Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

Bianca:

Wat een communicatie daar zeg :wall:

Slim van je dat je morgen gaat werken,anders wordt je helemaal gek.

Fijn dat je wel gewoon je telefoon mag opnemen.

Yelerion:

Fijn dat alles weer goed was bij de VK.

Hopen dat het allemaal meevalt straks en dat je lekker thuis kunt bevallen.Wel goed dat ze het goed in de gaten houden.

Lins:

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het beu bent,

Hopelijk heb je beebje snel in je armen.

Pearlie:

:pray: :pray: :pray:

Bieslookje:

ik moet nog 2 dagen werken.

Mirag:

Ben erg benieuwd naar foto’s hoor.

Sem:

Hoe gaat het met jouw?

begint het al een beetje te rommelen??

Vandaag kreeg ik te horen dat ik morgen lekker een dagje vrij ben.

en donnderdag met hemelvaart dus ook.

Nu hoef ik alleen vrijdag en zaterdag nog te werken :dance:

Hoi meiden,

Even een teken van leven van mijn kant :oops: Ik schrijf hier niet echt meer maar lees en leef nog altijd met jullie mee hoor! Ik hoop zo dat Patripiex en Bianca in het rijtje zwangeren aan mogen sluiten :pray: Ook hoop ik dat de meiden die op hun laatste loodjes zitten snel hun mooie kindjes in de armen mogen sluiten. Het is zo’n wonder allemaal. Sterkte met de laatste weken/dagen/uren. Nog even en ook jullie kunnen gaan genieten zoals wij dat hier doen :inlove:

Ook al ben ik hier niet meer actief, weet dat ik aan jullie denk en al het geluk gun.

:-* Hanneke

Matsjo. Ik lees vaker mee bij de maartmama’s (stiekem ben ik er ook eentje he haha).

Ook kijk ik daar vaker naar de foto’s, enne wat een mooie kindjes heb je toch he :inlove:

Dankje :-*

Jouw mannetjes mogen er ook wezen! :thumbup: :inlove:

Angela, lekker hoor alleen vrijdag nog werken en dan lekker verlof!! :dance:

Nee, nog niet echt gerommel hier… Wel af en toe wat lichte krampjes en meer harde buiken als normaal… Beebje geeft ook nog steeds feestjes in me buik, dus die heeft het nog wel naar z’n zin denk ik… :mrgreen:

Morgen alweer 38 weken, begin het nou wel steeds spannender te vinden hoor :shifty: :roll: :mrgreen:

Thanks Matsjo!! :-*

@Sem wrote:

Angela, lekker hoor alleen vrijdag nog werken en dan lekker verlof!! :dance:

:-*

moet zaterdag ook nog :wink:

Owwwww, daar had ik ff overheen gelezen!! :wall:

Angela, lekker hoor alleen vrijdag EN zaterdag nog werken en dan lekker verlof!! :dance:

:mrgreen:

nog niks hier… wel krampjes…

@pearlie wrote:

nog niks hier… wel krampjes…

ik hoop zo dat de duveltjes wegblijven en je een positieve test heb

BIB

en pearli? al getest??

angela verlof komt al lekker dichtbij!!!

sem hoe ist met de krampjes?

nog steeds niet ongi… en ook geen posi test… had ook niet veel geplast was maar paar druppels dus weet niet of dat veel uitmaakt… maar we zien het even weer aan…

@pearlie wrote:

nog steeds niet ongi… en ook geen posi test… had ook niet veel geplast was maar paar druppels dus weet niet of dat veel uitmaakt… maar we zien het even weer aan…

:pray: :pray: :pray:

Komt ook weer eens langswaaien… :oops:

Meiden, ik hoop snel babygeluk te lezen!

:-*

BIB!!

Hier gister geen krampies gehad, vandaag ook nog niet… Beebje is erg druk vandaag, die vermaakt zich nog wel.

Hoe is het bij jou Lins?

Pearlie nog niks?? :pray:

hier rommelt het weer …weet niet wat ik er van moet denken…Is nog niet echt pijnlijk…Hopelijk zet het door!

voor nu nog steeds BIB

Hoop ook dat het doorzet meis!! :pray: :pray: :pray:

ja hoop ik ook…

vind het alleen moeilijlk in te schatten wat nou echt een wee is en wanneer het nou echt begint!

ze zeggen dat je het wel weet als het echt begint…

lins hoop dat het snel voor je doorzet :pray:

nog niks

@lins wrote:

ja hoop ik ook…

vind het alleen moeilijlk in te schatten wat nou echt een wee is en wanneer het nou echt begint!

ze zeggen dat je het wel weet als het echt begint…

ik dacht altijd dat dat bullshit was. maar in mijn geval was dat echt waar. ineens was het…‘hey… dit is anders’

bianca weet je al iets meer?