Helaas meiden, ik werd net wakker en voelde het gelijk. Ik ben weer ongi geworden. Ik hoef vandaag gelukkig maar een paar uurtjes te werken, want ik voel me echt niet lekker. Ik heb krampen en ben een beetje misselijk.
voel me wel goed… alleen flink aan de dunnen en met vlagen misselijk… doe alles op eigen tempo en mag mij niet te druk maken… en het huis is vol met lekkere gezonde snaai dingen
31-8 vk en 6-9 naar de echo net 2 dgn voor de bruiloft en dan gaan we het vertellen
Thanx meid, ik ben er goed ziek van geweest. Nu overheerst het gevoel dat het niet op een natuurlijke manier gaat gebeuren. En dat is dan maar zo. Al stoppen we niet met proberen natuurlijk.
Ze doen geen samenlevingstesten meer bij ons maar ze wilde wel een HSG doen. Die doen ze tussen dag 7 en 10 van je cyclus en laat ik nu net vandaag op dag 10 zitten, dus helaas wordt dat in de volgende ronde.
Ik moet bellen op dag 1 om een afspraak te maken.
Nog even een maandje wachten dus maar het geeft wel een beter gevoel dat er toch weer wat gedaan gaat worden ipv dat eeuwige wachten. Natuurlijk hoop ik dat het uiteindelijk niet meer nodig is volgende maand
@ Parti ik hoop met je mee. Ik herken je gevoel, daarom is het hier zo balen dat ze pas in november weer actie ondernemen. Aan de andere kant dat is het ook zo.
@ Parti ik hoop met je mee. Ik herken je gevoel, daarom is het hier zo balen dat ze pas in november weer actie ondernemen. Aan de andere kant dat is het ook zo.
Bianca je hebt in elk geval iets om naar uit te kijken, november is het inderdaad zo en dan kunnen ze jullie hopelijk snel helpen. Gaan ze dan IUI doen of weet je dat nog niet??
Ik meen dat HSG het doorspoelen van de eileiders is.
Ik vermoed dat ze bij mij eerst IUI willen proberen, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik geloof dat het iets minder ingrijpend als IVF is, ze halen geen eitjes weg en het kan ook zonder hormonen. Dus dat zou een begin zijn.
heb er 1 gevonden een hele grote 100H niet een hele modieuse maar daar kan ik voorlopig wel mee doen. gelukkig kon ze hem ook in het zwart bestellen… past goed en zit lekker… na de zwangerschap zoek ik wel weer een mooie sexy bh
als je tenminste geen borstvoeding gaat geven…want dan zit je nog een tijdje vast aan oncharmante bh’s! (of mag je dat niet ivm je klachten/medicijnen?)