pearli he balen!!! tja weet wel een geweldige locatie maar die is in delft hihi… maar even serieus nu… is wel gewoon K.T
tja en aanbetalen moet eigenlijk altijd, daar kom je niet onderuit.
kan je nog wel je geld terug krijgen? ik zou me zeker aanmelden bij de curator… niet geschoten is altijd mis…
hopelijk vind je nog wat! en mocht het niet lukken iemand misschien in de fam met lekkere grote tuin?
tis nog afwachten welke curator ze krijgen… moet nog via de rechtbank… ong 1500 euro heb ik uitgerekend wat we al betaald hadden… dus wie weet dat we er nog wt uit kunne halen… maar echt ik baaal giga
Pearlie
Wat een $%&^$&$ situatie,ik kan je helaas niet helpen ben helemaal niet bekend daar.
Toen wij trouwden kregen we 2 weken van te voren te horen dat onze drive in niet meer kon omdat hun bus met alle apparatuur was gejat.
zo dan schiet je wel ff in de stres ja.
Pearlie :hug: :hug: :hug:
Wat een rotsituatie zeg! Net nu je zo lekker alles geregeld had. krijg je dit :wall:
Ik hoop echt dat jullie snel iets aders vinden wat jullie alsnog helemaal aanstaat Als ik iets bedenk laat ik het je weten, hoever buiten almere/lelystad mag het evt zijn? :-*
oh pearlie wat K u T!!
ik ben daar ook helemaal niet bekend. t enige wat ik weet is omgeving arnhem omdat ik daar zelf ben wezen kijken.
Ai ai dat is niet zo fijn! Tegenwoordig moet je zo voorzichtig zijn, alles gaat koppie onder lijkt wel :shock:
Hoe is het met alle dames?
Hiero gaat het wel, beetje drukjes soms haha.
Maar wel zeker aan het genieten van me mannelijk harem natuurlijk :inlove:
ja gaat wel goed… vanavond afspraak bij een nieuwe locatie kijken waat we kunnen regelen met 1500 euro minder
verder ben ik sinds gister met vlagen giga misselijk…
en de onderzoeken naar het parathormoon loopt…
pff nog 54 dagen dan is het zover en nog zoveel regelen voor mijn gevoell…
hoe is het met jou Cin en met de rest… hoe is het met sem en de kleine
@Pearlie ik hoop dat jullie nopg wat kunnen regelen, wel balen inderdaad dat het met 1500 euro minder moet.
Hier gaat alles zijn gangetje. We zijn weer druk aan het klussen. Verder ben ik weer lekker 2 tot 3x in de week aan het sporten. Ik doe Zumba 1 of 2x per week en 1x bodyshape. Gelukkig gaat het goed met mijn rug, hopelijk blijft dat zo.
We hebben onze vakantie geboekt. We gaan van 9 tot 23 augustus naar Hellevoetsluis, naar een superdeluxe vakantiepark. Citta Romana heet het. Ik kan echt niet wachten, ben er echt aan toe. Hopelijk doet de rust me goed, en word ik toch nog zwanger zonder ingrijpen van het ziekenhuis, maar mijn gevoel zegt dat het niet gaat lukken zo. Waarom geen idee.
Waarom hbe je dat gevoel meid? Komt het omdat je de hoop stiekem een beetje hebt opgegeven, of zei je gevoel het altijd al?
En van de andere kant he meid: ook al zou het ziekenhuis moeten ingrijpen, als het dan wel goed lukt en je raakt in verwachting van jullie wondertje!
Snap je gevoel wel hoor, probeer het alleen positiever neer te zetten :oops:
Oh lekker vakantie zeg! Ook lekker lang, heerlijk. En dan indd in alle rust gewoon genieten…, :inlove:
Hier gaat het goed. We hebben gister een superecho gehad. We hebben een heerlijk ewegelijk kindje en alles zit er op en eraan. eerlijk gezegd kan ik het echt nog niet bevatten, ik durf gewoon haast niet te geloven dat dit echt is en dat het nu allemaal goed gaat komen.
bianca je gevoel kan je soms bedriegen hoor…
ik was 15 en er heilig van overtuigt nooit zwanger te kunnen raken en zou absoluut gaan adopteren… dit gevoel heb ik tot ik zwanger raakte gehad… (heb t nooit tegen manlief gezegd…)
Dus blijf hopen hoor! niet de moed opgeven want dan lukt het toch niet…
Hier hoop elende deze week…
gisteren lekkage ondekt in de badkamer…
vandaag telefoontje van mijn moeder dat mijn vader in het ziekenhuis ligt…in duitsland…want ze zijn op vakantie… hij heeft waarschijnlijk een nier steen… was wel ff schrikken…
vandaag heeft emily eerste prikjes gehad…pfff wat zielig! eerst krijsen en toen sliep ze…en nu nog steeds…
sanne… ja ongelofelijk he! HET BLIJFT BYZONDER…
pearli hopelijk is lokatie wat…en misschien doen ze wel wat met de prijs…
SPAM !!
