Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

nou hier geen wel geen wel moederdag…

mijn moeder wil niks aan moederdag doen wil ook geen kadootje…maar… bel net om te vragen of ze hier nog kwamen klussen en toen was het o vergeten te vragen aan je vader… ja en je zus komt langs voor moederdag en heb soep en hapjes gemaakt…

Dus…met andere woorden komen jullie ook nog langs?

Wij zijn hier druk in huis bezig dus geen zin daarbij rommelt het in mijn buik en wil ik alles netjes hebben

Morgen verloskundige en heeeeel misschien kan ze dan strippen en als dat lukt heb ik geen zin als mijn vader hier aan de klus in huis is… want hij wil dit morgen doen…

Verders leeft mijn schoonmoeder helaas niet meer daar kunnen we dus niet langs… Dat geeft trouwens wel een dubbel gevoel het is moederdag dus voor man lief is het moeilijk maar ik vind het nog moeilijker vooral als die kleine er zo is.

zo das mijn geklaag voor vandaag!

oja ik slaap voor geen meter!!! zweet echt mijn bed uit kan niet makkelijk draaien… moet tig keer piesen en vent is nerveus want die ligt maar te draaien…

Patripiex hopelijk idd te vroeg!! ik blijf hopen!

cin leuke onderschrift!!

pearli hoe ist bij jou

bianca hopelijk slaat klussen aan !!!

sem hoe ist

mirag aan het genieten van kleine?

Iedereen even een hele dikke knuffel! :hug:

Patri. Ships zeg! Duim alsnog voor je hoor :pray:

Hier vanochtend een cadeautje gekregen van Levi (een zakdoek waar hij op gekleurd had :inlove: ) en daarna ben ik met al mijn mannen (haha) naar de dierentuin geweest. Zijn we net van terug!

Was kei leuk, manlief en ik voeden ons ook weer helemaal verliefd (hihi).

Tja soms is dat aan elkaar laten zien wat minder ivm de drukte nu!

Graag gedaan van me onderschrift hoor, denk gewoon aan jullie :-*

hey lins,

ja alles gaat hier goed. beetje druk met van alles… en afwachten of ik ongi word… denk het wel maar altijd weer afwachten toch…

verder lees ik hier gewoon mee beetje op de hoogte blijven van jullie dames…

en verder lekekr met mijn mannetje tv kijken. 3 honden bezig houden hahaha… wat een drukte maar maandag avond gaan de 2 pups weer weg…

hoop dat ik deze week bericht krijg over mijn jurk

@lins wrote:

Verders leeft mijn schoonmoeder helaas niet meer daar kunnen we dus niet langs… Dat geeft trouwens wel een dubbel gevoel het is moederdag dus voor man lief is het moeilijk maar ik vind het nog moeilijker vooral als die kleine er zo is.

Hier dezelfde situatie.

En ja het is ook moeilijk als de kleine er dadelijk is, vooral met sommige momenten. Toen Levi net geboren was (echt net) was het nog maar 4 maanden geleden dat de moeder van Rob was overleden.

Men wat een ships gevoel is het dan, je mist gewoon een oma die er eigenlijk ook bij had moeten zijn!

Dus herken je gevoel! Ook dat je er zo graag wilt zijn voor je man, het gemis is bij hem het ergste natuurlijk.

Wij hebben hier ook een grotere foto staan van Oma Koos*.

Levi kijkt hier vaak naar en zegt dan ook Oma. Ook als we naar de begraafplaats gaan, zwaait hij nog altijd eventjes naar Oma*, erg ontroerend soms…,

:hug:

:inlove: :mrgreen: :inlove:

Eindelijk op de foto, lachend! :inlove:

Even snel, ben net ongi geworden :cry: :cry:

Heb echt het idee dat het ons nooit gaat lukken :cry: :cry:

Nu ga ik mezelf even verwennen met een zak chips :?

@ Patri :hug: :hug: Ik ken je3 gevoel. Ik kan wel zeggen onze tijd komt nog wel. Maar ook ik twijfel ernstig of het zo is.

@ Cin die 2de e 4de foto zijn echt te cute!!! Daar krijg je nog wat mee te stellen. :smiley:

@Patripiex wrote:

Even snel, ben net ongi geworden :cry: :cry:

Heb echt het idee dat het ons nooit gaat lukken :cry: :cry:

Nu ga ik mezelf even verwennen met een zak chips :?

• zucht * :hug: :hug: :hug:

@Bianca-k wrote:

@ Patri :hug: :hug: Ik ken je3 gevoel. Ik kan wel zeggen onze tijd komt nog wel. Maar ook ik twijfel ernstig of het zo is.

@ Cin die 2de e 4de foto zijn echt te cute!!! Daar krijg je nog wat mee te stellen. :smiley:

Ja net als met broerlief haha!

Ook voor jou een hele dikke knuffel meid…,

:hug:

Probeer positieve moed te houden, maar dat is soms gewoon echt veel makkelijker gezegt dan gedaan :hug:

knufff parti… :hug:

:hug: :hug:

Dames,

ik heb jullie wel verwaarloosd

:oops: :oops: :oops: ,sorry sorry sorry.

