Tijdje niet meer geweest hier… :oops:
Sanne gefeliciteerd!!!
En Angela!! Ook hier gefeliciteerd met jullie mooie dochter!!
Pearlie bijna klaar voor de grote dag! :thumbup:
Hier gaat alles prima. Zitten nu midden in een grote verbouwing, dus dat is ff niet zo handig met Femke erbij, maar ja… het resultaat zal mooi zijn!
Femke doet t goed; gisteren op het CB woog ze 5355g en ze is 58cm lang
Hebben jullie gisteren ook allemaal voetballen gekeken??
Bianca. Dikke knuff :hug:
Mirag. Manlief heeft gekeken, ik niet. Heb der helemaal niks mee!
Succes met de verbouwing meid.
Grote meid zeg! Heerlijk hihi
Ik heb dr ook weinig mee… mag eigenlijk ook niet he als geimporteerde belg haha
heb nog steeds last van mijn blaas… maar geen blaasontsteking…
zijn soms echt pittige steekjes… is lastig te bepalen waar het vandaan komt… dan denk ik schaamlippen dan denk ik vaginaal en dan weer blaas…misschien dan toch nog een keer weer naar gyn.
hoop het niet want ben er toch wel wat nerveus voor en angstig…
wil gewoon dat het weg gaat! net bij huisarts geweest en moet bloed prikken om alles te checken…echt een fout van operatie ofzo kan niet want dan had ik al lang in ziekenhuis gelegen…
wil genieten van alles zit ook al weer 3 dagen te janken… en dan kijk ik naar die kleine en dan denk ik het is zo lieverdje en knappertje… echt wel waard maar nu wil ik ook weer het lievertje zijn en vrolijk en weer vrouw voor mijn man… maar als ik me lichamelijk en psychisch kut voel dan komt er weinig uit…
daarnet had emily mega huilbui en echt krijsen!! dat had ze nog nooit eerder gehad met verslikken tussen door ,rode kop en echt tranen met tuiten…ze was ook helemaal kleddernat! de warmte eist nu ook bij haar haar tol. dus ander rompertje aangedaan… en geen deken over haar heen raam op een kier en blazer in de kamer aan die van haar af staat maar toch beetje verkoeling geeft… weet het anders ook niet…
Angela nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!!
Sanne gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bianca en Pearly, ik had zo gehoopt op positief nieuws voor jullie, ik duim weer voor de volgende ronde
Hier helaas weer ongi geworden in de vakantie
Ik heb nu nog last van een jetlag, het was daar 7 uur vroeger als hier.
We hebben wel een super vakantie gehad en hebben ons niet laten hinderen door het weer ongi worden, het was makkelijker te verwerken omdat je op vakantie bent en leuke dingen doet.
Zo nu ga ik nog even bijkomen, we gaan zo onze katjes ophalen bij mijn schoonouders en dan mag ik maandag weer aan het werk.
mja helaas… ook voor jou weer dikke pech… denk dat wij echt met ons 3en overblijven zo… deze week giga kramp weer in mijn doos… bah niks aan. maar ja we gaan we hoopvol aan de slag… dit keer meer klussen zeg maar… heerlijk met die warme weer. ppffff
ik duim weer voor jullie patric en bianca
Een beetje de 3 musketiers, op een lullige manier. Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak is. Ik heb alleen het gevoel dat het bij mij niet op een “natuurlijke manier” gaat lukken. Waarom geen idee.
En de ongi deze keer doet echt zeer, ben zelfs woensdag eerder van mijn werk naar huis gegaan. Het zal ook wel wat met de warmte te maken hebben.
bianca, patripiex en pearlie
blijf positief denken… weet dat het moeilijk is en kan van alles zeggen om jullie op te beuren maar denk dat dat toch weinig verschil maakt…
bianca weet wel dat de keer voor ik zwanger raakte het wel leek of mijn lichaam gezuiverd werd … of ik ben toen al zwanger geweest… dat was namelijk ook een hele heftige ongesteldheid met steken in muts erg bloedverlies (langs me benen lopend toe) en hevige krampen…
de 3 muskitiers…denk maar zo… dat eindigt erg positief die film…
pearli teveel klussen is ook niet goed…zorg in ieder geval dat er 1 dag tussen zit…(dan is sperma betere kwaliteit)
patripiex gelukkig heb je wel genoten van je vakantie!
