@ Lins dat heb je mooi verwoord!!!
@Cin hopelijk voel je je snel beter.
Hier zijn we weer in de afwachtende modus, volgende week zaterdag of zondag is mijn nod.
Ik ben vanmiddag bij een vriendin van mij geweest. We hebben weer is flink bij gekletst, we hadden elkaar al veel te lang niet gezien. Ze is inmiddels 23 weken zwanger van een meisje, en ze is al flink aan het te groeien. We hebben zo’n vriendschap dat we elkaar, bij wijze van spreken, 2 jaar niet kunnen of horen en als we elkaar weer zien is dat gewoon prima. Heerlijk.
kuch . ik weet ik heb te vroeg getest maar wat denken jullie er van bijt lips
maar kon het gewoon niet laten. ik durf er nog niet echt zekerheid op vast te pinnen… het is de eerste test die ooit een heel innieminnie streepje gaf
@pearlie wrote:
kuch . ik weet ik heb te vroeg getest maar wat denken jullie er van bijt lips
maar kon het gewoon niet laten. ik durf er nog niet echt zekerheid op vast te pinnen… het is de eerste test die ooit een heel innieminnie streepje gaf
Ik zou zeggen JAAAA, maar ik weet (van een ander forum) dat deze tests duidelijke streepjes moeten hebben (of veel mensen hebben een vroege MK gehad kan ook).
Ik duim ontzettend voor je, maar ik zie echt wel een streepje!!!

Nou heel veel van mijn “lichamelijke kwalen” zijn gisteravond weg gegaan.
Nu alleen nog me ijzer op peil krijgen denk ik, en ik heb een ontzettende bloeding nu (daarom nu ook klachten met me ijzer neem ik aan), met “klonters” net in de wc dus waarschijnlijk ben ik toch wel zwanger geweest maar is het toch mis gegaan…,
ik heb ferrofumaraat 200 mg 2 x daags voor de ijzer… bij mij helpen ze goed en ze worden vergoed… veel ijzer tabletten moet je zelf betalen…
misschien kan je die vragen als je ijzer erg laag blijft.
en ja ik durf gewoon nog neit met zekerheid te zeggen dus ik wacht nog even tot het einde van mijn nod en dan test ik weer
pearlie hier een hele voorzichtige jaaaaa!!! ik zie heeeel licht eens treepje…toch zou ik morgen nog een testje doen met de ochtendurine en van C…B…
Hoop dat het positief is
cin… als je nu een test zou doen geeft het dan nog wel positief aan als het idd een miskraam zou zijn?
bianca dank je wel!! ik hoop dat jij ook snel zo verhaaltje kan maken…ik denk elke keer aan jou en de andere hier die nog moeten :-*
de beste vriendschap is idd een vriendschap waar je elkaar niet elke keer hoeft te zien… ik heb ook een vriendin die ik al ruim 25 jaar ken…en het is altijd gezellig! en we weten wat we aan elkaar hebben…
Ik hou niet van op elkaars lippen en elkaar tig keer per week zien…
daar is al een keer een vriendschap van op de klippen gelopen …ze begreep dat niet…
succes in de klusperiode!!
ja die ijzer tabletten moet ik ook nog 2mnd sllikken…
enige nadeel vind ik…ik poep zwart hi…
heb alleen cb digital
Bianca. Fijn toch zo’n vriendschap!
Duim voor je meid, hoop het zo ontzettend!
Jullie allemaal hebben het zo enorm verdiend :inlove:
Lins. Mooi stukje geschreven meid :inlove:
Ik heb laatst 3 licht positieve testen gehad, gisteren of zo was ie negatief. Dus daarom neem ik aan een vroege miskraam.
Pearlie. Hoelang is het nog tot je NOD?
Ik zou even wachten tot dan met de digital van CB, want die heeft meer HCG nodig om positief uit te slaan.
uhm volgens de banner 7 dagen (6 nog)
bleeh spannend… weet ff niet hoe en wat ik moet zitten hahah
had vandaag taartjes gemaakt maar marsepein werkte niet mee grrrr… de puzzel plaatjes van roodkapje en thomas de trein vind ik wel redelijk gelukt… maar ben gewoon niet tevreden… wie weet in de toekomst toch die patteserie opleiding doen
@ pearlie. zo zag mijn test er ook uit bij alaina. (en ook heel eerlijk bij mijn vroege miskraam, maar daar gaan we dus echt niet vanuit he?) ti s die van de kruidvat toch? die zijn gewoon supergeovelig. ik zeg ook ja
ja kruidvat… blaaah spannend
want ik was al met vlagen echt heeeel misselijk en ik kon niet meer op mijn buik liggen om boekje te lezen want dat deeed zo auw aan mjn borsten…
het blijft spannend… over 6 dgn nog een keer testen wie weet een duidelijker
ja zou t over een paar dagen dan nog is proberen anders is het zo zonde van die dure test…
cin toch vraag ik me af waarom die nog door de pil heen komt…
slikte je al lang en hoeveelste strip?
Pearlie. Oh ben zo enorm benieuwd!
Lins. Ik ben met de pil begonnen 3 weken na de bevalling.
Dus dit was me derde strip geloof ik zo.
Maar de bloeding is helemaal weg :shock:
Gisteravond naar bed gegaan ivm me zo beroerd en pijnlijk voelen, afgelopen nacht en vanochtend paar keer moeten plassen maar geen bloeding meer. Zelfs me maandverband was helemaal wit :think:
Wel nog flinke trekkingen in de baarmoeder en me onderrug!
We wachten af, anders even toch contact leggen met de dokter de volgende week, als het zo op deze manier blijft.
@Ylerion wrote:
@ pearlie. zo zag mijn test er ook uit bij alaina. (en ook heel eerlijk bij mijn vroege miskraam, maar daar gaan we dus echt niet vanuit he?) ti s die van de kruidvat toch? die zijn gewoon supergeovelig. ik zeg ook ja![]()
Ja indd, bij mij ook bij vroeke miskraam zo’n test.
Maar bij mij werd ie ook niet feller, het streepje.
Pearlie, je zou over 3 dagen nog eens met de KV test kunnen testen en dan kijken of het streepje feller is?

hier ook niet. hij bleef zo vaag en na mn nod was ie ook gewoon weg. maar bij alaina was ie na 3 dagen een stuk duidelijker.
ik hoop het zo!
lol ff gekke vraag.
stel de test is over een paar dagen duidelijk en ik ben zwanger… hoe voel je je dan zwanger… veranderd gelijk alles in je lijf en je gevoel.
want ik kan mij der nu echt niks bij voorstellen haha
Ligt maar net aan jezelf!
De een voeld zich hartstikke zwanger, en de ander niet. Ligt maar net hoe je lijf het oppakt zou ik maar zeggen
ik merk het bv meteen. ik ben veel meer moe, meteen flauw enmisselijk en volgens jef chaggie haha. daarom had ik toen getest.
sommige merken er niks van tot een paar weken later pas.
en wat dan als de test zegt zwanger… de huisarts bellen of gelijk een vk zoeken.
er komen ineens vragen op haha