hee meiden!!
Ff een tijdje hier niet geweest…en 2 zwangeren?? Gefeliciteerd!!! Wat gaaf!
Ik duim ondertussen heel erg mee voor patripiex en Bianca!!
Hier gaat alles ok! (op de 2 nachtvoedingen na). Ons prinsesje kon 1,5 maand lang heeeel goed zonder maar heeft bedacht dat ze 2 x drinken 'snachts eigenlijk toch nog wel heel lekker vindt 8)
Vannacht heeft ze voor het laatst in het wiegje geslapen…vannacht voor het eerst ledikantje! Vind het best nog beetje emo…de tijd gaat zo snel!!!
@cin…wow dat is ff schrikken zeg! hoe voel je je nu?
Ha Tulpjes! Hoe is het???
Krijgen we nog een foto te zien van jullie meissie?
Hier gaat het wel. Alleen het feit blijft dat ik 6 juni voor de laatste keer echt ongesteld ben geweest, en dat is vervelend (me lijf heeft er echt hinder van). Bloeding van deze maand was niks :eh:
Verder gaat het wel oke, alleen was ik wel erg teleurgesteld hoor.
Ondanks me angsten van 3 jonge kids, leek het mij stiekem toch best wel leuk :oops:
Alleen manlief wil nu echt nog niet (ook wel te begrijpen). Bij hem staat ook nog goed in het geheugen natuurlijk hoe ik de zwangerschap van Yari ben doorgekomen, met welke problemen allemaal.
En wat dat betreft geef ik hem ook groot gelijk, dus dat scheeld haha.
Jah…kan me voorstellen dat je ff gemengde gevoelens hebt!
Is beetje dubbel lijkt me?
Mijn lijf is ook van slag na de bevalling…heb ook al een keer een test gedaan omdat ik er bijna zeker van was dat ik ook zwanger was, maar die was negatief! Ach het is niets voor niets 9 maanden ontzwangeren hè?
Foto van ons schatje?? zal eens ff kijken of ik wat kan plaatsen!
Yeah Pearlie :dance: :dance: Die foto is echt wel duidelijk. Gefeliciteerd!
hier een foto van ons meisje!..
sorry! krijg het weer eens niet voor elkaar…mega irri! Formaat klopt dus waarom ie hem niet accepteert hier??? :?
Even snel een berichtje vanaf mijn werk.
Ben net ongi geworden, veelste vroeg
Zit pas op dag 26 dus mijn cyclus zou nu maar 25 dagen zijn, het worden er steeds minder.
Dacht voor mijn pauze dat het misschien innestelingbloed kon zijn maar na mijn pauze kreeg ik ook stolsels mee dus het is echt niet goed helaas.
Volgende week woensdag weer naar de gyn, ben benieuwd.
Ga nu maar weer aan het werk, ben bijna is staat om naar huis te gaan zo verdrietig ben ik. Gelukkig werk ik alleen dus kan ik sjago zijn.
:hug: :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug: sterkte!
Zet de bloeding helemaal door dan? Anders zou het eventueel toch wel nog kunnen, omdat het veel te vroeg is.
Hele dikke knuffel meid, vind het echt ontzettend naar voor jullie :hug:
:hug: :hug: :hug:
@ Patri :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik vermoed dat het hier vrijdag of zaterdag ook weer raak is. Het begint al wat te rommelen vandaag. Da’s meestal geen goed teken.
@Cin. wrote:
Zet de bloeding helemaal door dan? Anders zou het eventueel toch wel nog kunnen, omdat het veel te vroeg is.
Hele dikke knuffel meid, vind het echt ontzettend naar voor jullie :hug:
Het is toch best wel veel, in het begin dacht ik dat dus ook maar het blijft komen en ik heb best wat buikpijn erbij.
@Bianca-k wrote:
@ Patri :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik vermoed dat het hier vrijdag of zaterdag ook weer raak is. Het begint al wat te rommelen vandaag. Da’s meestal geen goed teken.
Nee Bianca, ik hoop maar dat het niet doorzet

Ik hoop met je mee, maar dat te denken is ook wel een beetje zelfbescherming.
@Pearlie jullie feest toch eerst in de party pub zijn? Daar was gisteren iets over op Hart van Nederland. Mensen die trouwen aankomende donderdag en zouden hun feest in de Party pub hebben. Die zitten nu vet in de problemen, ze hebben een vervangende zaal, maar geen geld voor de catering enzo.
ja klopt, we kregen een brief dat e falliet zijn… 1500 euro weg. wet van nog 1 die is 5000 euro kwijt.
pff stoppen met roken wat een ramp… doe niks anders dan hoesten de hele nacht door. lief moet nu ook gewoon lekker buiten staan.
vind het onwijs moeilijk maar als ik er aan denk denk ik eeew nee dank je
de kwaaltjes komen stiekum al om de hoek kijken. beetje misselijk… mijn borsten doen auw
vanmiddag komt moeders voor moeders dus straks eerst ff lekker opruimen en dan lekker op de bank gooische vrouwen loeren (vond ik niks aan haha)
Succes met het stoppen met roken. Het is voor een goed doel zullen we maar denken.
Ik hoop dat ik tzt ook iets met moeders voor moeders kan, aangezien ik net in Duitsland woon. Maar daar is vast een mouw aan te passen.
@ bianca, ik geloof dat je dan net zoals ik de flessen eenmalig krijgt en ze dan moet wegbrenen en ophalen naar het dichtsbijzijnde depot. hier was dat vaals dus best te doen. latenwe hopen dat jij ook snel mag dan
@ pearlie, yay stoppen met roken! zet m op!
wat is het stil hier…
patripiex he… balen!!!
moeders voor moeders heb ik ook gedaan…viel niet mee hihi…
maar vond het niet vervelend in een potje plassen …
is voor een goed doel! zou t zo weer doen