Lins. Hoe komt het dan dat je je zo voeld? Is het echt door het lichamelijke of ben je gewoon niet happy op dit moment?
:hug:
De 3 musketiers:
Voor jullie allen een hele dikke knuffel!
door de lichamelijke klachten word ik gewoon emotioneel…tel daar bij op dat ik net ongesteld ben geweest…dus dubbel potie…
en soms is het nog zo onwerkelijk… als ik dan maar naar die kleine kijk dan begin ik al…
bianca, patripiex en pearlie even een hele dikke :hug: voor jullie. Weet helaas een klein beetje hoe jullie je moeten voelen, ik had ook niet gedacht dat t ons zou lukken, maar gelukkig bestaan er nog wonderen! Hoop dat er voor jullie ook snel een wonder zal gebeuren :hug: :hug:
klus periode is aangebroken :mrgreen: … soms voel ik mij wel wat preuts als ik dat zo typ… moet ik gewoon ff giechelen…
maar om de dag leuk te beginnen kwam lief mij wakker maken om 9 uur met de melding douchen aankleden in de auto en naar de dierentuin in amersfoort…
was heeeel erg gezellig… kon bijna de bruine beer aaien… wat schattig zon groot beest… helaas zat er glas tussen anders had ik wel wllen knuffelen… (maar denk dat ie mij als een lekker hapje ziet hahah)
grrrrrrr !@@@!!!******??? vloek vloek en nog is vloek!
gaat het lins…
:hug: :hug: :hug:
wat een !!!@@@@*** scheidsrechter …
zo dat is er uit hihi…
ach had zo byzonder moment moeten worden…
in 1978 ben ik geboren…en verloren we…
nu in 2010 is emily geboren en …verloren we…
hopelijk hoef ik niet te wachten tot mijn kleinkind hihi…
lol en ik gelijk denken er is iets heeeel ernstig…
maar idd klote scheids… en de wedstrijd was echt niet voor mijn hart… de laatste 15 min en half uur verlenging…
maar eigenlijk moeten we blij zijn dat we na zoveel jaren in de finale stonden… we hebben zoveel landen verslagen… duitsland, brazilie…
top voor de boys… geen beker maar wel de finale… op naar het ek en dan winnen we
rustig hier,
hoe gaat het met iedereen?
ja gaat wel goed hier…
weer waat onderzoekjes in het ziekenhuis ivm te hoog parathormoon en een te laag caclium. dat willen ze beter bekijken ivm botafbraak en zou nie tleuk zijn als dat nu al begint… be 31… en als het de schildklier is dan is dat de reden dat dus niet afval…
verder druk bezig met kindjes maken…
en net verlaat wk taartje maar afgemaakt met goeie slagroom (never nooit weer met lidl of aldi slagroom die word niet stijf)
en oe is het met jou en de rest (mijn typ gebrek gaat lekker)
ja hier ook alles goed.
beetje last van kwaaltjes maar niks ernstigs.
wat vervelend dat je zo een last van je waardes hebt. hoop dat ze er snel achter zijn, dat is een veel fijner gevoel.
helemaal in paniek hier… nog 55 dagen te gaan en krijg nu een brief dat de locatie waar wij ons feest hebben failiet zijn… wtf… PANIEK…
alles was geregeld 1200 euro betaald… en nu 55 dagen voor onze grote dag gaat dat niet meer door…
ik had lief al vaak gezegd neem nu een verzekering… nee hoeft niet gaat wel goed… nou nu zie je maar weer (censuur censuur censuur)
wie kan mij / ons helpen om in een korte tijd een super leuke locatie te vinden in omg lelystad en almere 8 september feest en eten
pleaseeeee help