mag je ook zelf weten. ip maak je een afspraak bij de vk rond de 6 weken en bel je de huisarts op met de mededeling dat je zwanger bent zodat hij daar rekening mee kan houden.
ik heb nooit de huisarts gebeld. De VK meestal 2 weken later of zo, want je kirjgt pas een echo met de 9 weken ongeveer (meestal).
Bedoel als je positief test ben je normaal rond de 4 weken zoiets, dus als je met de 6 weken beld is het goed.
Je kan ook meteen bellen hoor, heb je dat ook geregeld haha :lol:
nou ja ik zit toch wel met wat gezondheids kwalen (de tekorten enzo en mijn maagverkleining) vind het toch wel engetjes of is dat normaal lol
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lol
Pearlie wat ontzettend spannend!!
Cin jouw verhaal klinkt heel erg als mijn 1e miskraam, die bloeding was bij mij eigenlijk ook in een dag over. Hoe voel je je nu verder?
Wij hebben eindelijk die enge grens van de 12 weken bereikt en ik kan me nu pas een beetje echt zwanger gaan voelen en rustig gaan genieten. Maar gelukkig heb ik daar nog lang genoeg de tijd voor :inlove:
Enorm verward haha!
Verder nog steeds erg moe, en vanmorgen toch nog flink misselijk :think:
En eigenlijk in afwachting van de rest van de bloeding nu.
Verder is Levi hiero ziekig (koorts) dus die is heerlijk hangerig, en Yari die ligt maar te lachen en lol te maken :inlove:
nou echt wel :dance:
ja pearli dat is toch echt een streepje!
en je hebt een super kado voor je trouwen!!
Pearlie gefeliciteerd :inlove:
Ik hoop dat ik me bij jou kan voegen over een paar dagen.
ik duim heeeel hard en ook voor biancaa
ik besef het nog helemaal niet haha
patripiex nu jij en bianca nog! zou leuk zijn als jullie allemaal weer beetje achter elkaar zitten dan hebben jullie ook weer veel aan elkaars zwangerschaps verhalen!
ik ga weer vollop duimen!
@lins wrote:
patripiex nu jij en bianca nog! zou leuk zijn als jullie allemaal weer beetje achter elkaar zitten dan hebben jullie ook weer veel aan elkaars zwangerschaps verhalen!
ik ga weer vollop duimen!
idd, ik hang er nu een beetj etussen:P
Yeah Pearlie gefeliciteerd, daar kun je niet meer om heen!!!
Nu Parti en ik nog, hopelijk ook snel inderdaad. Volgend weekend is voor ons spannend. Mijn vader is vrijdag jarig, dus ik denk dat ik dan test als dat nodig. Dat was een mooi kado.
Pearlie :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid!!! :inlove:
Jahaha Pearlie gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
(pas je dan straks nog wel in je jurk? :think: )
whahaha dat vroeg ik mij ook al af… dan ben ik 10 weken en die buik laat zich denk ik nog niet zien onder de zwembanden… lol
maar misschien ga ik hem nog wel ff passen een week van te voren dan kan ik altijd even bellen.
@pearlie wrote:
whahaha dat vroeg ik mij ook al af… dan ben ik 10 weken en die buik laat zich denk ik nog niet zien onder de zwembanden… lol
maar misschien ga ik hem nog wel ff passen een week van te voren dan kan ik altijd even bellen.
Dat ligt er maar net aan hoor!
Bedoel iedereen zegt dat altijd ja; als je voller bent dan zien mensen niet zo snel dat je zwanger bent!
Ik word daar altijd een beetje boos om :oops:
Ik had met de 8 weken al lang en breed zwangerschapsbroeken aan, omdat me buik al helemaal opgezet was. En ik ben echt niet een van de smalste!
Maar het ligt echt gewoon aan je lijf, iemand die ik ken met maatje 32 denk ik, die had bij de 20 weken nog der normale broeken aan!
Dus wil allemaal niks zeggen, je figuur

afwachten dus…
maar echt ik besef het echt nog lang niet ihi
Inderdaad meid eerst rustig afwachten, en alles over je heen laten komen :mrgreen: