Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

pearli

toen ik de pil slikte had ik nooit last van borsten. na het stoppen had ik elke keer voor de ongi last van steken… dus bij mij was dat “normaal”

toen ik positief testen had ik geen andere signalen dan daarvoor ook gewoon de steken in borsten en ongi pijntjes in buik…(was alleen erg vergeetachtig en afwezig)

@lins wrote:

hahaha nou dat klussen zie ik niet meer zitten…

vooral nadat verloskundige had gezegd dat ze het hoofdje (inwendig) kon voelen…en er al 1cm opening was…

Dus ik dacht nou dan duurt t niet lang meer hihi…

Nee maar klussen… vind ik en mijn man nu eng…

Daar kan ik me iets bij voorstellen… :shock:

@Pearlie spannend!!!

bianca hoe was je wijntje en shoarma??

O echt heerlijk. :slight_smile: Ik moest nog naar huis rijden, dus hb het bij 1 wijntje gelaten, maar hij smaakte heerlijk. :slight_smile:

We gaan straks bij mijn schoonouders goulash eten, mijn schoonvader maakt dit dan zelf in en ketel boven het vuur. mmmmm jammie

hahah je eet nu wel heerlijke dingen hihi…en het word nog voor je gemaakt ook! geniet ervan!!! als je strakjes zwanger bent dan mag er een hoop niet meer! (zeker geen wijn) :wink:

Wij eten vanavond gewoon andivie stampot hahah

Daarom geniet ik er nu extra van. Ruud zijn vader is heel erg van het koken. En daar maken we dankbaar gebruik van. :smiley:

lins…wanneer gaat die kleine van jou nu eens komen??

Herken dat wel hoor…Mijn buik groeide de laatste weken ook opeens onwijs en dacht iedere dag: nu is 't nog groter…kan het er nog uit?

(mirthe is de laatste weken ook onwijs gegroeid…van de schatting van net onder het gemiddelde naar 3800 gram (flink boven het gemiddelde), maar ze kon er makkelijk uit hoor! :smiley: 8) In die paar honderd gram zit het hem niet!

Pearlie…spannend!!! :pray: :pray:

nog steeds BIB

kleine is wel erg rustig maar verders ook nergens last van… Stilte voor de storm hoop ik!

hier vandaag wel ook flink huishouden gedaan in de hoop dat het zou opwekken hahaha

Lins:

Hopelijk zet het door meid.

ben echt zo nieuwsgierig :pray: :pray:

Bianca:

Gelukkig goed nieuws gekregen.hopelijk snel een posi test voor jullie :pray: :pray:

Pearli:

Hier ook last van mijn borsten voor de posi test,dus mijn duimen draaien gewoon door voor jouw :pray: :pray:

Sem:

Hou jij het nog wel vol meid? :hug:

Hier zijn ze vandaag bezig geweest met het mestelen van de muur in de achtertuin.het ziet er nu wel erg rommelig uit maar het wordt echt heel mooi.

ben nu echt dood op en kom de bank nu niet meer uit tot ik naar bed ga.

en dat gaat denk ik ook niet zo heel lang meer duren. :zzz:

we zijn net terug van een dag visite weg… net wat rozige afscheiding dus ik denk helaas pindakaas

Shit meid, ik hoop nog steeds dat het niet door zet bij je. :pray:

hopelijk innestelings bloeding…

hier waardeloze nacht! heb iets teveel gedaan denk ik… na het bedje op maken voor de aanstaande kleine na een uurtje pijn in mijn been… van bil tot kuit… kan er nu amper op lopen en lig voor geen meter!

daarnaast is kleine druk en rommelt buik…net naar wc geweest…is weer het een en ander uit hi

straks maar weer proberen te slapen…zover het kan!als ik nog amper kan lopen dan maar ff langs huisarts…

BIB!

:hug: wat een nacht weer meis…

Hier ook weer een ruk nacht gehad!! Word echt moe van die buik en van mezelf…

Met recht: de laatste loodjes wegen het zwaarst!!

En die buik!! Die groeit maar en groeit maar :shock:

Denk dat ie een inhaalslag begonnen is…

Bianca, hoe was de goulash?? Kan me voorstellen dat die heerlijk heeft gesmaakt!! :drool:

Angela, zag de foto;s op hyves :thumbup:

En?? Lekker vroeg naar bed gegaan??

Vanmiddag om 4uur naar de vk… Ben benieuwd of ze vandaag wel goed beebje kan voelen en een schatting kan maken qua gewicht… :smiley:

Angela, zag ook de foto’s op je hyves…ziet er goed uit toch!

lins :hug: zwaar he die laatste loodjes…beebje meld je maar!

sem, zag bij jou ook weer mooie foto’s op hyves :thumbup:

:hug: voor je k*t nacht

pearlie, heeft het doorgezet? ik hoop van niet…

bianca, hoe is het met jou?

cin, hoe is het met jou en je mannen?

wie vergeet ik? :oops: sorry…

Vandaag weer een druk dagje, Roy brengt zo Dylan naar het kdv, dan a ik straks boodschappen doen als hij terug is, dan nog taartjes maken, morgen vier ik mijn verjaardag, weet niet ik of ik er vandaag nog ben, anders misschien pas zondag weer (kom wel ff snel spieken of er al bia’s zijn)

helaasie pindakaasie… :cry:

@ pearlie :hug:

@ lins en sem ook :hug: ik heb ook slecht geslapen. Ik heb gewoon 3 uur wakker gelegen. Toen heb ik wat gegeten en viel ik eindelijk in slaap.

@ bieslookje alvast veel plezier voor morgen. En mmmm taartjes. Eros die hier ook een tijdje meegeschreven heeft, is ook helemaal van het taarten maken. Misschien dat ik daar ook ook is een workshop in gaan volgen.

Met mij gaat het wel goed. Qua zwangerschap verwacht ik deze maand weinig, omdat we deze cyclus door de operatie maar 1x geklust hebben. Maar dat geeft wel ff rust.

En de goulash was echt mmmm lekker gister.

taartjessss… ik heb gister een mega bestelling gedaan die hoop ik deze dagen binnen te krijgen en dan ga ik heerlijk aan de slag… proef taartjes voor onze bruiloft en proef cupcakes… yummieeee

pearlie :hug:

Bianca ook slecht geslapen… Zal wel in de lucht hangen ofzo :?

Fijn dat de goulash gesmaakt heeft!!

Bieslookje, alvast veel plezier voor morgen! :-*

Verder… Zucht… :zzz:

pearlie :hug: :hug: balen zeg!!! Ben benieuwd naar je taartjescreaties!

Ik ben cupcakes aan het uitzoeken voor ons kraamfeest…er zijn zoveel leuke ideeen!! (mijn zusje maakt voor het kraamfeest cupcakes en een taartje).

Lins: waar blijft jouw kleintje?? 8) 8) Ben erg nieuwsgierig!

Sterkte met de laatste loodjes…is niet leuk meer zo he?

Hier: ik ga straks met Mirthe naar Duitsland. Luiers inkopen (ongelofelijk wat gaan die er toch hard doorheen!!), ff lekker shoppen in de babywinkel daar en verder een heleboel bij de drogist halen…heb er helemaal zin in! Kinderwagen zit al in de auto. Dus ff wachten tot Mirthe wakker wordt, dan voeden en op naar Duitsland!!! 8)

BIB

ja zucht…soms denk ik wel is …komt t nog wel??iemand ervaring met overtijd zijn?