Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

@Cin. wrote:

Lins aan de puf??? :pray:

Wie weet,ik hoop het :pray: :pray:

BIB

nog niet aan de puf…

bezoek verloskundige prima!

bloeddruk goed hartje van kleine prima…

dus nog steeds afwachten!!

kleine is nu erg druk…nog steeds verders onrustig in buik…maar ja zegt niks!

Lins, nog niet aan de puf!! :doh: Morgen D-Day!! :pray:

Fijn dat alles goed is met jou en de beeb!!

Leuk dat winkeltje Cin :mrgreen:

Ik heb net me verhaal getypt van mijn bezoekje bij m’n vriendin, maar twijfel of ik 'm hier wel neer moet zetten… Tis best heftig en emo namelijk…

Als er dames zijn die het toch willen lezen, stuur me maar een pb…

Ben allang blij dat ik het hoe dan ook van me af heb kunnen schrijven…

spannend spannend vandaag wel of niet wel of niet. whaaaa der is nog niks der is nog niks…

hoe is het met de BIBers…

denk aan je bianca… hoop op goed nieuws voor je

@ Pearlie thanx. Zo gauw ik iets weet meld ik me.

Pff bel ik net naar de gynaecoloog, omdat ik twijfelde of ik moest bellen of dat hij zou bellen. Is er een keizersnede tussendoor gekomen. De assistentes meenden dat hij me al gebeld had. Maar dat was dus niet zo. Nu is het dus de vraag of hij vandaag nog terug komt op de poli, zo niet dan belt hij me morgen pas!!!

Dat trek ik dus echt bijna niet!!!

Kan niemand anders jou bellen dan? Jou de uitslagen geven?

:hug:

Dat heb ik gevraagd, maar die gyn heeft mijn dossier. En dat hebben ze er bij nodig. :frowning:

men das dan echt niet leuk zeg… nog een dag in de zenuwen zitten bah… :hug:

hier nog steeds geen ongi

Dat wordt nog een slapeloze nacht. pffff Mijn supervisor belde net al, of ik morgen misschien vrij wilde hebben. Nou alsjeblieft niet, dan ga ik helemaal tegen de muren op hier. Maar ik mag wel mijn telefoon onder werktijd opnemen, dus dat is wel fijn.

@ Pearlie spannend!!!

Jeetje Bianca, dat is helemaal RUK!! :wall:

Wat achterlijk dat niet iemand anders je kan vertellen hoe of wat nu :hug:

bianca :twisted: wat irritant zeg, fijne communicatie daar…hopen dat hij toch vandaag nog belt.

sem, je hebt pb

Cin. hoe is het met je boys?

Pearlie…hoe is het met jou? Gaat het een beetje met alle voorbereidingen voor de wedding?

lins…ben beniuewd wanneer beebje zich meld…beebje, kom maar hoor :smiley:

angela, hoe is het met jou? Hoelang nog werken?

ylerion, jammer dat jef moederdag was vergeten…mag hij volgend jaar dubbel goed maken :wink:

hier alles ok, vanmorgen even op visite geweest bij mijn werk, was wel ff leuk. Verder geen plannen voor vandaag…heerlijk!

Hallo allemaal!

Daar was ik weer even.

Heb nog niet alles bijgelezen hoor.

Patripiex en Bianca :hug: :hug:

Ylerion, bij jou schiet het ook al aardig op nu :slight_smile: Hoe voel je je?

Cin wat een mooie lijst heb je dr weer van gemaakt. En wat een knapperd is Yari toch!!! Die gaat heel wat meisjesharten sneller doen slaan later :wink:

Hier begint alles weer een beetje op de rit te komen. We genieten volop van Femke! Ik hoop snel wat foto’s te kunnen plaatsen… ben daar zelf niet zo handig mee, dus dat wordt even zoeken :slight_smile:

Bieslookje. Hier alles goed met mijn mannen haha!

Eentje was ik net mee aan het verven totdat hij er echt een heel groot potje van maakte (zijn foto’s hyves).

Bianca. Ik vind het echt enorm rt voor je, dat je nu nog niks weet! :hug:

Pearlie. Weet jij al meer?

Mirag. Thanks meid! Ben zo benieuwd naar jullie kleine meid! :inlove:

Hoe is het verder?

voorbereiding gaat super hoor… alles is bijna klaar… maar nog geen jurk…

en uhm nee nog niks hier… heb wel wat lichte krampjes, misselijk pijne tieten… maar geen ongi… :pray:

BIB

hier nog niks… :cry: ben het zooooooooooo zat!!!

pearli spannend! wanneer ga je testen?

patripiex balen!!!

bianca he tjonge nog een dag in spanning!!! maar wel goed dat je gaat werken! het zal je iets afleiden!

mirag ben benieuwd naar de fotos!

ik denk morgen dan… of tja weet niet… vind het te spannend… maar heb nu wel iets meer krampjes

Lins. Nog maar max 2 weken! Maar herken je gevoel hoor, had ik ook bij Levi (toen was ik 41 weken).

Op een gegeven moment ben je het gewoon zat, en wil je je wondertje zien :inlove:

Pearlie. Spannend hoor!

Lins :hug:

Mirag,
ben ook reuze benieuwd naar de kleine meid… :inlove:

Bieslookje, je heb pb terug :-*

@ lins, je houdt de spanning er wel in he? ik hoop dat je ukkie snel komt :slight_smile:

@ bianca. oh dat is echt een gemene rotstreek. najah… streek. maar niet netjes in ieder geval. ik hoop dat ze je dan first thing in the morning bellen.

vandaag vk geweest. alles goed. heb het hartje gehoord en mn baarmoeder ligt al flink hoog. ik moet binnenkort wel al dagcurves laten maken van mn bloedsuiker. hopen dat dat allemaal goed blijft deze keer. ik wil zo graag thuis bevallen.