Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

Hallo dames!

Lins… en ??? :pray:

Matsjo; fijn dat je je weer even meldt :wink:

Angela bijna verlof!! Super!!

Bianca :hug:

Ik heb wat spam in het SF gezet :slight_smile:

Ff snel een update. Goed nieuws!!

Mijn linkerkant eierstok en leider zijn verkleefd. Maar de rechterkant is niks aan de hand. Dus ipv 100% kans om zwanger te raken hebben we nu 80% kans om zwanger. We moeten het nu gewoon een half jaar proberen, is het dan niet gelukt gaan ze dan verder kijken.

En nu lekker een glas wijn en shoarma bij mijn schoonouders. Tot later

@Bianca-k wrote:

Mijn linkerkant eierstok en leider zijn verkleefd. Maar de rechterkant is niks aan de hand. Dus ipv 100% kans om zwanger te raken hebben we nu 80% kans om zwanger. We moeten het nu gewoon een half jaar proberen, is het dan niet gelukt gaan ze dan verder kijken.

Oh dat is fijn meid!!!

Zeker goed nieuws en nu duimen maar :pray: :pray: :pray:

Bianca super nieuws!!! Neem ook een glaasje wijn uit mijn naam… mmmm zou ook wel willen hi…

pearlie en en???

hier nog steeds BIB

vanmiddag lekker in bad geweest bij mijn ouders…

wel al de hele dag steken in mijn … en af en toe samen trekkingen baarmoeder maar niet met regelmaat… hopelijk vanavond of vanacht!

@Bianca-k wrote:

Wat fijn om te lezen!!!

Lekker het goede nieuws vieren!

Meiden met kids een vraagje:

Mijn mannetje moet volgende week voor 4 dagen naar het buitenland. Op de 3e dag dat ie weg is heb ik een afspraak bij de kinderarts en krijgt Mirthe eigenlijk haar eerste vaccinaties! Maar ben dan dus in mijn uppie hier en veel kindjes reageren toch wel met meer huilen/hangerig zijn etc op zo’n eerste vaccinatie? Zou het beter zijn de vaccinatie uit te stellen?

@lins wrote:

Bianca super nieuws!!! Neem ook een glaasje wijn uit mijn naam… mmmm zou ook wel willen hi…

pearlie en en???

hier nog steeds BIB

vanmiddag lekker in bad geweest bij mijn ouders…

wel al de hele dag steken in mijn … en af en toe samen trekkingen baarmoeder maar niet met regelmaat… hopelijk vanavond of vanacht!

Wow…zie dat je inmiddels al overtijd bent!!! Hopelijk gaat het nu doorzetten! Sterkte iig …al dat gerommel lijkt me niet prettig!

@Mirag wrote:

Hallo dames!

Lins… en ??? :pray:

Matsjo; fijn dat je je weer even meldt :wink:

Angela bijna verlof!! Super!!

Bianca :hug:

Ik heb wat spam in het SF gezet :slight_smile:

Wat een schatje is je dochtertje!!!

Hoe gaat het met jou? Veel last van de KS?

@Tulpjes wrote:

Meiden met kids een vraagje:

Mijn mannetje moet volgende week voor 4 dagen naar het buitenland. Op de 3e dag dat ie weg is heb ik een afspraak bij de kinderarts en krijgt Mirthe eigenlijk haar eerste vaccinaties! Maar ben dan dus in mijn uppie hier en veel kindjes reageren toch wel met meer huilen/hangerig zijn etc op zo’n eerste vaccinatie? Zou het beter zijn de vaccinatie uit te stellen?

Levi heeft nooit ergens last van gehad. Zo ken ik er wel meer (ken meer kids die nergens last van hebben gehad, dan die er ziek van werden).

Ik zou de vaccinatie niet uitstellen als ik jou was, eerlijk gezegd.

Bianca dat is idd goed nieuws!!! Geniet van je wijntje!!

Tulpjes; geen idee wat ik zou doen eerlijk gezegd…

De wond van de KS heelt goed, maar doet wel nog flink zeer af en toe. Moet er echt aan denken op tijd rust te nemen en op tijd een paracetamolletje slikken :slight_smile:

Lins :pray:

Bianca, dat is zeker goed nieuws!! :clap:

Nu duimen dat het snel raak is!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray: :pray:

Mirag,
gelukkig gaat het steeds beter met de wond…

En wat een SPAM heb je geplaatst!! :inlove:

Lins,
hoest nou?? :pray: :pray: :pray:

Wat is dat toch bij de mei-mama’s… Aan alle bevallingen zit wel een medisch tintje :think:

hoe het hier gaat…ik zit hier moe van mezelf te worden…

Spiekt ff…

BIB

heel de nacht wel last gehad van voorweeen maar het breekt toch niet echt door…

pfff wat is wachten vervelend.hihi… lijkt wel of ik het daardoor onbewust tegen zit te houden…je word er nerveuser van…

ff lekkere warm bad of douche… koppie thee… lekker relaxen niks doen… en hopen dat het snel doorbreekt… ik duim voor je hier…

hier 2e dag overtijd… mijn borsten zin nu wel veel pijnlijker…maar dat zegt nog niks

Het is echt waar wat ze zeggen:

de laatste loodjes wegen het zwaarst &

als de echte weeen beginnen, merk je dit echt (ook al is het de eerste)!

:hug:

Hoe is het met de rest van de dames?

BIB!!

Lins… :hug:

Idd proberen te relaxen… Voor zover dat lukt… Hopelijk zet het dan snel door :pray:

Ik heb gehoord dat klussen ook helpt om het een en ander op te wekken. :stuck_out_tongue:

hahaha nou dat klussen zie ik niet meer zitten…

vooral nadat verloskundige had gezegd dat ze het hoofdje (inwendig) kon voelen…en er al 1cm opening was…

Dus ik dacht nou dan duurt t niet lang meer hihi…

Nee maar klussen… vind ik en mijn man nu eng…

gisteren in bad geweest…misschien vanmiddag ff stukje lopen ofzo ga zo in ieder geval flink huishouden doen hahaha alles stofzuigen en dweilen… dan zakt het misschien nog meer…

Pearli spannend!! ik duim voor je!!! zou super zijn… wanneer zou je willen testen?

sem ik relax me als een gek hahaha ik ga nu juist maar wat meer doen!

cin ja zeker heb je gelijk in! buik groeit nu echt ook per dag volgens mij! Ben bang dat het nu zoveel groeit dat het een flinkerd gaat worden die ik er niet uit krijg!

ik denk als ik nog niet ongi ben… ik zaterdag ga testen… eigenlijk wil ik elke dag testen maar de testen zijn een beetje op nu in mijn la…

ik weet neit of het normaal is dat je borsten zon stekende pijn heeft… zit er verschil in voor je menstruatie of zwangerschap