Spelen is zo leuk!
Mijn harige vriend doet ook mee
Feeling hot hot hot
wat een mooierd is ze toch :inlove:
Wat een geweldige foto’s :inlove:
lieve fotos mirag!!!
@Mirag wat is ze toch een schatje!!!
@ Sanne super dat het allemaal goed is!!!
Ik heb eigenlijk altijd het idee gehad dat het bij mij niet makkelijk zou zijn om zwanger te raken, geen idee waarom. Het is niet erg om zwanger raken door ingrijpen van het ziekenhuis. Ik denk dat dat de oplossing gaat zijn. We blijven het proberen hoor, graag zelf :p. En we hopen dat het zo lukt. Ik ben er niet gefrustreerd mee bezig, heb een vreemd soort van berusting. Zo van we proberen het, lukt het niet kijken we in november verder.
hey meiden, ben ik ook weer ff…het loopt hier niet zo als ik zou willen, vandaar dat ik er niet veel ben Sorry ik houd het weer ff ego…hopelijk binnekort wat meer puf om uitgebreid te reageren…
van de week weer zitten klooien met het kolven, liep weer tegen een bo aan, maar gelukkig na een avond verwarmen voor t kolven en snachts op bevroren erwten slapen met die borst is het weer over. Verder merk ik dat ik nu ik werk toch steeds wel erg laat klaar ben op die dagen (net als zovelen), zo rond 21.30 uur voordat ik op de bank zit en moet dan nog kolven voordat ik naar bed kan, dat dat er ook wel voor zorgt dat ik sneller chagrijnig ben, al het huishouden komt ook terecht op de andere dagen, terwijl dan ook de nodige dingen moeten gebeuren (ja dat heeft natuurlijk ook bijna iedereen), is natuurlijk niet zo gezellig voor Roy…heb bewust de afgelopen dagen niet of nauwelijks bij de laptop gezeten. Gisteravond saampjes eerst gebadmintond, daarna op de bank met een rose-tje en hapjes film gekeken…erg gezellig…was (te) lang geleden.
Met de jongens gaat het gelukkig allemaal prima, Jayson draait steeds bijna van rug naar buik, van buik naar rug doet ie al langer!
Dylan is bezig met zindelijk worden, daar is dit natuurlijk ideaal weer voor, hij loopt erg veel in zijn blote billen…
Hoi meiden, hier weer even een teken van leven van mijn kant.
Mirag super lieve foto :inlove:
Sanne goed te horen dat je een goede echo heb gehad en alles goed is met je baby.
Pearlie wat vervelend zeg heb je al een nieuwe lokatie kunnen vinden?
Bianca ik ga echt voor je duimen dat je op de vakantie zo heerlijk ontspannen bent dat je zwanger terug komt.
Kan me je gevoel dat het niet op de natuurlijke manier gaat lukken heel goed voorstellen.
Toen we net begonnen had ik gehoopt dat ik net als mijn zus 3 keer heeft gehad heel snel zwanger zou zijn, toen dat wat langer duurde had ik nog wel hoop dat het binnen een jaar zou gebeuren. Nu we tegen de anderhalf jaar aanlopen heb ik alle hoop opgegeven en ben ik zelfs bang dat het bij ons nooit zal gebeuren.
Heb zelfs al in mijn hoofd gehad dat wij worden gestraft omdat ik met mijn ouders heb gebroken, maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
We hebben weer een afspraak staan op 4 augustus in het ziekenhuis, wil graag een samenlevingstest of iets laten doen want ik ben het wachten dus echt heel erg beu en wil niet meer wachten tot volgend jaar. Ze gaven al aan dat ze eigenlijk geen samenlevingstesten meer doen dus ik ben benieuwd of ze nog iets anders voor ons kunnen doen. We weten dat mijn man’s zaad goed is en dat mijn baarmoeder en eileiders er goed uitzien maar hoe het vergaat als het zaad bij mij binnen is weten we niet en ik ben bang dat dat niet goed zit. Ik hou jullie dus op de hoogte, nog 2,5 week wachten.
@Patripiex wrote:
Pearlie wat vervelend zeg heb je al een nieuwe lokatie kunnen vinden?
.
yup hebben we