Ik hoop maar dat dat bij mij ook het geval is. IK heb nu wel iets meer kramp in mijn buik, maar ik ben er zoals eerder al gezegd ik ben er zo enorm mee bezig. Zelfs Ruud vraagt me elke keer als ik naar de wc ben geweest: En?
We gaan straks bij vrienden bbq-en dan hebben we wat afleiding.
Ik heb vrijdag na het uit eten met mijn ouders, en stuk gelopen, en dat werd iets verder als gedacht. Natuurlijk had ik nieuwe schoenen en en daarna dus een partijblaren. Niet te zuinig, en nu heb ik een partij dikke voeten van het vocht. Echt niet charmant.
even lekker relaxen hoor bianca dat is wel belangrijk maar oow zo ontzettend moeilijk…
hebben jullie geen kv in de buurt. Anders moet je het ff zeggen dan stuur ik ff een setje naar je toe geen probleem.
mijn duimen draaien hier hard
:hug: :hug:
@Bianca-k wrote:
Ik hoop maar dat dat bij mij ook het geval is. IK heb nu wel iets meer kramp in mijn buik, maar ik ben er zoals eerder al gezegd ik ben er zo enorm mee bezig. Zelfs Ruud vraagt me elke keer als ik naar de wc ben geweest: En?
We gaan straks bij vrienden bbq-en dan hebben we wat afleiding.
Ik heb vrijdag na het uit eten met mijn ouders, en stuk gelopen, en dat werd iets verder als gedacht. Natuurlijk had ik nieuwe schoenen en en daarna dus een partijblaren. Niet te zuinig, en nu heb ik een partij dikke voeten van het vocht. Echt niet charmant.
Tja weet je? Kramp zegt niks! De meeste mensen hebben kramp als ze ongesteld moeten worden, of net zwanger zijn.
Zo enorm vervelend dat je je eigenlijk nergens aan kunt vasthouden qua dat.
Het vrouwenlijf, een verhaal apart :shifty: hihi
Veel plezier straks meid! Enne niet meer zover lopen met nieuwe schoenen aan hoor, lijkt me enorm pijnlijk :hug:
@ Pearlie we hebben een kv in de buurt. Ik rij er morgen even langs. Hoe is het met jou nu? Ben je al wat opgeknapt?
@ Cin we waren bij een restaurant waar we wel vaker zijn geweest, en na het eten zei mijn vader. De rijnboulevard is hier helemaal vernieuwd, hebben jullie dat al gezien? Nee natuurlijk niet, want zonder mijn ouders komen we daar niet. Zullen we ff lopen. Prima. Gaan we lopen heeft mijn vader zo gauw als ie de grens over gaat, het restaurant zit in Duitsland, echt nul gevoel voor richting. Dus een stukje lopen viel ff groter uit. Op het laatst kon ik niet meer van de pijn. Ik heb zelfs blaren boven op mijn grote tenen, het waren nieuwe sandelen met een sleehak.
ja met mij gaat het goed, nog wel veel hoesten enzo maar moet de natuur toch zijn beloop laten :).
verder nog niet echt misselijk wel veel gerommel en heel erg aan de opruim, alles moet schoon en opgeruimd. Ik mag niet teveel doen van lief hij heeft mij net ook maar weer op de bank gezet want ik sloeg weer een beetje door :mrgreen: . Ik weet dat ik zwanger ben maar soms besef ik het nog niet helemaal misschien komt dat met de echo pas ofzo weet ik veel… ook heel erg onzeker zodra ik iets onder voel denk ik oow nee ongesteld… en dan is er niks aan de hand en toch vind het nog jammer dat ik n og verder tegen niemand kan zeggen en verder niet echt iemand in de buurt heb met wie ik lekker kan babbelen. en ik hoop dat wij volgend jaar toch echt wel verhuisd zijn naar een grotere huis. en anders word het toch hier even nog vertoeven… ( dan verbouwen we hier de boel even en maken wij onze slaapkamer iets groter zodat we toch een extra kamer komt.
verder heb ik heerlijk d 3e nacht door kunnen slapen.
hoe is het verder met iedereen… met jou cin en je buikpijn en klachten weet je al iets meer…
hoe is het sem die heb ik ook al een hele tijd niet gezien. en de andere mama’s
bianca ik ben ook een van die meiden die echt dacht ongesteld te worden omdat ik exact het gevoel had die ik normaal heb met ongesteldheid… alleen nu was het gewoon de baarmoeder die aan het uitzetten was/innesteling etc. Maar hoe dichtbij je ook nooit eerder bent geweest… en hoe spannend ook…je kan er niks aan veranderen wat uitkomst ook is!! ik duim nog steeds(zijn al blaren aan het komen )
hier alles goed ja! Naarmate de bloeding was, naarmate mijn klachten ook allemaal verdwenen dus zegt me allemaal genoeg
Nu lekker vakantie vieren, iedere dag naar de kermis toe hahaha. Top!
Kost wel veel geld allemaal :oops:
Maar ja ach, daar is het vakantie voor toch :lol:
Nog steeds niks. hihihihi
Nog 5 dagen werken en dan hebben we ook lekker vakantie. Volgend weekend gaan we flink aan de was en aan de poets, zodat we maandag de 9de een schoon huis achterlaten als we op vakantie gaan.
waar gaan jullie heen?
spannend!!!
We gaan naar Hellevoetsluis, 2 weken in deze bungalow. http://www.cittaromana.com/accommodaties/villa-quadrato/
Echt 2 weken relaxen, waarschijnlijk komen mijn zusje en d’r vriend en 2 vrienden van ons langs en voor de rest zijn we lekker met de honden er uit.
Veel plezier daar, dan zit je dicht bij me in de buurt :lol: .
Hopelijk heb je morgen nog steeds niets
ik wil niet als laatste overblijven
patripiex :hug:
en al blijf je over…wij blijven hier niet zo lang tot het bij jullie ook lukt!(en tot je bevalt natuurlijk)
@ Parti dank je. En dat gevoel in je spoiler herken ik helemaal.
knuff patri en bianca… ik hoop voor jullie beide ook zo snel mogelijk raak is…
Helaas meiden, ik werd net wakker en voelde het gelijk. Ik ben weer ongi geworden. Ik hoef vandaag gelukkig maar een paar uurtjes te werken, want ik voel me echt niet lekker. Ik heb krampen en ben een beetje misselijk.
Oh dat meen je niet?!
nieuw lijstje komt weer als ik me laptop terug heb, kan nu niks maken namelijk. Dan sluit ik deze ook af, en begin ik met een andere topic. Nieuw en fris begin weer! Ik hoop ook dat iedereen fijn mee blijft reageren :oops:
Sem en de rest. Hoe is het met jullie?
Tulpjes. Je zou laatst een foto plaatsen, maar er staat niks trouwens
@Bianca-k wrote:
Helaas meiden, ik werd net wakker en voelde het gelijk. Ik ben weer ongi geworden. Ik hoef vandaag gelukkig maar een paar uurtjes te werken, want ik voel me echt niet lekker. Ik heb krampen en ben een beetje misselijk.
Even snel vanaf mijn werk
:hug: :hug: :hug: Bianca ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn
Thanx meiden. Ik heb er op dit moment meer lichamelijk last van als geestelijk. Maar dat kan morgen ook zo maar weer anders zijn.