Hoe gaat het met iedereen??

Mirag:

Gefeliciteerd. :dance: :dance:

Nog 1 weekje werken en dan heb ik ook verlof.

dus dan weer meer tijd voor kok en ik beloof dat ik hier bij de maart april stoppers meer zal gaan mee schrijven.

nog 5 daagjes werken.

sorry sorry sorry :oops: :oops: :oops:

Mooi lijstje Cin!!

Zal je zo ook even een pb-tje sturen met een intro…

Leuke moederdag heb je dus gehad!! En wat een prachtige foto’s weer op hyves :inlove:

Wij moeten helaas een opa missen :frowning: De vader van vriendlief.

Hebben hier ook een grote foto van hem staan en willen ook zeker dat onze kleine hem leert kennen als “gewoon” opa…

Lief onderschrift :-*

Lins, morgen naar de vk!! Spannend!! :pray:

Je heb gelijk hoor dat je nu alles klaar wilt hebben!!

Wil ik ook hoor… Ben vandaag ook weer flink aan de bak geweest in huis…

Dat zweten en moeilijk omdraaien 's nachts dat herken ik maar al te goed helaas…

Laatste schrok ik wakker omdat het zeiknat was tussen me benen!! Maar bleek gewoon lekker gezweet te hebben… :lol:

Oh en dat omdraaien… Pfff hou op schei uit…

Patripiex, balen van de negatieve test en van je ongie :hug:

Angela, lekker zeg nog maar een paar dagen werken en dan lekker verlof!! :dance: :dance: :dance:

Hier gaat het verder wel ok…

Ga morgen naar me vriendin toe om d’r even een dikke knuffel te geven.

Me moeder en vriendlief gaan ook mee, dus dat is wel fijn…

Kleine meid is daar ook, maar weet nog niet of ik haar wil en kan zien, denk dat dat een beetje TE heftig word… Bedoel heb nu zelf ook zo een klein hummeltje in me buik zitten…

Naar de begrafenis ga ik dus niet, dat wil me vriendin ook niet, niet voor haarzelf maar ook niet voor mij…

Verder nog steeds last van harde buiken en af en toe een krampie :slight_smile:

Maar totaal nog geen regelmaat in te vinden…

Oja… BIB!! :mrgreen:

hey hey,

Hier ben ik dan ook weer…ben van de week best wel ziek geweest, daarna ff drukke dagjes gehad…nu is het hoop ik wat rustiger deze week.

Ik heb wel bijgelezen,maar om nu op alles te reageren…dan ben ik wel heel lang bezig :mrgreen:

Ben gisteren lekker verwend met moederdag!!! Ik heb een zelfgeschilderde bloempot met bloemetje, een brooddeeg-hartjes ketting en een steentje / schakel voor aan mijn armband gekregen! :inlove:

BIB!

Hopelijk word het een betere week voor je bieslookje!!

Oooh wat ben je lekker vewend gister! :inlove:

Bib

na onrustige nacht…

sem is logische dat je niet naar de baby gaat kijken…moet je ook niet doen…daar ben je nu te emo voor en je moet zelf ook nog bevallen…

Vergeet niet dat het voor je vriendin ook moeilijk word straks om jou kleintje beet te hebben. Daarom is het goed er samen over te praten! en elkaar te steunen…

bieslookje balen dat je zo ziek bent geweest! hopelijk knap je snel op! leuk dat je moederdag gezellig was!~

sem goed dat je toch "opa"meeneemt in de toekomst van die kleine!

ik wilde dat wij mijn schoonmoeder veelvuldig mee konden nemen in de toekomst maar ze is overleden toen mijn man 8 was dus hij weet weinig meer en we hebben niet mega veel aan fotos… (zijn ouders waren al gescheiden en zijn vader heeft niet veel bewaard)

ik ben behoorlijk nerveus voor verloskundige strakjes! dat heb ik nog niet eerder gehad…pffff

nou jullie horen het nog wel!

voor nu BIB

@ lins, maar het word ook wel spannend nu he :slight_smile:

@ bieslookje, oh lekker verwend zeg. jef was moederdag vergeten en hij voelde zich ook niet goed. dus hier niet zoveel gebeurd op een verlaat ontbijtje na :slight_smile:

@ sem, het blijft moeilijk natuurlijk. kan me goed voorstellen dat je niet kan gaan kijken. ik zou het zelf misschien wel doen maar daarmee mezelf verschrikkelijk bang maken natuurlijk. jeetje :frowning: :hug:

Lins:

Jij maakt het inderdaad wel erg spannend nu.

hoop dat je beebje snel komt. :pray:

Hoe was het bij de VK??

Sem:

Kan me ook heel goed voorstellen dat je niet gaat.

:hug: :hug:

Bieslookje:

Balen dat je zo ziek was,gelukkig wel een hele leuke moederdag gehad.

Yelrion:

Hoe gaat het met jouw,Hoe voel je je nu??

Lins aan de puf??? :pray:

Dames, ik heb trouwens ook een winkeltje hier geopend (zie me onderschrift :wink: )