We hebben weer een afspraak staan op 4 augustus in het ziekenhuis, wil graag een samenlevingstest of iets laten doen want ik ben het wachten dus echt heel erg beu en wil niet meer wachten tot volgend jaar. Ze gaven al aan dat ze eigenlijk geen samenlevingstesten meer doen dus ik ben benieuwd of ze nog iets anders voor ons kunnen doen. We weten dat mijn man’s zaad goed is en dat mijn baarmoeder en eileiders er goed uitzien maar hoe het vergaat als het zaad bij mij binnen is weten we niet en ik ben bang dat dat niet goed zit. Ik hou jullie dus op de hoogte, nog 2,5 week wachten.
Ik hoop dat alles goed is, of dat ze iets vinden wat makkelijk te verhelpen is. Bij ons was de samenlevingtest goed, er is buiten mijn verkleefde eileider en eierstok niks aan de hand waardor ik niet zwanger zou kunnen raken. Maar ja soms werkt de combi gewoon niet. Dat had mijn kapster ook. Die heeft uieindelijk via ivf een tweeling en nog een jongetje gekregen.
Spannende tijd dus Patripiex. Ergens hoop je natuurlijk dat alles goed is en aan de andere kant ook dat ze juist wel iets vinden want dat geeft wel weer antwoord op je vragen. In elk geval heel veel succes en strekte de komende tijd, vooral met het wachten op uitslagen enzo…
Pearlie wat fijn dat jullie een nieuwe locatie hebben vinden!
De opties die hij gaf, wist ik zelf ook wel al (ben ook niet achterlijk).
Maar komt er op neer dat als het de volgende week nog niet weg is, dan moet ik terug komen.
Verdere info even niet
Net Yari in de box gelegt want voelde me echt beroerd, en toen ik hem net in de box had werd het zwart voor de oogjes en ging ik om. Duurde maar eventjes maar ja, wat als ik Yari nog in me armen had gehad?! :?
gewoon van de week lekker terug bij je eigen huisarts! je moet er toch niet aan denken als je weer wakker word op je eigen kind…kan me voorstellen hoe je je voelde toen je weer bijkwam en je net die kleine in de box had gelegd… wat als etc…
is je ijzergehalt niet te laag?
maar dat verklaard opgezette buik niet…
en gewoon verwijsbrief vragen hoor…
( zou t ook kunnen dat je zwanger bent? … sorry dat ik dat denk…)
ja je hoort het wel is… dat het toch door de pil heen gaat omdat je nog zo veel hormonen in je lichaam hebt… (heb een oud klasgenoot waarbij dat was dus ik ben nu vrij voorzichtig…)
maar hoeveelste pil ben je bezig? na 2 strippen zou t toch wel goed moeten zijn…
tja miskraam…weet niet zeker maar denk dat ik er zelf ook een heb gehad vorig jaar 2 mnd voor ik zwanger was…test negatief maar een hele heftige ongesteldheid niet wat ik gewend was en ontzettende steken in baarmoeder… en pijn in mijn muts…
hopelijk heb je snel duidelijkheid! en gewoon anders echo eisen hoor!! jij kent je lichaam toch het beste…
Iets meer als 2 maanden geleden werd Emily geboren.
2 maanden, wat gaat de tijd toch snel.
2 maanden, het word al een echt dametje en steeds meer een klein emieltje.
2 maanden, al zoveel herrinneringen,foto’s en nieuwe belevenissen meegemaakt van ondergekotst worden, 1e lach, verdrietjes, doorslapen, uitslapen, poepluiers en nog veel meer
2 maanden, en zo rustig en lief! wat hebben we nog te wensen of te klagen.
2 maanden en ik geniet nog elke dag,alles sla ik zo goed mogelijk op in mijn geheugen.
2 maanden geleden werd ik mama en emiel papa
Ons leven is voorgoed veranderd!
en ik…ik zou dit voor geen goud weer willen missen!!!
Het was een flinke bevalling die ik eerst een plek moest geven en die roze wolk kwam niet gelijk!, maar inmiddels komen er steeds meer roze wolken mijn kant op.