Maart-April stoppers 2009 duimen ontzettend voor 2 dames.

Gisteren getest: Negatief. Dus ik zal vandaag of morgen wel ongi worden. :wall:

bianca balen!

maar geef de moet niet op hoor! voel je al wat dat je denkt ik moet ongesteld worden?

Toen ik die ronde zwanger was heb ik 4 testen versleten…Ik teste heel laat positief. Pas dag na langste cyclus…

aaw bianca :hug: :hug: :hug: :hug:

bianca… :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug:

Ik heb af en toe wel steken, maar verder helemaal niks. Misschien dat dat vannacht nog komt. Ik zie het wel, het is op zich al fijn om er tot nu toe geen last van te hebben. Morgen is weer een nieuwe dag.

We rijden zo naar mijn ouders, in de buurt van Arnhem, mijn vader is vandaag jarig, en dan gaan we vanavond grieken en blijven dan daar slapen. Morgen hebben we ook 2 verjaardagen, dus ik zal weinig tijd hebben om me hier te melden, maar als ik inderdaad ongi word, dan meld ik me wel ff.

ik hoop dat je je dan pas na het weekend meld! en met goed nieuws natuurlijk!!! ik blijf duimen!!

:hug: :-*

Oh Bianca, ik hoop het zo!!! :pray:

Nog niks. Wel wat krampachtig iets. Ik weet het ook niet.

spannend bianca!!! die krampen had ik ook toen ik pos testen…

was net of ik ongesteld ging worden!

Hoop voor je!! wanneer zou je testen??is dit nu langste cyclus??

@Bianca-k wrote:

Nog niks. Wel wat krampachtig iets. Ik weet het ook niet.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Nog steeds niks. :shock: Ik ben aan het twijfelen wat ik als eerste ongi-dag van deze cyclus moet tellen. Ik vloeide de dinsdag een beetje en woensdag zette het echt door.

Als k vanaf dinsdag is het vandaag dag 26, da’s voor mij redelijk normaal als dag 1 van de nieuwe cyclus, en mijn langste cyclus is 27 dagen. Dus dat zou dan maandag zijn.

Als ik tel vanaf woensdag tel is morgen dag 26 en dinsdag de langste cyclus. Als ik maandag niet ongi ben ga ik weer testen.

Ik voel nog steeds niet echt niet. Het begint nu best akelig te worden, ik durf bijna niet naar de wc te gaan.

Nog steeds niet ongi, wel iets meer een kramp gevoel. Maar dat kan ook komen omdat ik nu heel veel mee bezig ben. Vanmorgen kon ik het niet laten en toch weer getest, weer negatief. Maar we blijven hopen.

Bianca je houdt het spannend :pray: :pray: :pray:

o bianca spannend!!! hoop zo op goed nieuws!!

Het wordt nu een beetje akelig, we zijn voor mijn gevoel er nog nooit zo dichtbij geweest. Ik durf bijna niet naar de wc. :oops:

Oh enorm spannend zeg!

Weet je? Ik testte pas een paar dagen na me nod positief!

Wat voor test heb je?

Duim duim duim duim duim

Ik heb 2 duitse eigen merk testen en 1 nederlandse eigen merk test gedaan. Ruud zijn tante vertelde gisteren dat de eigen/ geen merk testen bij haar niet werkten, volgens mij werkte bij haar alleen de clear blue

Kan zijn dat die meer HCG nodig hebben om eventueeel positief uit te slaan.

Maar weet je wat het is? (niet ten nadelen van iemand hier, of veroordelen) maar die vroege testen van de kruidvat e.d. slaan heel vaak vals positief uit. Of omdat mensen enorm vroeg testen, krijgen ze alsnog een bloeding (dus een zeer vroege miskraam).

Ik zou dan ook liever wachten, ipv je eerst zo enorm happy voelen met de zwangerschap en dat je dan toch nog een bloeding krijgt (MK).

Bij mij werkte apothekerstest en predictor en clearblue!

Maar wel pas na een paar dagen overtijd te zijn :thumbup:

Had bij beide zwangerschappen een late innesteling, luie eitjes van me hahahaha…